فروش رنگ کاهگل کاهرنگ

تولید رنگ کاهگل کاهرنگ با الگو برداری از متد های ساخت ساختمان های کویری انجام می گیرد، چرا که با استفاده از رنگ کاهگل کاهرنگ که نوعی ملات کاهگلی با متریال مصنوعی می باشد می توانید هر سطحی را به شکل دیوار های کاهگلی قدیمی مبدل سازید. گفتنیست مواد تشکیل دهنده ی این ملات مصنوعی کاملاً متفاوت از ملات کاهگل های قدیمی است،که به آن کاهگل نانو ضد آب هم گفته می شود. با این حال پس از اجرا روی سطوح ظاهری دقیقا مثل دیوار های کاهگلی خانه های کویری ارائه می دهد، به گونه ای که با دیدن شان بنا های قدیمی تداعی می شود.

لازم به ذکر است از آن جا که محبوبیت رنگ کاهگل کاهرنگ رفته رفته بیشتر می شود، از طریق روش های عدیده ای به فروش می رسد. روش های فروش رنگ کاهگل کاهرنگ به قدری متنوع هستند که تقاضا کنندگان می توانند با توجه به شرایط خود از طریق در دسترس ترین روش اقدام به خرید کنند. از جمله متداول ترین روش های فروش رنگ کاهگل کاهرنگ عبارتند از روش های حضوری و غیر حضوری که هر کدام دارای موارد گوناگون دیگری هستند.

لازم است بدانید در حال حاضر روش های غیر حضوری فروش رنگ کاهگل کاهرنگ که از طریق انواع و اقسام درگاه های اینترنتی انجام می شود، با استقبال به مراتب بهتری از روش های حضوری رو به رو شده اند، چرا که برای خرید از طریق این روش نه تنها زمان کمتری صرف می شود بلکه در ازای پرداخت بهای نازل تری می توانید محصول مورد نظر خود را در بهترین کیفیت تهیه کنید. با خرید رنگ کاهگل کاهرنگ از درگاه های اینترنتی علاوه بر این که بهای پرداختی در قبال محصول نازل و مقرون به صرفه است، دیگر مجبور به پرداخت بهای اضافی در ازای هزینه های جانبی خرید و یا پرداخت سود به واسطه گر های سود جو نیستید. با توجه به مزیت های فراوانی که در فروش رنگ کاهگل کاهرنگ به صورت اینترنتی وجود دارد، رونق فروش در این روش روز به روز بیشتر می شود.

 

استفاده از رنگ کاهگل کاهرنگ چه مزایایی به دنبال دارد؟

با این که جوامع با گذشت زمان به بهره مندی از متد های مدرن روی می آورند، اما هم چنان طرفداران اِلمان های سنتی دارای تعداد بالا و قابل توجهی هستند، به گونه که اگر در سطح شهر خود کمی به اطراف بنگرید ساختمان هایی که ساخت جدید هستند اما از نما های سنتی برخوردارند، به وفور خواهید دید. این مسئله نشان گر این است که مردم کشور ما به هیچ وجه سنت و اصالت خود را از یاد نمی برند و به هر بهانه ای از انواع و اقسام اِلمان های سنتی در زمینه های گوناگون به ویژه زمینه ی ساخت و ساز انواع ساختمان ها الهام می گیرند.

ساختمان هایی که در زمان های قدیم با کاهگل ساخته می شدند را حتما به یاد دارید و یا در بافت برخی از شهر دیده اید که یکی از انواع ساختمان های سنتی کشورمان محسوب می شوند. ساخت ساختمان های کاهگلی به علت دوام کمی که در مقابل رطوبت و نفوذ آب داشتند، در مناطق کویری رواج به مراتب بیشتری از دیگر مناطق کشور داشت؛ از این رو با دیدن این ساختمان ها کویر از اولین تصاویری است که در ذهن هر کسی به خصوص ایرانی ها تداعی می شود. با گذشت زمان و به تدریج از کاهگل برای ساخت ساختمان حتی ساختمان های کویری استفاده نمی شود، لذا در حال حاضر مصالح به مراتب بهتری برای احداث ساختمان وجود دارد. جالب است بدانید با وجود مصالح ساختمانی مدرن هنوز نما های کاهگلی در بخش های مختلف ساختمان های ساختِ جدیدِ موجود در اقسی نقاط کشور دیده می شوند، چرا که طرفداران این نمای زیبا و سنتی طیف اعظیمی از جامعه را تشکیل می دهند. گفتنیست نما های کاهگلی که در ساختمان های ساخت جدید می بینید دارای متریالی کاملاً متفاوت از کاهگل های قدیمی هستند، به نحوی که تنها نقطه ی اشتراک آن ها فقط ظاهر شان است.

به عبارتی دیگر سطوح کاهگلی جدید و قدیمی تنها از نظر ظاهر دقیقاً شبیه به هم هستند، اما از موادی بسیار متفاوت از هم تشکیل شده اند. همان طور که می دانید و خود آگاه هستید ساختمان های کاهگلی قدیمی در تماس با رطوبت حاصل از بارش گل و لای قابل توجهی از خود تولید می کردند که دلیل اصلی طول عمر کم آن ها بود. رنگ کاهگل کاهرنگی که امروزه به عنوان کاهگل مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد نه تنها بر اثر نفوذ رطوبت ناشی از بارش هیچ گل و لایی از خود تولید نمی کند، بلکه از دوامی بسیار طولانی برخوردار است.

 

در حقیقت تولید کننده های رنگ کاهگل کاهرنگ از متریالی استفاده می کنند که موجب شده این محصول ضمن حفظ ظاهر از ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی برخوردار باشد که در ادامه به چند مورد دیگر از ویژگی های فوق العاده ی این محصول اشاره کرده ایم:

از جذاب ترین ویژگی های رنگ کاهگل کاهرنگ امکان اجرای آن در انواع و اقسام سطوح است. به عبارتی دیگر این محصول کاهگل مصنوعی مدرن نامیده می شود که می توانید آن را بر روی سطوح مختلفی اعم از سنگ، کاشی، سیمان و حتی شیشه اجرا کنید. لازم به ذکر است رنگ کاهگل کاهرنگ روی هر سطحی اجرا شود نمایی دقیقا شبیه به ساختمان های کاهگلی قدیمی خواهد داشت.

رنگ کاهگل کاهرنگ نه تنها ضد آب است بلکه به علت بهره مندی از نانو تکنولوژی در تولید آن از خاصیت بی نظیر ضد میکروبی هم برخوردار است و به سختی آلوده و کثیف می شود.

سطح آغشته به کاهگل مصنوعی حتی اگر آلوده هم شود، فرایند شست و شوی بسیار سهل و آسانی دارد.

مراحل اجرای رنگ کاهگل کاهرنگ به سرعت و به آسانی انجام می گیرد.

از دیگر ویژگی ها و مزایای جذاب این محصول قیمت نازل و بسیار مقرون به صرفه اش است، به صورتی که خرید آن برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر است.

و موارد بسیار زیاد دیگر.

استفاده از رنگ کاهگل کاهرنگ چه مزایایی به دنبال دارد؟

روش اجرای رنگ کاهگل کاهرنگ

همان طور که در بخش قبلی گفتیم مراحل اجرای کاهگل مصنوعی شامل اقدامات آسانی است که در ادامه به طور مختصر توضیح داده ایم:

  • در وهله ی اول سطح مورد نظر می بایست کاملاً تمییز و عاری از هر گونه کثیفی باشد.
  • پس از تمییز کردن سطح مورد نظر حالا نوبت به آماده کرد ملات کاهگل مصنوعی می رسد. توجه داشته باشید هر کیلو از کاهگل های مصنوعی برای سطوحی به اندازه ی سه متر مکعب کافی هستند.
  • برای آماده سازی ملات لازم است مواد را با استفاده از آب رقیق کنید تا برای اجرا روی سطوح مورد نظر امکان پذیر شود.
  • برای اعمال کاهگل مصنوعی روی سطح مورد نظر می توان از انواع و اقسام ابزار آلات اعم از پیستوله ی کنیتکس، غلطک نقاشی و قلمو استفاده کرد.
روش اجرای رنگ کاهگل کاهرنگ

لازم به ذکر است پس از اجرای موارد بالا برای اعمال کاهگل مصنوعی، سطح مربوطه به سرعت خشک می شود؛ لذا متریال این محصول به گونه ای است سرعت بالایی در خشک شدن دارد.

از آن جا که روش اجرای رنگ کاهگل کاهرنگ روش ساده ای است، طرفداران نما های سنتی از این محصول در فرایند ساخت و ساز مواردی چون مورد های زیر استفاده می کنند:

  • نمای داخلی راه رو، راه پله و پارکینگ انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و …
  • بازسازی نمای بنا های ساخته شده در زمان های قدیم
  • ساخت انواع مجسمه ها با نمای کاهگلی
  • ساخت نمای رستوران ها و کافه های سنتی
  • دیوار انواع و اقسام باغ ها و باغچه ها
  • بازسازی ابنیه های قدیمی
  • دیوار های داخلی منازل
  • و موارد متعدد دیگری نظیر مورد های مذکور.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما