قیمت رزین اپوکسی در تهران

اجزا تشکیل دهنده رزین دو جزئی و قیمت رزین اپوکسی

رزین های دو جزئی یا رزین اپوکسی از دو بخش رزین و سخت  کننده تشکیل شده است که وقتی با نسبت مناسب با هم ترکیب می شوند ماده قابل استفاده خواهد بود. قیمت رزین اپوکسی به طور مستقیم با این دو قسمت ارتباط مستقیم دارد. این دو بخش قابل تفکیک از یکدیگر نمی باشد و اگر رزینی بتواند به تنهایی خشک گردد و نیاز به بخش هاردنر نداشته باشد تک جزئی نامیده می شود.

ولی نام رزین اپوکسی نشان دهنده داشتن دو قسمت در ترکیب این رنگ است. رزین دو جزئی مانند رزین اپوکسی در کار های مختلفی مورد استفاده است و قیمت رزین اپوکسی با توجه به نوع و کاربرد هایی که دارد متفاوت خواهد بود. قیمت رزین اپوکسی را همیشه همراه با مشخصات  رنگ می آورند زیرا از نظر فرمول و عملکرد این رنگ ها تفاوت زیادی با هم دارند.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی شفاف

قیمت رزین اپوکسی شفاف
قیمت رزین اپوکسی شفاف

 کاربرد های رزین اپوکسی

رزین اپوکسی دارای قابلیت های زیادی است و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. به دلیل تبدیل رزین به یک ماده محکم می توان  از آن برای تولید قالب های بسیار سخت در صنایع استفاده نمود. قیمت رزین اپوکسی با توجه به کاربردی که دارد متفاوت خواهد بود زیرا ویژگی های مختلف این ماده موجب می شود تا در مکان و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده دارای شفافیت  است و ظاهر و جلوه زیبایی دارد به همین دلیل در ساخت  زیور آلات مورد استفاده قرار می گیرد.

درست کردن لوازم تزئینی و هنری از مهمترین کاربرد های این  رنگ دو جزئی است و  قیمت رزین اپوکسی مناسب این کار متفاوت خواهد بود. این ماده در بسیاری از صنایع نقش عایق و پوشش دهی را دارد، مثلا در صنایع دستی و یا الکترونیکی در نقش عایق عمل می کند. کفپوش های رزین اپوکسی بسیار شناخته شده اند و قیمت رزین اپوکسی در  محصولی مانند کفپوش بسیار متفاوت است. رزین اپوکسی که برای کار های هنری در نظر گرفته می شود باید شفاف باشد و با دقت فراوانی خرید این محصول انجام شود. قیمت رزین اپوکسی برای کارهای تزئینی با رزین های دیگر تفاوت زیادی دارد زیرا به دقت و حساسیت بیشتری نیاز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی اصفهان با راهنمای کامل خرید

قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق
قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق

ارزان ترین رزین اپوکسی در مراکز فروش تهران

یکی از مزیت های خرید در تهران تنوع مراکز فروش با انواع برند های یک محصول می باشد. رزین اپوکسی دارای دسته های مختلفی از نظر عملکرد است و برای انتخاب راحت تر، بهتر است به نمایندگی های تهران مراجعه شود زیرا مشاوره و فروش بهتری در آن صورت می گیرد.

قیمت رزین اپوکسی در تهران بسیار مناسب تر می باشد زیرا بدون واسطه از تولید کننده به دست مشتریان می رسد. رزین اپوکسی در نمایشگاههای صنایع رنگ  تهران نیز عرضه می شود که در مقایسه با مکانهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسبتری  خواهد بود. قیمت رزین اپوکسی در تهران با توجه به نوع رزین اپوکسی متفاوت خواهد بود ولی لیستی از قیمت های این محصول توسط تولید کنندگان این محصول ارائه می گردد و توسط مرکز فروش به دست خریداران می رسد.

چرا قیمت رزین اپوکسی متفاوت است؟

قیمت رزین اپوکسی با توجه به نوع مواد اولیه ای که دارد متفاوت می باشد. این ترکیب دارای دو بخش رزین و هاردنر است. با توجه به کاربرد رزین این ماده دارای دو نوع هاردنر پلی آمید و پلی آمین می باشد که بر روی قیمت محصول تاثیر گذار است. با توجه به برند تولید کننده رزین اپوکسی درصد ترکیب دو جزء این ماده با هم متفاوت است به همین دلیل باید قبل مصرف حتما مطالعه دقیق از نحوه ترکیب این دو ماده را داشته باشید. سرعت آماده شدن و  ترکیب این دو ماده هم فرق  دارد و می تواند بر قیمت رزین اپوکسی تاثیر بگذارد. چگالی این ترکیب  و رنگی که از ترکیب رزین اپوکسی حاصل می شود همگی بر روی قیمت رزین اپوکسی تاثیر گذار است زیرا به صورت مستقیم بر عملکرد این ماده تاثیر می گذارد.

نحوه فروش رزین اپوکسی بر قیمت آن تاثیر گذار است مثلا  قیمت عمده این محصول بسیار کمتر از قیمت خرده فروشی است. نمایندگی ها و  فروشگاه های اینترنتی مکان های دیگری هستند که محصولات اصل را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند. رزین اپوکسی جزء مواد کاربردی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین قیمت این محصول را می توان در تهران جستجو و خرید نمود.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی هنری

قیمت رزین اپوکسی کره ای
قیمت رزین اپوکسی کره ای

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما