کاهرنگ چیست ؟ مزایای رنگ های کاهگلی

کاهرنگ چیست؟ چرا جایگزین بسیاری از  رنگ ها شده است؟

کاهرنگ چیست ؟ کاهرنگ نام ماده ای است که شباهت بسیار زیادی با کاهگل های سنتی دارد. این ماده بر پایه سیلیکون و آب  تولید شده است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهگل های مصنوعی مواد جدیدی هستند که دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند این مواد ترکیبات شیمیایی بسیار محکمی دارند و به دو شکل کاهگل و کاهرنگ تولید گردیده و وارد بازار می شوند. در پاسخ به سوال کاهرنگ چیست؟ می توان گفت که این ماده نوعی رنگ است که  دارای غلظت  مناسبی است و نحوه آماده کردن آن برای پوشاندن دیوار آسان است. تمام مراحل آماده شدن این ماده در کارخانه صنعتی انجام می شود و مانند کاهگل های سنتی که مخلوط کردن مواد در زمان نصب انجام می شود، نیست.

کاهرنگ چیست؟ و چرا در بسیاری از بافت های سنتی و مدرن بکار می رود در پاسخ به این سوال می توان گفت این رنگ دارای پوشش بسیار محکم و سختی را ایجاد می کند و بعد از خشک شدن شباهت بسیار زیادی به کاهگل سنتی دارد به همین دلیل برای ترمیم در بافت های قدیمی استفاده می شود و اگر در ساختمان مدرن طراحی قدیمی استفاده شده باشد برای پوشش آن کاهرنگ بکار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی اهواز مناسب باغات و اماکن گردشگری و بومگردی

کاهرنگ چیست ؟
کاهرنگ چیست ؟

کاهرنگ چیست و مهمترین مزیت های آن چیست؟

کاهرنگ چیست؟ و چرا ویژگی های زیاد آن موجب شد تا فروش فوق العاده را در میان محصولات و مصالح ساختمانی داشته باشد.  یکی از مهمترین مزیت های این رنگ عایق بودن آن می باشد به صورتی که در شرایط مختلف با رطوبت زیاد، این ماده می تواند  از ساختمان در برابر رطوبت محافظت کرده و مصالح ساختمان برای مدت طولانی تری  بدون تخریب  باقی بمانند. کاهرنگ چیست و چرا برای پوشش هایی در بسیاری از ساختمان ها انتخاب می شود. در واقع می توان تنوع رنگی این ماده و  ظاهر زیبای آن را از دلایل  فروش زیاد کاهرنگ دانست. از این ماده برای هماهنگ کردن رنگها با طراحی و وسایل استفاده می شود. این ماده علاوه بر اینکه عایق رطوبت است توانایی پوشش دهی یکسان  را دارد و لایه ای محکم را ایجاد می کند و غلظت قابل قبولی دارد. کاهرنگ چیست و چرا در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود. این ماده دارای ترکیبات سیلیکون و شیمیایی است و از مواد بسیار مقاومی تشکیل شده  که در برابر اشعه های خورشید  خراب  نمی شود.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل مصنوعی یزد با اجرای آسان

کاهرنگ چیست ؟
کاهرنگ چیست ؟

تولید کافی کاهرنگ و دسترسی کافی مشتریان

کاهرنگ چیست و چرا بسیاری از کارخانه های تولید رنگ در خط تولید خود این  ماده را تولید می کنند. مزیت ها و ویژگی های این محصول موجب شده تا در ساختمان های متعددی از این رنگ استفاده شود. کاهرنگ چیست و چگونه می توان حجم های مختلفی از این محصول را خریداری نمود. روش های متعددی برای خریداری وجود دارد یکی از ساده ترین روش ها خرید از  کارخانه است. با خرید از تولید کننده به شکل مستقیم می توانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید و دیگر نگران حجم مورد نیاز خود نباشید زیرا انواع سفارش ها با بسته بندی های  متفاوت از این طریق به  دست مشتریان خواهد رسید.

کاهرنگ چیست و چرا مشتریان بسیار زیادی حجم عمده آن را خریداری می کنند. این ماده را علاوه بر کسانی که مصرف جزئی دارند انبوه سازان نیز در ساختمان های خود بکار می برند و  به همین دلیل خرید خود را به شکل عمده از  کارخانه و یا از نمایندگی ها انجام می دهند. کاهرنگ رنگ بندی متنوعی دارد و بعد از قرار گرفتن بر روی دیوار پوسته نمی شود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز با ضمانت 5 ساله

کاهرنگ چیست ؟
کاهرنگ چیست ؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما