فروش رزین اپوکسی چوب کاملا شفاف و مقاوم

تهیه رزین اپوکسی چوب مرغوب از برند های ایرانی و خارجی 

رزین اپوکسی چوب دارای  کیفیت و ویژگی منحصر به فرد برای  ابزار و وسایل چوبی می باشد. رزین اپوکسی چوب دارای  غلظتی متفاوتی با  بقیه رزین ها است. در زمان خرید این ماده باید از اختصاصی بودن آن برای صنعت چوب مطمئن باشید. معمولا بر روی بسته بندی ها نوع رزین مشخص می شود و با مطالعه آن و یا پرسش از فروشنده  می توان از  نوع رزین مطلع شد. به صورت کلی انواع رزین ها دارای ساختار یکسان هستند و باید با هاردنر ترکیب گردند تا بتوان از آنها استفاده نمود.

در هنگام خرید اگر رزینی متفاوت با آنچه نیاز دارید، انتخاب کنید نتیجه کار مناسب نخواهد بود. رزین اپوکسی چوب لایه بسیار شفافی را روی سطوح چوبی ایجاد می کند. این لایه شفاف و براق توانایی  مقابله با نفوذ رطوبت را دارد و به همین دلیل ابزار چوبی برای سال های طولانی بدون تخریب شدن باقی می ماند. فروش این محصول از راه های مختلفی برای خریداران فراهم شده است و  با ویژگی های قابل توجهی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است. رزین های اپوکسی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و رزین اپوکسی چوب یکی از انواع پر فروش این مواد می باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی ایرانی و خارجی به صورت عمده و خرده

خرید رزین اپوکسی چوب
خرید رزین اپوکسی چوب

لایه رزین اپوکسی چوب از وسایل چوبی محافظت می کند

امروزه کمتر وسیله چوبی دیده می شود که روکشی از رزین نداشته باشد. رزین اپوکسی چوب باید شفاف باشد و با درصد درست و دقیقی با هاردنر ترکیب گردد و بر روی سطح چوب قرار گیرد. رزین ها در ابتدا به شکل مایع هستند ولی بعد از ترکیب شدن با سخت کننده به یک ماده محکمی تبدیل می شوند. ماده محکمی که با استفاده از رزین اپوکسی چوب ایجاد می شود به خوبی از ابزار چوبی محافظت می کند. فروش این ماده علاوه بر مراکز فروش رزین که در سطح شهر وجود دارد به صورت عمده  از کارخانه های تولید کننده برای صنایع چوبی انجام می شود.

رزین ها دارای نیروی بین مولکولی بسیار قوی هستند و لایه بسیار محکمی را ایجاد می کنند. این ماده با قرار گرفتن بر روی سطح چوب آن را در برابر هر گونه فشار و ضربه ای محافظت خواهد نمود. فروش عمده علاوه بر خرید درب کارخانه، توسط مراکز فروش اینترنتی نیز انجام می شود. فروش این محصول از طریق نمایندگی ها نیز انجام می شود و برای  تهیه لیست  نمایندگان می توانید از تولید کنندگان درخواست لیست  نمایید. با مراجعه به نمایندگان فروش می توان انواع رزین ها به خصوص رزینی که برای ابزار چوبی استفاده می شود را خریداری نمود.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی نیمه رقیق با کیفیت منحصر به فرد

فروش رزین اپوکسی چوب
فروش رزین اپوکسی چوب

مقاومت بالای رزین اپوکسی چوب موجب افزایش فروش این ماده

رزین اپوکسی چوب علاوه بر عایق بودن از نظر مکانیکی نیز بسیار محکم می باشد و اگر وسایل چوبی در برابر ضربه و یا فشار قرار بگیرد به راحتی تخریب نمی گردد. برخی از وسایل تزئینی و یا زیور آلات نیز از جنس چوب هستند که برای پوشش آنها می توان از رزین های شفافی که برای چوب مناسب هستند استفاده کرد.

لوازم تزئینی بسیار زیادی مانند میز های تزئینی با شکل های بسیار زیبا وارد بازار شده است که ماده اصلی تشکیل دهنده آنها رزین است. در داخل این میزها از وسایلی که مورد علاقه  افراد می باشد قرار گرفته و بر روی آنها رزین ریخته می شود. رزین ها به دلیل رقیق و شفاف بودن  دچار حباب نخواهند شد، با استفاده از  حرارت حباب گیری انجام می شود و بعد از خشک شدن در برابر انواع ضربه ها و  فشار  مقاوم است. رزین اپوکسی چوب  در  بازار به اندازه کافی وجود دارد و نیاز تمام  صنایع  به خوبی با انواع رزین های ایرانی و وارداتی رفع می گردد.

بیشتر بخوانید : انواع رزین اپوکسی شفاف

قیمت رزین اپوکسی چوب
قیمت رزین اپوکسی چوب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما