قیمت رزین اپوکسی ایرانی و خارجی به صورت عمده و خرده

تفاوت قیمت رزین اپوکسی ایرانی و خارجی

رزین اپوکسی در بازار با برند های مختلفی موجود است. در میان انواع برند های ایرانی و خارجی دیده می شود. ویژگی های کلی  رزین ها در انواع ایرانی و خارجی یکسان است ولی در کیفیت این ماده با هم متفاوت هستند. قیمت رزین اپوکسی با توجه به مواد اولیه ای که در آن استفاده شده  دارای تغییراتی خواهد بود. یکی دیگر از علت تفاوت قیمت ها، غلظت این ماده نیز می باشد. قیمت رزین اپوکسی رقیق و غلیظ با یکدیگر متفاوت است. مواد استفاده شده در رزین رقیق و غلیظ متفاوت  می باشد و تاثیر مواد اولیه بر روی قیمت کاملا مستقیم است.

روش خرید نیز می تواند بر روی قیمت رزین اپوکسی تاثیر بگذارد، بنابراین اگر به حجم عمده این ماده نیاز دارید باید خرید عمده که دارای قیمت های پایینی است را انتخاب نمایید. رزین اپوکسی به دلیل خصوصیت های بسیار زیادی که دارد در مکان های مختلفی کاربرد دارد. صاحبان صنایع از این ماده به عنوان مواد اولیه کار استفاده می کنند، بنابراین  باید حجم های بسیار زیادی از آن را در طول سال خریداری نمایند، به همین دلیل قیمت رزین اپوکسی برای این افراد  مهم می باشد و در لیست قیمت محصولات شیمیایی،  قیمت این ماده رابه راحتی با سرعت بسیار زیادی بررسی می کنند. افزایش چشمگیری در قیمت رزین اپوکسی وجود نداشته است و با انتخاب نوع خرید می توان از تخفیف های مناسبی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی نیمه رقیق با کیفیت منحصر به فرد

قیمت رزین اپوکسی شفاف
قیمت رزین اپوکسی شفاف

فروش رزین اپوکسی وارداتی در کنار رزین ایرانی

برای تهیه رزین اپوکسی روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به صورت عمده و خرده آن را تهیه نمایید. به دلیل در خواست های بسیار زیاد این ماده توسط صنایع، تولید داخل رزین جوابگوی نیاز صنایع  نبوده و برند های معتبر این ماده از کشور های مختلف وارد ایران شده است. قیمت رزین اپوکسی در برند های مختلف متفاوت می باشد. برخی از رزین های خارجی از رزین های داخلی ارزان تر و برخی گرانتر می باشند  و در واقع نشان دهنده این مساله است که برند خارجی حتما دارای قیمت بالایی نخواهد بود. رزین های داخلی از نظر تولید در جایگاه خوبی قرار گرفته و قابل مقایسه با بهترین رزین های خارجی هستند.

مشاغل مختلف از رزین های متفاوت داخلی یا خارجی استفاده می کنند. فروش رزین اپوکسی در بین رزین های مختلف با فرمول شیمیایی خاصی که دارند بسیار زیاد است و هر روز درخواست و ثبت سفارش این رزین ها وجود دارد. روش های مختلفی برای خرید این محصولات وجود دارد. به دلیل استفاده صنایع مختلف از این محصول حجم های مختلفی از این  مواد در بسته بند های متنوعی به فروش می رسد. قیمت رزین اپوکسی در حجم های مختلف  متفاوت خواهد بود و در زمان خرید هم به غلظت و هم به مقدار رزینی که برای کار خود نیازمندید، دقت لازم را داشته باشید.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کره ای غلیظ و رقیق

قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق
قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق

قیمت رزین اپوکسی همراه با هاردنر می باشد

رزین اپوکسی دارای دو بخش جدا از هم می باشد، ولی برای اثربخشی باید این دو ماده با هم ترکیب گردند به همین دلیل باید هر دو قسمت در زمان خرید در بسته بندی وجود داشته باشد. هاردنر بخش سخت کننده رزین است. در واقع رزین اپوکسی به تنهایی در معرض هوا خشک نمی شود. برای ترکیب کردن این دو بخش با یکدیگر باید نسبت  ترکیب کردن آنها متناسب و طبق  استاندارد  کارخانه تولید کننده آنها باشد.

قیمت رزین اپوکسی را باید با لیست قیمت هایی که صنف تولید کننده وارد بازار می کند، مقایسه کنید تا بیشتر از مقدار واقعی خرید نکنید. رزین ها با داشتن ویژگی های  بسیار موثر و قیمت مناسب در سال های گذشته به عنوان ماده اصلی در صنایع  زیادی بکار رفته است.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی تهران

قیمت رزین اپوکسی کره ای
قیمت رزین اپوکسی کره ای

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما