خرید رزین اپوکسی شفاف

خرید رزین اپوکسی شفاف

رزین اپوکسی شفاف برای انواع مختلف برنامه ها ایده آل است. از ساخت و ساز گرفته تا مهندسی برق و روکش مبلمان، کف، میز و سایر وسایل همگی در ساختار خود می توانند داشته باشند و به نحوی این رزین ایفای نقش نماید. سیستم های رزین اپوکسی با تمام رنگ های مختلف قابل ردیابی است. برای خرید رزین اپوکسی شفاف باید برخی نکات را رعایت نمود که در این مقاله به تشریح آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: فروش رزین اپوکسی شفاف در سراسر کشور

رزین اپوکسی شفاف
رزین اپوکسی شفاف

نکات مهم در خرید رزین اپوکسی شفاف و مصرف آن

همیشه از آغازگر شروع کنید تا از بین رفتن زیاد مواد و تاول زدن جلوگیری شود. برای انجام این کار، به سادگی از بخشی از همان رزین اپوکسی شفاف استفاده کنید. یک جزء رزین A را با کامپوننت B سخت کننده ترکیب کنید. می توانید نسبت به ترکیب مناسب را در جدول اطلاعات روی محصول مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که در حین رزین اپوکسی شفاف از تمام دقت خود بهره ببرید. در بازار رزین های تقلبی وجود دارند که روی آن ها دستور العمل ثبت نشده است.

لبه و پایین ظرف مخلوط کردن را هم بزنید زیرا مواد در آن جا مستقر می شوند. در حالت ایده آل، درون یک ظرف مخلوط تمیز ریخته و دوباره مخلوط کنید تا ترکیب بدون رطوبت باشد. این امر تضمین می کند که رزین A – کامپوننت و سخت کننده B- کامپوننت کاملاً با هم مخلوط شوند.

مخلوط رزین سفت کننده را روی سطح قرار دهید تا بلافاصله پس از مخلوط شدن روی آن پوشش داده شود، زیرا بسته به سیستم و مقدار ماده ممکن است محصول در ظرف مخلوط شود.

پرایمر اپوکسی را با یک غلتک یا قلم مو روی سطح مورد نظر بکشید. ما غلتک های ساخته شده از پلی آمید را توصیه می کنیم.

بگذارید آغازگر درمان کند. زمان پخت بسته به دما، ضخامت لایه و سیستم رزین اپوکسی متفاوت است.

با پوشش اصلی به همین روش ادامه دهید. زمان پردازش، ریختن ارتفاعات و زمان پخت بسته به سیستم رزین اپوکسی و برنامه کاربردی متفاوت است. می توانید اطلاعات دقیق تر را در جدول اطلاعات ثبت شده روی ظرف های رزین اپوکسی شفاف مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: فروش رزین اپوکسی در اصفهان

فروش رزین اپوکسی شفاف
فروش رزین اپوکسی شفاف

عوارض رزین اپوکسی شفاف

رزین اپوکسی شفاف می تواند  باعث سوزش پوست شود.هم چنین باعث تحریک جدی چشم می شود. ممکن است باعث یک واکنش حساسیت پوستی شود. سمی برای زندگی آبزیان با اثرات ماندگار است. از تنفس بخار و اسپری آن خودداری کنید. از دستکش، لباس محافظ، عینک محافظ چشم و ماسک محافظ صورت استفاده کنید. اگر در چشم ریخت چند دقیقه با احتیاط با آب بشویید و در صورت وجود لنز های تماسی را حذف کنید و مجددا شست و شو را ادامه دهید.

محتویات و ظرف را مطابق با کلیه مقررات محلی، منطقه ای، ملی یا بین المللی دفع کنید. در صورت استنشاق، بلع یا تماس با پوست مضر می باشد هم چنین منجر به سوختگی شدید پوست و آسیب به چشم ها می شود. رزین اپوکسی شفاف ممکن است باعث واکنش پوستی آلرژیک شود. در صورت استنشاق، فرد را در هوای تازه قرار داده تا اکسیژن بیش تری را دریافت نماید.

 

خرید رزین اپوکسی شفاف
خرید رزین اپوکسی شفاف

 

رزین اپوکسی شفاف  چیست؟

رزین اپوکسی شفاف نوعی رزین اپوکسی است که می تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد و با مخلوط کردن دو جزء که با یکدیگر همسان هستند ایجاد می شود. اگر رزین مایع با یک سخت کننده مناسب مخلوط شود، یک واکنش شیمیایی در حرکت است که معمولاً چندین ساعت طول می کشد. بعد از این که اجزا با یکدیگر مخلوط شدند، نه تنها گرما تابیده می شود  بلکه مواد نیز از یک مایع به حالت جامد تبدیل می شوند. معمولاً نسبت اختلاط رزین به سفت کننده 1 به 1 یا حتی 1 به 2 است تا مواد بتوانند به طور کامل ترکیب شوند.

رزین ها یا رزین های اپوکسی مختلف، هر کدام با خصوصیات متفاوت با توجه به مشخصات تولید کننده، می توانند برای انواع مختلفی از کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. طیف گسترده ای از رزین های مختلف وجود دارد که از نظر مدت زمان فرآوری پخت و سختی و عدم حساسیت سطوح تبدیل شده به پایان رسیده، تفاوت قابل توجهی دارند. پارامتر های بیش تر برای انتخاب رزین اپوکسی خاص می تواند عواملی مانند حداکثر ضخامت لایه باشد که می تواند با مواد یا مقاومت در برابر حرارت آن تشکیل شود. یکی از بهترین نوع رزین ها، رزین اپوکسی شفاف است.

 

قیمت رزین اپوکسی شفاف
قیمت رزین اپوکسی شفاف

 

مزیت های رزین اپوکسی شفاف:

  • ویسکوزیته یا جریان پذیری بالا
  • حداکثر ضخامت لایه ای را می تواند در هر فرآیند ریخته گری اعمال کند
  • مدت زمان پخت کم
  • خواص چسبندگی روی سطوح مواد مختلف را دارد
  • درجه سختی پس از اتمام کامل آن زیاد است

در این مقاله ما می خواهیم به شما نشان دهیم که در هنگام خرید رزین اپوکسی شفاف به چه جنبه هایی توجه داشته باشید تا بتوانید دقیقاً مواد مناسب را برای پروژه ی مورد نظر خود داشته باشید.

رزین اپوکسی شفاف چه کاربردی دارد؟

اصولاً رزین اپوکسی شفاف بسیار متنوع است و می تواند برای انواع مختلف پروژه های هنری و صنایع دستی مورد استفاده قرار گیرد. مثال های زیر فقط گزیده ای از تعداد زیاد برنامه های ممکن است:

  1. آب بندی خاک در فضا های نشیمن
  2. رفع فرش های سنگی در داخل و خارج از منزل
  3. آب بندی مقاوم در برابر برش میز های کار در آشپزخانه
  4. ایده های مدرن نوسازی برای ساختمان های قدیمی
  5. تعمیرات سریع با رزین UV ویژه
  6. ریخته گری قالب ها و انواع مختلف
  7. ظروف تزئینی مانند رزین ژئودن و ظروف رزین پتری
  8. مبلمان رزین
  9. کف رزین برای سینی های دوش
  10. درزگیرهای ضد آب برای کف گاراژ
  11. ریخته گری مصنوعات و مواد در رزین
  12. خود ساخت آکواریوم و تراریوم
  13. قطعات کوچک را با هم ترمیم و چسب می زنید
  14. رزین به عنوان روکش یا ژل پوش برای ساخت قایق
  15. کیت های برد ساخته شده
  16. پروژه های ساختمانی مدل
  17. و غیره.

 

مرکز فروش رزین اپوکسی شفاف 
مرکز فروش رزین اپوکسی شفاف

 

هنگام خرید رزین اپوکسی شفاف چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

رزین های اپوکسی اکنون در بسیاری از نمایندگی های تخصصی و در اکثر فروشگاه های ما موجود است. در حین خرید آن باید شما برخی از موارد زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید رزین مورد نظر خود را انتخاب نمایید، از این رو موارد ذکر شده در زیر را در نظر داشته باشید:

اگر تازه کار را با رزین های اپوکسی شروع کرده اید، ممکن است بسیاری از اجزای اپوکسی با قیمت های پایین به طور مستقیم در دسترس قرار نگیرند اما این نباید دلیلی برای شما باشد که همیشه به دنبال ارزان ترین پیشنهادات باشید. از این گذشته، انواع محصولاتی که با قیمت های ویژه کم ارائه می شود، بعضی اوقات می توانند از چنان کیفیت پایینی برخوردار باشند که قیمت های رضایت بخش را برای شما بی ارزش نمایند. بعضی از محصولات هم چنین ممکن است حاوی حلال هایی باشند که برای سلامتی خطرناک هستند یا در طی فرآیند پختن تبخیر می شوند. ممکن است که مواد شما به طور کامل بهبود نیاورد یا اختلاط آن قبل از فرآیند پختن دشوار باشد. برخی از رزین اپوکسی شفاف ارزان قیمت با شفافیت کریستالی خود را تحت تأثیر قرار نمی دهند، اما در طی پردازش کمی زرد رنگ به نظر می رسند. این رنگ زرد مایل به شیری بعداً با کمی نور آفتاب تقویت می شود و تیره تر می گردد.

نکته: علی رغم مقایسه قیمت مناسب، شما باید اجزای رزین اپوکسی با بالاترین کیفیت ممکن را خریداری کنید تا به خوبی با آن ها کار کنید و به نتایج زیبایی برسید.

کدام رزین اپوکسی شفاف برای من مناسب است؟

اول از همه، این سوال در مورد خواص ماده ای است که یک مخلوط رزین اپوکسی خاص را مشخص می کند. بنابراین باید بتوانید تخمین بزنید که چگونه رزین اپوکسی می تواند براساس دستورالعمل ها در حالت مایع و قابل درمان با آن پردازش و کار کند. رزین های اپوکسی با ویسکوزیته کم  یا رزین های ریخته گری در برخورد با ویسکوزیته این اصطلاح، جریان پذیری مایعات را توصیف می کند. با این حال، هنگامی که یک مایع مخصوصاً نازک و روان است از ویسکوزیته پایین صحبت می کنیم. بنابراین اگر می خواهید یک رزین با ویسکوزیته کم بخرید، باید رزین با ویسکوزیته کم را شناسایی نمایید. خاصیت یک قوام تقریبا آبکی برای برخی از کاربرد ها می تواند بسیار مهم باشد، به عنوان مثال اگر می خواهید قالب ریخته گری کنید یا برای تولید جداول رودخانه از آن ها استفاده می نمایید، این نوع رزین ها مناسب هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

رزین اپوکسی شفاف فرداد
رزین اپوکسی شفاف فرداد

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما