قیمت رزین اپوکسی بدلیجات

کاربرد رزین اپوکسی در بدلیجات

رزین اپوکسی نام ماده شیمیایی است و به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در صنایع مختلفی به کار می رود. نام رزین اپوکسی در تولید بدلیجات و وسایل تزئینی نیز برده می شود و به نام رزین اپوکسی بدلیجات شناخته می شود. امروزه به دلیل زیبایی های زیادی که این نوع وسایل دارند دارای طرفداران بسیاری هستند.

نحوه  ساخت  زیور آلات  رزینی چندان سخت نیست و با آموزش می توان نحوه کار کردن با رزین اپوکسی در این صنعت را آموخت. رزین اپوکسی بدلیجات از نوع شفاف است و بعد از استفاده و خشک شدن در این کار وسایلی براق و شفاف را ایجاد می کند. انگشتر، گردنبندو… جزو وسایلی هستند که با رزین اپوکسی بدلیجات تهیه می شوند. این نوع از رزین دارای  دو بخش است و با مخلوط کردن جزء دوم یعنی سخت کننده یا هاردنر رزین اپوکسی بدلیجات خشک  می شود و شکل نهایی خود را پیدا می کند. باید به هنگام استفاده از این رزین، زمان و مقدار اضافه کردن دو بخش به یکدیگر را بدانید زیرا در نتیجه کار با رزین  تاثیر مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی در تهران

خرید رزین اپوکسی بدلیجات
خرید رزین اپوکسی بدلیجات

رزین اپوکسی بدلیجات را با قیمت ارزان

قیمت این محصول به  موارد مختلفی بستگی دارد. رزین اپوکسی است که تحت شرایط مختلفی تولید می گردد. تولید کننده و مواد اولیه بر کیفیت آن تاثیر گذار است بنابراین بر رزین اپوکسی بدلیجات  تاثیر می گذارد. اگر سازنده بدلیجات با کیفیت بالا باشید نیاز به کیفیت بسیار عالی این نوع رزین دارید. برای خرید رزین با کیفیت  بالا و قیمت ارزان می توان از چند طریق اقدام نمود. یکی از این روش ها خرید اینترنتی می باشد که به علت خرید مستقیم از تولید کننده قیمت های فروش بسیار پایینی دارد.

تمام اطلاعات فروش در سایت فروشگاهی این محصولات دیده می شود و خریدار می تواند با مقایسه و مطالعه محصولات سفارش خود را ثبت و خرید را با پایین ترین قیمت انجام دهد. رزین اپوکسی بدلیجات دارای بسته بندی های مختلفی از نظر حجم هستند و اندازه های مختلف آن قیمت های متفاوتی دارند. افرادی که تولید بدلیجات و یا زیور آلات کمی دارند، می توانند بسته های کوچک تر با قیمت کمتر را خرید نمایند.

 

قیمت  رزین اپوکسی بدلیجات در نمایشگاه های رنگ و رزین نیز بسیار مقرون به صرفه است زیرا با تخفیف هایی  همراه است. قیمت رزین اپوکسی در نمایندگی اصلی این محصول نسبت به  مراکز دیگر فروش این  ماده بسیار ارزان تر می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی شفاف

فروش رزین اپوکسی بدلیجات
فروش رزین اپوکسی بدلیجات

ویژگی های رزین اپوکسی بدلیجات

رزین اپوکسی بدلیجات توانایی بالا بردن مقاومت سطوح را دارد و در این کار می تواند منافذی که در سطح سنگ و چوب وجود دارد را ببندد و موجب زیبا تر شدن کار می شود. انگشتر و یا گردنبند  و یا یک گل خشک که در قالب قرار گرفته زمانی که با رزین اپوکسی پوشانده می شود و خشک می گردد بسیار زیبا و شفاف خواهد شد. مقاومت این وسایل  با استفاده ار رزین دو چندان می شود. این ماده  موجب می شود زیور آلات نسبت به  حرارت و رطوبت مقاومت داشته باشد. و شرایط محیطی دیگری مانند ضربه یا فشار نیز نمی تواند به راحتی آن را دچار خرابی کند.

 

رزین های که برای این امور استفاده می شود به نام رزین شفاف فست نیز شناخته می شود. این رزین ها به سرعت خشک می شوند و در حین کار با آنها حباب هایی ایجاد می شوند که باید تا قبل از خشک شدن حباب گیری از آنها انجام شوند.

در زمان خرید این محصول دقت داشته باشید که تاریخ مصرف آن نگذشته باشد و همچنین مقداری از رزین را خرید نمایید که مصرف می کنید زیرا ذخیره آن برای مدت مشخصی امکان پذیر است و بعد از آن  دیگر کیفیتی نخواهد داشت. نسبت ترکیب دو بخش رزین هم  متفاوت است  و در چند حالت وجود دارد که با توجه به برند تولید کننده  و نوع رزینی که نیاز داریم متفاوت خواهد بود.

رزین ها دارای انواع مختلفی هستند و سال های زیادی است که  در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. رزین اپوکسی بدلیجات  در تولید این وسایل استفاده می شوند. این رزین دو بخشی است و برای خشک شدن نیاز به هاردنر دارد. برای خرید این محصول با قیمت مناسب به  مراکز اصلی فروش  صنایع رنگ مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کره ای کاملا شفاف

قیمت رزین اپوکسی بدلیجات
قیمت رزین اپوکسی بدلیجات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما