فروش رنگ آکریلیک تهران با ضمانت 5 ساله!

فروش رنگ آکریلیک تهران ، ارزان و تحویل سریع

گروه رنگ فرداد با در اختیار داشتن نمایندگی معتبر فروش رنگ آکریلیک تهران کار خرید و فروش و تهیه­ ی رنگ آکریلیک با کیفیت و قیمت ارزان را برای شهروندان تهرانی بسیار راحت کرده است. در ابتدای ورود رنگ آکریلیک به بازار داخلی که هنوز شرکت­های زیادی در زمینه تولید آن دست به کار نشده بودند و کیفیت مناسب آنچنانی نیز نداشت، تنها فروش رنگ آکریلیک تهران با قیمتی بسیار گزاف امکان پذیر بود.

امروزه شرکت­های داخلی در زمینه ­ی تولید رنگ آکریلیک با همان کیفیت برندهای برتر خارجی به خود کفایی کامل رسیده ­اند که همین امر سبب تا قیمت نهایی به شدت کاهش پیدا کند و هم اینکه نمایندگی­­های معتبر فروش رنگ آکریلیک تهران در تمامی مناطق افتتاح شوند که یکی از این مراکز معتبر، فروشگاه رنگ فرداد است.

فروشگاه رنگ فرداد که در زمینه­ ی فروش انواع رنگ­های آکریلیک برای مصارف ساختمانی، استفاده بر روی چوب، بوم نقاشی، آهن، بتن، گچ، سیمان و غیره استفاده می­شود و توانسته رنگ­های روغنی و پلاستیک را کنار بزند سابقه­ ی طولانی و رضایت بالای مشتریان را در کارنامه ­ی خود می­بیند، اقدام به ارسال تمامی محصولات از تهران به سایر شهرها نیز نموده است. در مورد قیمت رنگ اکریلیک هم به تفضیل در سایر مقالات سایت صحبت کردیم.

اگر میخواهید بدانید رنگ اکریلیک چیست و چه کاربردهایی دارد ما یک مقاله مفصل در سایت در مورد این موضوع داریم که می توانید به آن مراجعه کنید.

فروشگاه رنگ فرداد با در اختیار داشتن قدرت خرید به صورت مستقیم از تولید کننده و حذف افراد واسطه اقدام به فروش رنگ آکریلیک تهران به هموطنان عزیز نموده است و لذا به همین دلیل شاهد افت قابل توجه قیمت فروش رنگ آکریلیک تهران نسبت به سایر رقیبان هستید که نه تنها بخاطر وجود ناخالصی و کیفیت کمتر رنگ­های فروشی نیست بلکه تعادل بسیار خوبی بین کیفیت و قیمت فروش رنگ آکریلیک تهران برخوردار است و این سیاست فروشگاه رنگ فرداد است که قیمت کمتر، رضایت بیشتر و در نتیجه مشتری بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

 

فروش رنگ آکریلیک تهران
گروه رنگ فرداد، مرکز فروش رنگ آکریلیک تهران

 

چرا فروش رنگ آکریلیک تهران رونق و محبوبیت زیادی پیدا کرده است؟

تهران در کنار شهرهایی نظیر اصفهان، شیراز و مشهد از جمله شهرهای بسیار معروف در زمینه ­ی فروش رنگ آکریلیک و عرضه به تمام نقاط ایران هستند که شهر تهران بخاطر میزبانی از شعبه اصلی برترین شرکت­های تولید رنگ آکریلیک در ایران، آمار بیشتری در نرخ فروش رنگ آکریلیک تهران شاهد هستیم که نمایندگی این شرکت­ها در شهرهای گفته شده و سایر شهرهای ایران نیز وجود دارند.

 

اما این تنها دلیل این رخداد نیست بلکه وقتی کیفیت رنگ فروشی در تهران و در فروشگاهی معتبری همچون فروشگاه رنگ فرداد را با سایر فروشگاه­ها مقایسه می­کنیم متوجه می­شوید که تمامی ویژگی­هایی که برای رنگ آکریلیک برشمرده ­اند در این نوع رنگ نیز به چشم می­خورد و همین امر سبب شده تا مردم با خیالی راحت و بدون نیاز حتمی به خرید برند خارجی، نرخ فروش رنگ آکریلیک تهران را با استقبال خود از آن به طرز چشمگیری افزایش دهند.

اگر بخواهیم مهم­ترین و شاخص­ترین ویژگی­هایی که در این نوع رنگ، سبب افزایش نرخ فروش رنگ آکریلیک تهران شده است را لیست کنیم موارد زیر را اشاره خواهیم کرد:

  • ساختار یکپارچه و مستحکم: از ویژگی­های عالی رنگ آکریلیک ساختار یکپارچه و بسیار مستحکم آن است که از دست کشیدن بر روی آن به راحتی متوجه خواهید شد. همین بافت محکم و غیر قابل تغییر این نوع رنگ سبب شده تا تغییرات محیطی مثل رطوبت، ضربه و غیره آن را تحت تأثیر قرار ندهند و فروش رنگ آکریلیک تهران از محبوب­ترین­ها باشد.
  • تنوع رنگ آماده و قابل ساخت: یکی از مواردی که افراد خانه دار مخصوصا بچه­ ها و نوجوان­ها به آن اهمیت زیادی می­دهند این است که طبق فانتزی و یا انتظارات خود هر نوع رنگی قابل پیاده سازی باشد لذا فروش رنگ آکریلیک تهران هم به صورت آماده با تنوع رنگ بالا یعنی به صورت پیش ساخته و هم به صورت رنگ آکریلیک خنثی همراه با رنگ آکریلیک مادر صورت می­گیرد.
  • تناسب عالی با دکوراسیون داخلی: در سبک­های مدرن خانه­ های امروزی انواع مات و نیمه براق و در سبک­های لوکس و لاکچری انواع براق و شب نما در رنگ خانه ­ها بسیار به چشم می­خورد که رنگ مورد استفاده باید با ظاهر زیبا و عالی خود تناسب و هماهنگی خوبی پیدا کند. فروش رنگ آکریلیک تهران به دلیل همین تنوع و تناسب عالی در انواع مات، نیمه براق و براق و حتی شب نما و فلورسنت توانسته توجه تعداد زیادی از مشتریان را به سمت خود جلب نماید.
  • قیمت رقابتی: فروش رنگ آکریلیک تهران در برخی فروشگاه­ها مثل فروشگاه رنگ فرداد به دلیل عرضه با قیمت پایین­تر و مقرون به صرفه ­تر سبب شکسته شدن قیمت­ها و بازار رقابتی بیشتری شده و به همین دلیل مشتریان بیشتری می­توانند با همان کیفیت بالا رنگ بیشتری خریداری کنند شرایطی که در برخی شهرهای دیگر به دلایل مختلف مثل نبود نمایندگی یا کارخانه تولید رنگ آکریلیک و غیره وجود ندارد و این یک مزیت بزرگ برای فروش رنگ آکریلیک تهران است.
  • ضمانت و گارانتی: در هنگام خرید رنگ از اکثر فروشگاه­ها و در برندهای مختلف بندرت ضمانت نامه دریافت می­کنید اما فروشگاه رنگ فرداد چون قیمت پایین­تری ارائه می­کند به منظور اطمینان خاطر مشتریان عزیز و گرامی به شرط استفاده درست و طبق دستورالعمل مندرج و نقاش حرفه­ای تمامی محصولات خود را با گارانتی 5 ساله به دست مشتریان می­رساند و همین عامل سبب شده که فروش رنگ آکریلیک تهران افزایش چشمگیری داشته باشد.
  • قابلیت شستشو: یکی از دلایل واضحی که در اوایل عرضه­ ی رنگ روغنی آن را بسیار محبوب کرد قابلیت شستشوی صد در صدی این نوع رنگ بود، پس از آن با پیشرفت تکنولوژی ساخت رنگ­های ساختمانی و غیره و پیدایش رنگ آکریلیک با قابلیت شستشو و نداشتن بوی تند و قیمت به مراتب پایین­تر رنگ روغن کم کم جای خود را به طور کامل به رنگ آکریلیک داد و به همین دلیل فروشگاه رنگ فرداد تمرکز خود را بر روی فروش رنگ آکریلیک تهران گذاشته و طبق توصیه نقاشان مشتریان را نیز ترغیب به خرید این نوع رنگ می­کند.
  • فرمولاسیون عالی: فروش رنگ آکریلیک تهران به دلیل داشتن تنوع در فرمولاسیون و افزایش طیف کاربرد بسیار افزایش پیدا کرده است بدین معنی که با تغییر در فرمولاسیون ساخت و در نتیجه درصدهای ترکیب رنگ با آب می­توان آن را بر روی هر سطحی بدون بروز هیچ گونه مشکل خاص استفاده نمود. به دنبال چنین ویژگی استقبال و میزان فروش رنگ آکریلیک تهران به شدت روند صعودی در پیش گرفت.
فروش رنگ آکریلیک تهران
فروشگاه رنگ فرداد بزرگ­ترین و معتبرترین عرضه کننده و مرکز فروش رنگ آکریلیک تهران

 

مرکز فروش رنگ آکریلیک تهران، با قیمت ارزان و کیفیتی تضمین شده

در کنار اینکه فروش رنگ آکریلیک تهران بخاطر مزایا و ویژگی­های خاص و متمایز کننده خود روند صعودی را تجربه کرد، بسیار مهم است که خرید خود را از فروشگاهی کاملا معتبر و با درصد رضایت بالای مشتریان و همچنین با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید.

به جرأت می­توان گفت که فروشگاه رنگ فرداد در زمینه فروش رنگ آکریلیک تهران و همچنین سایر شهرها، اعتبار و شهرت بسیار زیادی کسب کرده و به صورت روزانه در حال ارسال سفارشات در حجم عمده و خرد هستیم. فروشگاه رنگ فرداد به لطف سالیان طولانی تجربه و مهارت در زمینه فروش رنگ آکریلیک تهران و کسب جایگاهی ثابت در بازار فروش رنگ توانسته رضایت بالا و اعتماد بی نقص مشتریان خود را کسب کند.

فروش رنگ آکریلیک تهران باید توسط فروشگاهی معتبر و قابل تأیید باشد تا به کمک نقاش حرفه ­ای که استخدام خواهید کرد بتوانید نهایت کیفیت را دریافت کنید. ضمنا در رنگ­های هنری آکریلیک نیز که در این فروشگاه عرضه می­شوند، فروش رنگ آکریلیک تهران در این زمینه­ ها به شکل تیوپی و بسته بندی 12 تایی با حجم 12 میلی لیتر و یا بسته بندی بزرگ­تر بر حسب نیاز انجام می­شوند.

توصیه می­کنیم فروشگاهی معتبر در زمینه فروش رنگ آکریلیک تهران انتخاب کنید تا از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید و به کمک گارانتی داده شده در صورت بروز آسیب به راحتی به ترمیم و اصلاح آن بپردازید. فروشگاه رنگ فرداد این امکان را نیز فراهم کرده که در خرید به صورت عمده تخفیف­های ویژه نیز در نظر گرفته تا بیش از پیش به افزایش نرخ فروش رنگ آکریلیک تهران کمک شده باشد.

فروش رنگ آکریلیک تهران
فروش رنگ آکریلیک تهران با قابلیت استفاده بر روی تمامی سطوح فقط در فروشگاه رنگ فرداد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما