خرید کاهگل صنعتی با ارسال هر روزه به سراسر کشور

فروش کاهگل صنعتی به تمام نقاط کشور

کاهگل صنعتی از جمله محصولاتی است  که به دلیل ویژگی هایی که دارد به زودی شناخته شده و در پروژه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. تنوع رنگ در کاهگل صنعتی زیاد است و برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از دلایل تمایل به استفاده از این محصول می باشد. فروش این محصول برای تمام نقاط کشور در زمان کمی انجام می شود.

و برای فروش از روش های مختلفی استفاده می شود. کاهگل صنعتی  شباهت بسیار زیادی از نظر رنگ و ظاهر به کاهگل سنتی، دارد. از نظر ترکیبات اولیه کاهگل سنتی از آب و خاک و کاه تشکیل شده است که کاملا با کاهگل صنعتی متفاوت است زیرا نوع صنعتی از پلیمر های حاوی سیلیکون و آب تشکیل شده که از نظر مقاومت در شرایط مختلف بسیار بهتر از کاهگل های سنتی می باشد.

این محصول برای افرادی که به بافت سنتی علاقمند هستند ولی امکان استفاده از مصالح آن را ندارند مناسب می باشد. آنها می توانند ظاهر نمای ساختمان و یا دکور مورد نظر خود را در قالب سنتی رنگ آمیزی کنند و یا از بافت های سنتی که برای آنها به یادگار مانده است با استفاده از کاهرنگ صنعتی  محافظت نمایند. فروش این محصول برای تمام نقاط کشور با روش های مختلفی ارسال می گردد. تولید کنندگان این محصول در هر کجای کشور که باشند  برای خریداران که سفارش خود را  ثبت در شرکت داشته باشند ارسال خواهند کرد.

بیشتر بخوانبد : قیمت کاهگل پلیمری با قوی ترین متریال ضد آب کننده

خرید کاهگل صنعتی
خرید کاهگل صنعتی

چگونه کاهگل صنعتی را خریداری نماییم؟

فروش این محصول با روش های مختلفی انجام می شود  یکی از ساده ترین روش ها  خرید مستقیم از تولید کنندگان می باشد که باید اطلاعات دقیقی از محصولاتی که تولید می کنند داشته باشید و با انتخاب از میان تنوع بلای رنگ های کاهرنگ آن را خرید نمایید. برای افرادی که در شهر های دیگری هستند نیز  خرید به آسانی انجام می شود. کافی است خریداران بعد از انتخاب محصول مورد نظر با کارخانه تولید کننده، تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت نمایند. برای خریداران عمده در این عرضه مستقیم از کارخانه  قیمت ها به صورت عمده محاسبه خواهد شد.

به راحتی می توانید در هر کجای کشور که باشید از طریق نمایندگی های  تولیدکننده کاهگل صنعتی به این محصول دسترسی پیدا کنید. بهترین و ساده ترین روش خرید کاهگل، خرید اینترنتی است که تمام اطلاعات و انواع مختلف آن در سایت فروشگاهی وجود دارد و می توانید با انتخاب دقیق و  پرداخت هزینه ها به صورت اینترنتی محصول مورد نظر مانند کاهگل صنعتی را در هر رنگی که نیاز داشتید تهیه نمایید.

در این روش خرید  کالای خریداری شده در زمان بسیار کوتاهی ارسال می گردد. بنابراین اگر در شهری که زندگی می کنید، یک برند تولید کننده نمایندگی نداشته باشد یا  تنوع رنگی محصولات در مراکز فروش کامل نباشد با روش خرید اینترنتی می توان به  محصول مورد نظر دست یافت.

بیشتر بخوانید : فروش رنگ کاهگل ( کاهرنگ )

فروش کاهگل صنعتی
فروش کاهگل صنعتی

چرا کاهگل صنعتی جایگزین مناسبی برای کاهگل سنتی است؟

لایه‌‌ای که توسط کاهرنگ صنعتی بر روی بافت ایجاد می شود بسیار مقاوم است و در  برابر شرایط مختلفی مانند حرارت، رطوبت، فشار های مختلف و ضربه مقاومت دارد. این در حالی است که  نوع سنتی  به راحتی رطوبت جذب می کند و با تغییرات جوی امکان تخریب آن وجود دارد. ضخامت لایه ایجاد شده بسیار زیاد‌‌‌است و پوش محکم و یکنواختی بر روی مصالح ساختمان ایجاد می کند. این  کاهرنگ عایق رطوبت می باشد و به خوبی از نمای داخلی ساختمان و بیرون ساختمان محافظت می نماید.

بافت های سنتی که در طول سالها خراب شده اند و نیاز به ترمیم دارند بوسیله کاهگل صنعتی قابل ترمیم هستند. تنوع رنگ در این محصول پاسخگوی انواع سلیقه ها می باشد و می توان برای دکور های متنوع از رنگ های مختلف آن استفاده نمود. اگر از این محصول به عنوان پوشش بر روی نما استفاده شود از بافت  در برابر اشعه های خورشی مراقبت خواهد نمود. به همین دلیل است که این کاهرنگ را برای ترمیم بافت های قدیمی و سنتی استفاده می کنند. سال ها این  محصول بر روی بافت قرار می گیرد و شرایط جوی تغییری در آن ایجاد نخواهد نمود.

دیگر نگران  تهیه این محصول برای نمای ساختمان و یا احیای بافت قدیمی خود نباشید زیرا در هر کجای کشور که باشید با انتخاب برند و رنگ مورد نظر می توانید کاهگل صنعتی را تهیه نمایید. کاهگل صنعتی جایگزینی برای نوع سنتی است و کسانی که علاقه زیادی با بافت های قدیمی دارند از این محصول استفاده می کنند. مثلا سفره خانه های سنتی  یکی از این مکان ها است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهرنگ نانو با اجرای آسان

قیمت کاهگل صنعتی
قیمت کاهگل صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما