فروش رزین اپوکسی کره ای غلیظ و رقیق

انواع رزین اپوکسی کره ای کدام هستند؟

رزین اپوکسی را به عنوان ماده ای کاربردی در صنایع می شناسند. این ماده دارای انواع مختلف داخلی و خارجی است. رزین اپوکسی دارای مصرف بالایی بوده است و  به همین دلیل در سال های اخیر واردات آن از کشور هایی مانند کره انجام می شود. رزین اپوکسی کره ای در کنار انواع محصولات داخلی در بازار موجود است. رزین اپوکسی کره ای نیز دارای انواع غلظت های رقیق و غلیظ است که در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از خرید این ماده باید غلظت مناسب برای  کار مورد نظر را تشخیص دهید زیرا اگر از این ماده در مکان نادرست استفاده شود در نتیجه کار تاثیر منفی خواهد داشت.

رزین اپوکسی  کره ای که رقیق و فوق شفاف است معمولا به سرعت خشک می شود و در کارهای ظریف و تزئینی بسیار مورد استفاده است. رزین اپوکسی کره ای  نیمه شفاف نیز وجود دارد که در صنایع چوبی کاربرد بسیار زیادی دارد. این ماده پوشش  براقی روی چوب ها را تشکیل می دهد  که اکثرا روی وسایل چوبی مانند میز و صندلی این لایه را مشاهده می کنید. زمانی که نوع رقیق رزین اپوکسی مانند یک لایه بر روی سطوح چوبی قرار می گیرد از آن به خوبی محافظت می کند. در مکان های عرضه این ماده علاوه بر محصولات داخلی رزین اپوکسی کره ای نیز به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید : قیمت هر کیلو رزین اپوکسی

خرید رزین اپوکسی کره ای
خرید رزین اپوکسی کره ای

رزین اپوکسی کره ای در بسته بندی های متنوع

در زمان خرید، مصرف کننده می تواند هر میزانی از رزین را که نیاز داشته باشد خرید نماید زیرا رزین اپوکسی کره ای توسط تولید کننده در بسته بندی های متنوعی وارد بازار می شود این ماده اگر به مقدار بیشتر از نیاز خریده شود از بین می رود. این ماده مانند انواع دیگر رزین اپوکسی باید همراه با ماده هاردنر به فروش برسد و سخت کننده ماده باید توسط همان تولید کننده به خریدار عرضه شود.

علاوه بر اینکه به همراه رزین  هاردنر نیز به فروش می رسد باید نسبت دقیق برای ترکیب کردن این مواد نیز در اختیار مشتریان قرار داده شود. غلظت های مختلف باید برای کارهای متفاوتی استفاده شود و استفاده نادرست  نتیجه دلخواه را ایجاد نخواهد کرد. این برند از رزین دارای انواع غلظت ها است و افرادی که در صنایع مختلف فعالیت می کنند، می توانند به راحتی انواع غلظت ها با درصد های متفاوت را تهیه نمایند.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی پتروشیمی خوزستان

فروش رزین اپوکسی کره ای
فروش رزین اپوکسی کره ای

تفاوت رزین اپوکسی کره ای با غلظت های متفاوت در چیست؟ 

رزین های رقیق با سرعت بیشتری خشک می شود، لایه نازک و شفاف تری را روی سطح ایجاد می کنند. نوع غلیظ رزین اپوکسی کره ای دیرتر و به آرامی خشک شده و بسیار آرام روی سطح حرکت می کند و باید حبابگیری با حرارت برای این رزین انجام شود. برای قسمت هایی که  نیاز به  محدب شدن دارد از این ماده استفاده می شود. در حال حاضر فروش انواع مختلف رزین اپوکسی کره ای در ایران انجام می شود و نمایندگی های  مستقیم از شرکت کره ای در ایران  فعال هستند. فروش این ماده هم به صورت حضوری انجام می شود و یا به روش اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

رزین اپوکسی ماده ای دو بخشی است و برای خشک شدن به سخت کننده نیز احتیاج دارد. رزین ها در کارخانه های صنایع شیمیایی تولید می شود و با توجه به نیاز موجود در بازار درصد های مختلفی از غلظت این مواد تحت استاندارد های لازم تولید می گردد. رزین ها دارای مصرف زیادی هستند به همین دلیل تولید داخل پاسخگوی  مشتریان  نیست و  باید واردات این ماده نیز صورت گیرد. رزین اپوکسی کره ای یکی از بهترین رزین های وارداتی می باشد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی تهران

قیمت رزین اپوکسی کره ای
قیمت رزین اپوکسی کره ای

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما