قیمت رزین اپوکسی اصفهان به قیمت کارخانه

قیمت رزین اپوکسی اصفهان، مناسب و مقرون به صرفه برای تمامی کاربردها

قیمت رزین اپوکسی اصفهان به دلیل داشتن کارخانجات و شرکت­های فعال در زمینه ­ی تولید، خرید و فروش مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی است که نه تنها گزینه­ی مناسب و جایگزینی عالی برای سایر روش­های رنگ آمیزی، کفپوش، تزئینات جواهرآلات و چوب و غیره می­باشد بلکه با تهیه­ ی آنها امکان دستیابی به جنس مرغوب و باکیفیت نیز به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

از آنجایی که وارد کردن تجهیزات و دستگاه­های فوق پیشرفته در زمینه­ ی تولید رزین­های اپوکسی از هیچ نظر منطقی نیست و حتی قیمت نهایی آن از نمونه­ی خارجی نیز فراتر می­­رود به همین دلیل کارخانجاتی مانند پتروشیمی خوزستان و شرکت­ها و کارخانجاتی در اصفهان دست به تولید این نوع رزین­ها زده­اند به نحوی که با وجود قیمت رزین اپوکسی اصفهان به صورت کاملا رقابتی و به مراتب پایین­تر، همان کارایی و ویژگی­ها را نیز دریافت خواهید کرد.

یکی از دلایلی که مطرح می­شود که پایین­تر بودن قیمت رزین اپوکسی اصفهان نسبت به نمونه  ­های خارجی دلیلی بر افت کیفیت یا استفاده از مواد اولیه­ی نامرغوب نیست، بهره گیری از دو ترکیب اپی کلروهیدرین و بیس فنول A و همچنین نسبت فوق العاده مناسب هاردنر آمین، رقیق ساز، فیلتر و مواد پر کننده یا فیلرها هستند و همین امر سبب شده که با وجود کمتر بودن قیمت رزین اپوکسی اصفهان، کاهش کیفیت در آن مشاهده نشود. به هر میزان که کیفیت بالاتر باشد، نتیجتا کیفیت نهایی کار بالاتر خواهد بود و بر روی دوام و ماندگاری آن نیز اثر خواهد گذاشت، اعتقادی که در تمام خط تولید رزین اپوکسی در اصفهان جاری و مستتر است.

قیمت رزین اپوکسی اصفهان به عنوان یک رزین صنعتی (شبیه سازی شده­ی رزین­های طبیعی یا Natural ولی با حذف ناخالصی­ها و مواد بی استفاده) و دو جزئی (همراه با هاردنر، فعال کننده و همچنین فیلر) در مقایسه با نمونه­ های خارجی بسیار مناسب است و می­توان گفت هیچ زمینه­ای نیست که نتوانید از آن استفاده کنید.

از طرف دیگر وقتی قیمت رزین اپوکسی اصفهان را قیمت تمام شده­ ی سایر کفپوش­ها مانند کفپوش­های سنگی، موزائیکی، سرامیکی، پارکت، بامبو و PVC مقایسه می­کنیم نه تنها متوجه فاصله­ی زیاد هزینه ­ها خواهیم شد بلکه کیفیت نهایی و قابلیت ترمیم و همچنین مقاومت­های بسیار زیاد و گسترده­ای که رزین اپوکسی به عنوان کفپوش ارائه می­کند، قابل مقایسه با سایر انواع کفپوش­ها نیست. ضمن اینکه سایر انواع رزین اپوکسی نیز به همین منوال هستند.

در مورد فروش رزین اپوکسی شیراز و رزین اپوکسی کرج در مقالات دیگر سایت بخوانید.

قیمت رزین اپوکسی اصفهان، مناسب و مقرون به صرفه برای تمامی کاربردها
قیمت رزین اپوکسی اصفهان متفاوت در انواع مختلف

توجه داشته باشید که رزین اپوکسی در برخی موارد شاید ارائه کننده­ی انعطاف پذیری بسیار بالایی نباشد و یا در اثر تابش مستقیم و مداوم نور خورشید نتواند براقی و شفافیت خود را تا همیشه حفظ کند، لذا این معایب جدای از مبحث کیفیت بالا در کنار پایین بودن قیمت رزین اپوکسی اصفهان است چون در هر صورت هر نوع موادی مزایا و معایب خاص خود را دارند و برایند نهایی این دو تعیین کننده است.

در ادامه به بررسی ویژگی­ها و کاربردهای مختلف رزین اپوکسی تولید شده در اصفهان می­پردازیم تا علاوه بر آشنایی با آن، متوجه تفاوت قیمت رزین اپوکسی اصفهان نیز شده باشید.

کاربردها و ویژگی­های تعیین کننده ­ی قیمت رزین اپوکسی اصفهان

در عنوان قبلی به بیان کلیات مسائل پیرامون قیمت رزین اپوکسی اصفهان پرداختیم که با وجود قیمت پایین­تر اما کیفیت آن دست نخورده است و همان انتظاراتی که از نمونه ­های خارجی دارید، این نوع رزین تولید داخل نیز برآورده خواهد ساخت. اما باید توجه داشت که قیمت رزین اپوکسی اصفهان با توجه به کاربردها و مصارف مختلف، متفاوت خواهد بود دلیل این تفاوت قیمت نیز این است که نمی­تواند از فرمولاسیون و تناسب اجزای مشابه برای تولید رزین اپوکسی که قرار است در صنایع شیمیایی استفاده شود برای سالن ورزشی نیز استفاده کرد چون معیارها و ویژگی­هایی که این رزین در این دو صنعت باید داشته باشد کاملا متفاوت است و به عنوان مثال در سالن ورزشی نیازی به مقاومت رزین اپوکسی در برابر مواد اسیدی و شیمیایی قوی نیست.

همچنین توجه داشته باشید که با توجه به نوع مصرف خود می­توانید در خرید عمده، به قیمت کارخانه خرید داشته باشید تا قیمت رزین اپوکسی اصفهان مقرون به صرفه­تر از قبل برای شما تمام شود. اما کاربردها و ویژگی­هایی تعیین کننده­ی قیمت رزین اپوکسی اصفهان چه مواردی هستند:

  •  کاربرد در سالن­های آرایشی بهداشتی:

فرمولاسیون رزین اپوکسی برای سالن­های آرایشی و بهداشتی باید به گونه­ای باشد که در صورت نیاز برای کف، دیوار و سقف دارای تنوع رنگ و طرح متناسب با این فضا بوده و از ویژگی­هایی نظیر ضد باکتری، ضد سرخوردگی و لغزش، شستشو و تمیز کردن راحت و مقاومت سایشی و فشاری بهره مند باشد به همین دلیل قیمت رزین اپوکسی اصفهان از این نوع متفاوت از سایر انواع خواهد بود.

 

کاربردها و ویژگی­های تعیین کننده ­ی قیمت رزین اپوکسی اصفهان
قیمت رزین اپوکسی اصفهان در فرمولاسیون مختلف برای مصارف بهداشتی
  • مهد کودک و اتاق خواب:

طراحی و نوع رزین اپوکسی مورد استفاده در مکان­هایی مانند مهد کودک و اتاق خواب بچه باید به گونه ­ای باشد که موجبات راحتی و آسایش وی را رقم بزند به همین دلیل معمولا از نوع شفاف و حتی سه بُعدی با طراحی­های فانتزی استفاده می­کنند که به دلیل ترکیبات متفاوت فیلر و هاردنر، قیمت رزین اپوکسی اصفهان برای این نوع مقداری متفاوت است.

  • منازل مسکونی:

از کاربردهای جالب و فوق العاده­ی رزین اپوکسی، منازل مسکونی است که جدای از تنوع طرح و رنگی که تمامی سلیقه ­ها را پوشش داده و می­توان در کف، سقف و دیوارها نیز از آن استفاده نمود، قیمت عالی آن در مقایسه با کفپوش­های سنتی موزاییک، سنگ و غیره است. لذا مواد تشکیل دهنده به گونه­ای با یکدیگر ترکیب می­شوند که بیشترین دوام و سازگاری و مقاومت را در برابر رشد قارچ و باکتری، سایش و ضربه و همچنین عایق رطوبتی (آشپزخانه و سرویس بهداشتی) و صوتی داشته باشند. به همین دلیل در این نوع هم قیمت رزین اپوکسی اصفهان متفاوت است.

 

کاربردها و ویژگی­های تعیین کننده ­ی قیمت رزین اپوکسی اصفهان
قیمت رزین اپوکسی اصفهان در منازل متفاوت از مصارف صنعتی
  • پله ­ها:

قطعا وقتی برای تمامی سطوح منزل مسکونی یا اداره و شرکت خود از رزین اپوکسی استفاده کرده باشید، راه پله­­ ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند فقط باید اطمینان داشته باشید که رزین تولید شده در برابر لغزش و سرخوردن، ضربه و آتش سوزی مقاومت بالایی از خود نشان دهد و تمیز کردن و شستن آن نیز به راحتی انجام شود لذا باید انتظار قیمت رزین اپوکسی اصفهان متفاوتی داشته باشیم که پاسخگوی این نیازها باشد.

  • بیمارستان­ها و کلینیک:

رزین اپوکسی به چنان محبوبیت و رواجی در محیط­های بیمارستانی و کلینیکی دست یافته که به آن لقب رزین بیمارستانی یا بهداشتی هم داده­اند که قطعا دلیل آن نیز مشخص است: شستشوی راحت و بی دردسر، مقاومت در برابر رشد عوامل بیماری زا و ضد گرد و خاک و لغزندگی است. ضمن اینکه به منظور رفاه حال بیماران و به علت تردد بالای افراد، این نوع رزین­ها را آکوستیک نیز ساخته­اند. لذا با توجه به ویژگی­های حیاتی نامبرده باید انتظار ترکیب بندی و نرخ متفاوت قیمت رزین اپوکسی اصفهان را داشته باشید.

  • ادارات و دفاتر:

در ادارات و دفاتر نمی­توان از همه رنگ و طرحی استفاده کرد بلکه باید از نوعی را انتخاب کنید که کاملا رسمی و در عین حال مرتبط با حیطه­ی فعالیت شما باشد. اما نگران نباشید با بکارگیری رزین اپوکسی نه از لحاظ تنوع طرح و رنگ مشکلی خواهید داشت و نه از لحاظ شستشو و تمیزی آن بر روی دیوار، سقف و کف با چالش روبرو خواهید شد. قیمت رزین اپوکسی اصفهان متناسب با مصارف رسمی و اداری متفاوت از مصارف فانتزی و صنعتی است.

کاربردها و ویژگی­های تعیین کننده ­ی قیمت رزین اپوکسی اصفهان
برای ادارات باید انتظار قیمت رزین اپوکسی متفاوت داشته باشیم
  • سالن ورزشی:

در سالن­های ورزشی مختلف نیاز به کفپوش­هایی است که در برابر لغزندگی، صوت، حرارت، سایش و ضربه مقاوم باشد و در عین حال بتوان هر رنگی را بر روی آن پیاده سازی کرد و خط کشی­های مناسب را با دوام بالا انجام داد. توجه داشته باشید که طبق صحبت­های انجام شده قیمت رزین اپوکسی اصفهان با مصارف ورزشی قطعا متفاوت است.

  • مصارف صنعتی مختلف و نظامی:

امروزه در صنایع مختلف مانند شیمیایی، کارخانجات تولیدی، خودروسازی، کشتی سازی، هوافضا، هواپیمایی و غیره و حتی برای بدنه­ی کشتی­ها و هواپیما، صنایع ساختمان سازی و ترمیم و مقاومت سازی ساختار از رزین اپوکسی استفاده می­کنند که نه تنها در برابر طیف گسترده­ای از عوامل و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد، و نه تنها به عنوان تقویت کننده­ و پر کننده­ی مستحکم شکاف و درزهای ساختاری و پایه­ای بکار می­رود بلکه همه­ی این موارد در کنار وزن پایین آن نیز هست و این امر بخصوص در رنگ آمیزی بدنه­ی کشتی­ها و هواپیماها و حتی خودروها و مقاوم سازی ساختارها و ستون­ها ساختمانی بسیار مهم است چون وزن آنها را افزایش چندانی نمی­دهد.

لذا این تنوع گسترده ­ی کاربرد، تنوع قیمت رزین اپوکسی اصفهان اما همچنان رقابتی و مقرون به صرفه را رقم زده است.

همچنین توجه داشته باشید که رزین اپوکسی در قالب چسب، ژل خمیری، بتونه، پرایمر و غیره نیز در مصارف گوناگون استفاده می­شود که قیمت آنها از هر کیلوگرم 40 هزار تومان تا حدود 400 هزار تومان نیز می­رسد.

علت ذکر نکردن قیمت رزین اپوکسی اصفهان به صورت دقیق و مشروح، تأثیر پذیرفتن قیمت­ها از نوسانات ارزی و بازار واردات و صادرات مواد اولیه و تجهیزات است لذا توصیه می­کنیم ابتدا با تعیین هدف، نوع مناسب را انتخاب کنید و پس از آن اقدام به استعلام قیمت نمایید. لذا با توجه به خرید عمده به شکل بشکه یا گالن و در خرید خرد به صورت حلب باید انتظار قیمت متفاوتی را داشت اما معمولا به ازای هر کیلوگرم، قیمتی معادل 85 تا 140 هزار تومان در مصارف خرد و حدود کیلویی 75 تا 130 هزار تومان برای مصارف عمده در اصفهان را باید انتظار داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

کاربردها و ویژگی­های تعیین کننده ­ی قیمت رزین اپوکسی اصفهان
قیمت رزین اپوکسی اصفهان در صنایع گوناگون متفاوت و متغیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما