رنگ اکریلیک سفید ، فروش ویژه عمده و خرده

کاربردی ترین مزیت رنگ اکریلیک سفید

رنگ های اکریلیک به دلیل تطبیق پذیری بالا و نیز خشک شدن سریع در محیط های مختلف، در عصر حاضر به یک وسیله کاربردی محبوب در بین هنرمندان تبدیل شده است و امروزه به طور گسترده مورد استفاده هنرمندان، سازندگان ساختمان، تولیدی های پارچه و … قرار گرفته است. در میان انبوهی از رنگ ها، رنگ اکریلیک سفید به مراتب نسبت به سایر رنگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما بخوانید: رنگ اکریلیک چیست؟

رنگ اکریلیک سفید
مراکز عرضه کننده رنگ اکریلیک سفید

 

از زمان اختراع این محصول در اواسط قرن بیستم، رنگ اکریلیک سفید و سایر رنگ های آن جایگزینی برای رنگ های روغنی سمی، گران قیمت و بی کیفیت شدند و در اختیار هنرمندان قرار گرفتند؛ اما باید بدانید در ابتدا کیفیت رنگ های اکریلیک کاملاً ایده آل نبود. یكی از دلایلی كه مردم در طول تاریخ با اكریلیك كار نمی كردند، این بود كه وقتی آنها برای اولین بار اختراع شدند، حجم کلفتی داشتند و کاملا مات بودند و با رنگدانه زیادی بارگیری نمی شدند.

اما با گذشت زمان و پیشرفت فناوری این قضیه تغییرات اساسی به خود دید؛ و رنگ اکریلیک سفید و انواع دیگر آن به یک ماده فوق العاده ایمن و پر جنب و جوش برای نقاشی ساختمان، خودرو، پارچه و … تبدیل شدند. به طوری که در دنیای امروز اکثر هنرمندان و سازندگان ساختمان برای زیبایی هر چه بیشتر پروژه های خود به این سمت رو می آورند.

حتما بخوانید: فروش رنگ اکریلیک تهران با ضمانت 5 ساله

استفاده از رنگ اکریلیک سفید می تواند زیبایی فوق العاده ای به خانه شما ببخشد و شما را به وجد آورد، اگر چشمان شما با رنگ های درخشان چرخه رنگ سازگار نیست، رنگ اکریلیک سفید می تواند جایگزین خوبی برای شما باشد. این نوع رنگ از خستگی چشم شما جلوگیری می کند و برای تمرکز فکر و ذهن گزینه مناسبی است.

همانطوری که می دانید رنگ اکریلیک سفید و سایر مدل های آن وسیله پرخرجی نیستند. در حالی که برای شروع رنگ آمیزی با رنگ های روغنی (رنگ، حلال ها، واسطه ها، برس ها، دستمال ها، بوم ها یا تخته و فضای تهویه مناسب) به وسایل زیادی (در بعضی مواقع گران قیمت) نیاز دارید، اما برای شروع به کار با رنگ اکریلیک فقط به چهار ابزار ساده نیاز دارید.: خود رنگ، یک قلم مو، یک فنجان آب و یک سطح تا کار به پایان برسد.

 

رنگ اکریلیک سفید
خرید و فروش رنگ اکریلیک سفید

 

مهمترین خصوصیات رنگ اکریلیک سفید

رنگ اکریلیک سفید مزیت های فراوانی دارند. در سال های گذشته بیشترین مصرف رنگ های اکریلیک در صنعت خودروسازی برای رنگ اتومبیل بوده است، اما امروزه این روند تا حدودی تغییر کرده و شاهد گسترش استفاده از رنگ‌ های اکریلیک در صنعت ساختمان سازی هستیم.

 

رنگ اکریلیک سفید در واقع یک رنگ نیست بلکه نبود ماهیت یک رنگ به شمار می رود. با توجه به این که سفید یکی از رنگ های خنثی بوده و معمولا برای توصیف پاکی و کمال استفاده می شود. در کشور ما معمولا از این نوع رنگ در فضا هایی مثل:

  • فضای داخلی کتابخانه‏‌ها
  • طراحی داخلی مطب
  • دکوراسیون اتاق پذیرایی
  • دکوراسیون اتاق خواب
  • دکوراسیون آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی و حمام

استفاده می شود و علاقه مندان بسیاری نیز به خود اختصاص داده است. کاربرد رنگ اکریلیک سفید به عنوان پس زمینه به حدی زیاد می باشد که می‌توان گفت: با کمتر فضایی مواجه شده‌ایم که حداقل یک دیوار سفید نداشته باشد؛ بنابراین اگر به دنبال طراحی یک دکوراسیون ساده و در عین حال جذاب هستید، رنگ اکریلیک سفید بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

مهمترین نکته در زمان خرید رنگ اکریلیک سفید توجه به کیفیت آن است، یعنی هر اندازه کیفیت رنگ سفید اکریلیک بیشتر باشد قیمت آن نیز گرانتر خواهد بود؛ و نیز ماندگاری رنگ تاثیر زیادی بر قیمت رنگ اکریلیک خواهد داشت. اکثر رنگ های اکریلیک نسبت به روغن ها یا آبرنگ ها از میزان ماندگاری بسیار بالاتری برخوردارند که می تواند دلیل خوبی برای خریداران باشد.

رنگ اکریلیک سفید
عرضه کننده رنگ اکریلیک سفید

 

آثار روانشناسی رنگ اکریلیک سفید بر روی انسان

دنیای رنگارنگ و زیبای رنگ‌های اکریلیک سرشار از انرژی‌های نهفته‌ای است که خیلی ها نمی‌توانند آن را درک کنند و یا اصلا از آن بی خبر هستند و نمی‌داند رنگ اکریلیک سفیدی که می‌بیند ممکن است خواص و آثار روانی ویژه‌ای داشته باشد.

جهت اطلاع بیشتر باید گفت که شکل درست رنگ سفید، سپید است که پس از حمله اعراب به ایران به دلیل اینکه اعراب حرف «پ» ندارند به «ف» تبدیل شد. حال در ادامه با مهمترین آثار روانشناسی رنگ اکریلیک سفید آشنا می شویم:

  • استفاده از آن در دکوراسیون منزل و رنگ کاری اتاق ها باعث حالت روحانی، دلگشا و مفرح در افراد خانه می‌شود
  • رنگ اکریلیک سفید رنگ تابستانی به حساب می‌آید، چون نور را منعکس می‌کند و از گرم شده فضای داخلی جلوگیری می‌کند
  • خواص روانی مثبت رنگ اکریلیک سفید خلوص، پاکی، سادگی، پیچیدگی، بهداشتی بودن، شفافیت و بازده است
  • همان طور که سیاه جذب همه رنگ ها بوده، رنگ سفید اکریلیک نیز بازتاب تمام رنگ هاست و این نشان دهنده هجوم نیروی همه طیف‌ها به چشمان ما است
  • کاربرد این نوع رنگ در دکوراسیون زیاد است، چون رنگ ملایم و خنثی بوده و با همه چیز تناسب دارد
  • رنگ اکریلیک سفید همواره مخالف سیاهی و تاریکی بوده است. رنگی است مثبت، نورانی و مهیج
  • به عنوان نماد جوانی، عفت، پاکی، بی‌گناهی، خلوص و صلح در بین مردم محسوب می‌شود
  • این نوع رنگ همچنین از گذشته دور تا به امروز نماد پاکی و معصومیت شناخته می شود
  • در مراکز بهداشتی و درمانی نشان دهنده تمیزی و ضدعفونی بودن فضا می باشد
  • از لحاظ بصری، این رنگ درک بالایی از فضا می‌دهد و فضا را بازتر نشان می‌دهد
  • به خاطر روشنی رنگ سفید اکریلیک، آلودگی روی آن زود معلوم می‌شود
  • ترکیب این رنگ با رنگ‌های گرم احساس شعله وری می‌دهد
  • و … .
رنگ اکریلیک سفید
رنگ اکریلیک سفید

 

تفاوت رنگ اکریلیک سفید مات و براق

یکی از سوالات مهمی که اغلب از ما پرسیده می شود این است که رنگ اکریلیک سفید براق بهتر است یا مات؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت که به طور کلی رنگ های اکریلیک براق قابلیت شستشوی بسیار بالاتری نسبت به رنگ های اکریلیک مات دارند و نیز اکریلیک براق دوام بیشتری نسبت به رنگ های مات دارد. برای این که بهتر با این قضیه آشنا شوید بهتر است تفاوت های کلی بین آنها را بررسی کنیم.

مهمترین تفاوت بین رنگ اکریلیک سفید مات و براق عبارت است از:

  • در کنار براق بودن و پوشش دهی بالای رنگ اکریلیک سفید برای رنگ آمیزی دیوار و سقف از آن استفاده نمی شود برای اینکه خیلی ایرادات کار را نشان می دهد پس بهتر است از رنگ روغنی مات برای این کار استفاده شود.
  • برای رنگ آمیزی سقف آشپزخانه معمولا از رنگ روغنی مات استفاده می شود. برای اینکه برآمدگی و موج گچ مشخص نشود.
  • هنگام کار با رنگ اکریلیک مات هر چند وقت یک بار ته نشین می شود، برای جلوگیری از این کار بهتر است هر بار آن را با چوب هم بزنید.
  • معمولا برای رنگ آمیزی اشیاء فلزی مانند درب و پنجره از رنگ روغنی براق استفاده می شود
  • رنگ روغنی مات نسبت به رنگ روغنی براق زودتر خشک می شود
  • رنگ براق سفید اکریلیک مقاوم تر و بادوام تر از نوع مات آن است.
  • نفوذ پذیری رنگ اکریلیک مات نسبت به رنگ براق بیشتر است.
  • رنگ روغنی مات پوشش دهی کمتری نسبت به رنگ براق دارد
  • رنگ اکریلیک مات زودتر از رنگ اکریلیک براق لکه می گیرد.
  • قیمت رنگ آمیزی با رنگ اکریلیک سفید براق بیشتر از رنگ اکریلیک مات است.

 

رنگ اکریلیک سفید قابل شستشو کجاها کاربرد دارد؟

بیشترین کاربرد رنگ اکریلیک سفید قابل شستشو در فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، مراکز درمانی و بهداشتی و هر مکانی که در معرض آلودگی و کثیفی قرار می گیرند است. برای اینکه هنگام کثیفی به راحتی قابلیت شستشو را دارند.

همانطوری که گفته شد بهتر است برای خرید رنگ اکریلیک سفید قبل از خرید انواع و مدل های آن را بشناسید و بعد تصمیم نهایی خود را برای خرید بگیرید. رنگ اکریلیک در تنوع بسیار برای مصرف کنندگان به فروش می رسد. رنگ‌های اکریل از نظر رنگ تنوع بسیار زیادی دارند و در دو نوع براق و مات برای مصرف کنندگان عرضه می شوند.

اگر تخصص کافی در این زمینه را ندارید بهتر است با افراد متخصص و مجرب در این زمینه مشورت نمایید و از آنها کمک بگیرید تا هنگام خرید محصول با کیفیت و ارزان را خریداری نمایید.

رنگ اکریلیک سفید
رنگ اکریلیک سفید

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما