خرید رنگ استخری پایه آب

روش های خرید رنگ استخری پایه آب

رنگ استخری پایه آب یکی از پر مصرف ترین و قدیمی ترین  رنگ های مورد استفاده در رنگ آمیزی استخر می باشد. در استخر های مختلف با کاربری های متفاوت این رنگ استفاده می شود  به همین دلیل دارای  فروش بسیار زیادی است. رنگ استخری پایه آب در آب حل می شود و بعد از قرار گرفتن بر روی دیوار  استخر بسیار محکم می گردد. این محصول به دلیل اینکه حلال آبی دارد، برای استخر هایی که پرورش آبزیان در آنها انجام می شود بسیار مناسب خواهد بود.

رنگ استخری پایه آب مرحله آماده سازی بسیار ساده ای دارد و صرفا باید نسبت ترکیب کردن رنگ و آب درست باشد تا غلظت رنگ برای رنگ آمیزی آماده گردد. این محصول از رنگ های بسیار قدیمی است و برند های مختلفی آن را تولید کرده اند. کیفیت  رنگ استخری پایه آب با توجه به ترکیباتی دارد که برای تولید آن استفاده می شود. معمولا برای استخرها نیاز به حجم بسیار زیادی از این رنگ می باشد و خرید های عمده پیشنهاد می گردد.

خرید عمده از مسیر های مختلفی امکان پذیر است یکی از راههای ساده، خرید از کارخانه تولید کننده می باشد. هر حجمی از رنگ استخری پایه آب را می توان به کارخانه سفارش داد و دیگر نگران کمبود آن در انبار نمایندگی یا فروشگاه نبودد. فروشگاه هایی که بی واسطه با کارخانه تولید کنندگان کار می کنند، راه دیگری برای خرید این رنگ می باشند، این فروشگاه ها به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت می کنند. فروشگاه مجازی هم  فروش خرده و هم عمده دارد.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ استخری آبی در تهران

خرید رنگ استخری پایه آب
خرید رنگ استخری پایه آب

مزیت های رنگ استخری پایه آب و خصوصیات آن

رنگ استخری پایه آب با غلظت مناسبی بر روی دیوار‌‌‌‌‌‌‌‌استخر قرار می گیرد و تمام منافذ موجود را به صورت کامل می پوشاند. ترکیبات آن برای محیط زیست مضر نیست و بعد از گذشت زمان هیچ ماده ای از این رنگ وارد آب نخواهد شد. این محصول بعد از خشک شدن بسیار محکم و سخت می شود و به سادگی و در شرایط محیط دچار خرابی نخواهد شد. این محصول ضدآب است و از خصوصیت  مهم آن به شمار می رود. رنگ استخری پایه آب لایه یکدست و  پیوسته ای را تشکیل می دهد و پوسته شدن حتی بعد از مدت طولانی نیز برای این محصول ایجاد نخواهد شد. اکثر مشتریان به دنبال خرید رنگی هستند که برای مدت طولانی باقی بماند  و  نیاز به بازسازی و  ترمیم نداشته باشد تا هزینه ها کم شود. رنگ استخری پایه آب دارای چندین عملکرد مهم است و از مهمترین آن می توان به عایق بودن این رنگ اشاره نمود. علاوه بر آب بندی استخر این محصول زیبایی بسیار زیادی نیز برای  استخر ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید : فروش عمده رنگ استخری در سراسر کشور

فروش رنگ استخری پایه آب
فروش رنگ استخری پایه آب

تنوع محصولات رنگ استخر در بازار برای خرید

در صنعت رنگ تنوع بسیار زیادی برای رنگ استخر وجود دارد و حلال رنگ ها نیز متنوع است. یکی از بهترین این رنگ ها دارای  حلال آب است. رنگ های پلاستیکی بعد از قرار گرفتن بر روی دیواره استخر بسیار محکم و سخت می شود. برخی از رنگ ها دارای مواد نانو هستند و برخی دیگر موادی بر ضد جلبک دارند. قیمت تمام این محصولات با یکدیگر متفاوت هستند ولی  قیمت رنگ استخری پایه آب در مقایسه با مواد دیگر مناسب و ارزان تر می باشد و یکی از دلایل پر فروش بودن آن علاوه بر کیفیت،  قیمت این محصول است. رنگ استخر لایه بسیار ضخیم و غیر قابل نفوذی را بر روی دیوار استخر ایجاد می کند تا علاوه بر زیبایی موجب جلوگیری از نفوذ آب به داخل آن شود. با انتخاب رنگ استخری پایه آب چندین ویژگی را همزمان با هم با قیمت بسیار کم می توان خریداری نمود. این محصول توسط برند های گوناگونی تولید شده است.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ پلیمری استخر

قیمت رنگ استخری پایه آب
قیمت رنگ استخری پایه آب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما