قیمت کاهگل پلیمری با قوی ترین متریال ضد آب کننده

قیمت کاهگل پلیمری با قوی ترین متریال ضد آب کننده

در خصوص قیمت کاهگل پلیمری با قوی ترین متریال ضد آب کننده باید گفت که شما میتوانید از سطح بازار آنرا کسب کنید، زیرا به عوامل زیادی ک مربوط به مشتری است ربط پیدا میکند، و ما نمیتوانیم در خصوصش صحبت کنیم. معماران قدیم چرا از ترکیب کاهگل با چوب و سنگ و غیره به ساخت ساختمان ها میپرداختند؟ و طبیعتاً ساختمانها همه شبیه به هم بود! مطمئناً یکی از از آثار تاریخی ما همین کاهگل است که بافت ایرانی بودن را با خود به یدک می کشد کاهگل توانسته است با مانع شدن از ورود و خروج هوا زندگی را برای ساکنین آن آسان کند البته متاسفانه این مصالح بسیار محبوب مشکلاتی دارند اعم از فرایند اجرای بسیار سخت به طوری که درست کردن ملات کاهگل سنتی بسیار سنگین و همینطور محیط پیرامون را بسیار کثیف می کرد و همینطور به خاطر حلال بودنش جلوی بارش‌های سنگین دوامی نداشت و تبله می‌کرد.

کاهگل پلیمری که ماهیتش بر پایه پلیمر و آب و خاک رس و کاه طبیعی گندم درست شده است هم در چسبندگی بسیار پر قدرت است و هم توانایی کشسانی دارد و این خاصیت را مدیون وجود کاه گندم در خود است. این محصول یعنی کاهگل پلیمری پس از خشک شدن به خاطر دارا بودن ترکیبات پلیمری که در جای جای این محصول به طور یکسانی پخش شده است مانع ترک های عرضی و طولی که در فرآیند تبخیر آب اتفاق میافتد به وجود می آید.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی فرداد قابل اجرا بر روی همه سطوح

خرید کاهگل پلیمری
خرید کاهگل پلیمری

ویژگی های کاهگل پلیمری

کاهگل پلیمری به خاطر خاصیت آب گریز بودنش و همینطور عایق بودنش به راحتی تمیز می شود و همینطور برای خریداران عزیز بسیار هزینه کمتری دارد نسبت به مصالح مشابه. همچنین کاهگل پلیمری اجازه نمی دهد که حیوانات کوچک مانند مورچه و سوسک و غیره به جداره آن نفوذ کنند. سرعت در انجام عملیات نماکاری با کاهگل پلیمری بسیار بالا بوده و مقاوم در مقابل شرایط دمایی متفاوت.در مورد رنگ کاهگل پلیمری می شود گفت که تقریباً محدودیتی ندارد و بسته به خواسته شما حتی رنگ سفارشی هم تولید می شود. همچنین کاهگل پلیمری گرد و غبار ندارد بو هم ندارد و اثرات نامطبوع از خود به جای نمی گذارد.

کاهگل پلیمری بیش از ۸۰ درصد مواد طبیعی مانند کاه گندم و خاک رس تشکیل شده و مابقی آن مواد پلیمری و حتی نانویی است که بر پایه آب تولید شده است به همین جهت در برابر فرسایش بسیار مقاوم است. این محصول به عنوان یک نماد قدیمی در روزگار مدرن امروزی ارائه شده است. در خصوص سطوح مورد استفاده از کاهگل ضد آب نمی‌شود چیزی بیان کرد زیرا این محصول شگفت انگیز برای مالش روی سطوح مختلف هیچ محدودیتی ندارد و تقریباً روی همه سطوح با هر شکل و شمایلی قابل اجراست.

طریقه استفاده از کاهگل پلیمری اینطور است که شما ابتدا باید کاهگل نانو یا همان پلیمری را با نسبت آب مشخص با هم ادغام کنید تا به شکل خمیری نه کاملاً سفت در بیاید، سپس با یک ماله شیشه‌ای آن را روی سطح مورد نظرتان بمالید البته بعضی ها دوست دارند سطح کارشان پس از اجرا زبر باشد اما اگر مشتری درخواست صاف بودن سطح کار کرد مقداری آب روی ماله بریزید و روی سطح کار بکشید که صاف شود. زمانی که باید صبر کنید تا کاهگل پلیمری کاملاً خشک شود نهایتاً یک روز است.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب قابل اجرا توسط بنا و سیمانکار

فروش کاهگل پلیمری
فروش کاهگل پلیمری

 

مزیت کاهگل پلیمری

دقت داشته باشید که کاهگل پلیمری توانایی عایقی بالایی دارد و از خروج و ورود هوای گرم و سرد کاملاً جلوگیری می‌کند پس در زمستان فضای ساختمان کاملاً گرم است و در تابستان بالعکس، در واقع از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. برای اینکه بهترین نتیجه را از اجرای کارتان ببرید به شما دوستان عزیز توصیه می کنم که سطح کاری را که می خواهید روی آن کاهگل نانو را اعمال کنید ابتدا کاملاً تمیز کنید حتی موادی وجود دارد به نام ایزوپلاس، یک لیتر آن برای ۴۰ متر مربع کافیست. از این مواد استفاده کنید و سطح تان را کاملاً تمیز کنید. اگر دقت کرده باشید در نمونه های کاهگل سنتی پس از گذشته مدتی ترک ها و شیارهای عمیقی به وجود می آید این بدان علت است که تابش آفتاب تمامی رطوبت آن را در مدت کوتاهی می گیرد و باعث ترک خوردگی می شود. اما کاهگل پلیمری باقابلیت انعکاس نور خورشید این اجازه را به آن نمی دهد.

 

اگر پس از اتمام کارتان از مواد کاهگل پلیمری اجرا کرده، باقی ماند آن را درون ظرف مخصوص گذاشته و مقداری آب بسیار کم روی آن ریخته و درش را محکم ببندید جوری که روزنه ای نداشته باشد تا بتوانید در موقع لزوم دوباره از آن استفاده کنید. یکی دیگر از امتیازات کاهگل نانو یا پلیمری این است که این محصول بی نظیر چهار فصل است خصوصاً در کشور ما چهار فصل به صورت عالی وجود دارد، پس شما دیگر نگران فصول مختلف سال نیستید، چرا که هیچ‌ کدام نمی‌توانند به کاهگل نانو یا همان پلیمری آسیب رسانند.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل ضد آب بوشهر به صورت مستقیم

قیمت کاهگل پلیمری
قیمت کاهگل پلیمری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما