فروش رزین اپوکسی کرج با قیمت رقابتی

فروش رزین اپوکسی کرج ، قیمت و کیفیتی رقابتی

قبل از پرداختن به فروش رزین اپوکسی کرج ، ابتدا بررسی کنیم که رزین اپوکسی چه نوع رزینی است؟ رزین اپوکسی یعنی پلیمری از گروه­های اپوکسی که با وزن مولکولی کم خود و استحکام و پایداری بسیار بالا، همراه با جزء دیگری به نام هاردنر یا سخت کننده در صنایع مختلف و در انواع گوناگون کاربردهای بسیاری پیدا کرده است. فروش رزین اپوکسی کرج منظور رزین­های مصنوعی هستند که به صورت دستی در کارخانجات و طی فرایندهای پلیمریزاسیونی ساخته می­شوند چون نوع طبیعی استحکام و کاربرد انواع مصنوعی ندارد و نمی­توان در همه جا آنها را استفاده کرد به همین دلیل فروش رزین اپوکسی کرج پدید آمده تا پاسخگوی نیاز صنایع مختلف باشد.

فروش رزین اپوکسی کرج و رشد تدریجی فروش آن بخاطر وجود کیفیت بالای محصولات در کنار قیمتی عالی است به نحوی که در مقایسه­ی اولیه متوجه تفاوت آن خواهید داشت و به دلیل تولیدات داخلی و استفاده­ی رضایت بخش از این نوع رزین در صنایع مختلف قطعا خرید آن را به شما توصیه می­کنیم.

بر روی بسته بندی فروش رزین اپوکسی کرج می­توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از قبیل درصد ترکیب رزین اپوکسی + هاردنر، نوع مصرف و کاربرد، شرایط و نحوه­ی نگهداری و ویژگی­های بسیار مهم محصول پیدا کنید تا هنگام خرید کار بسیار راحت­تری داشته باشید. همچنین بر روی این بسته بندی ذکر شده که این رزین­ها هوا خشک نیستند چون در این صورت باید در عرض 1 تا 2 ساعت کل سطح خشک می­شد در صورتی که چنین نیست. بر روی بسته بندی فروش رزین اپوکسی کرج قید شده که خشک شدن آن 1 روز کامل طول می­کشد و بین 3 تا 7 روز نیز طول می­کشد تا عمق آن نیز کاملا خشک شده و به سختی که در نظر داریم برسد.

در مورد فروش رزین اپوکسی اصفهان و رزین اپوکسی شیراز در سایر مقالات سایت بخوانید.

در ادامه­­ی مبحث خود پیرامون فروش رزین اپوکسی کرج از طریق نمایندگی­های فروش معتبر به بررسی کاربردهای مختلف به اشکال گوناگون و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت تا بیشتر با این نوع پوشش دهنده­ها آشنا شوید.

فروش رزین اپوکسی کرج ، قیمت و کیفیتی رقابتی
فروش رزین اپوکسی کرج در کنار کاربردهای آن گسترش یافته است

مزایای فروش رزین اپوکسی کرج برای صنایع مختلف

شما می­توانید قبل از خرید این نوع رزین­ها از نمایندگی­های معتبر فروش رزین اپوکسی کرج جویا شوید که مزایای استفاده از این نوع رزین برای صنایع مختلف چیست؟ دلیل محبوبیت استفاده از این نوع رزین بجای تعمیرات گسترده و زیرسازی­های مختلف چیست؟ دلایلی که بابت نرخ بالای فروش رزین اپوکسی کرج خواهید شنید به شرح زیر هستند که در واقع این دلایل همان مزایای خرید و استفاده از این نوع رزین­هاست.

  1. کارخانجات و صنایع شیمیایی مختلف به دلیل استفاده از مواد اولیه­ی خورنده و آسیب رسان به سطوح مختلف باید از روکش­هایی در کف استفاده کنند که در مقابل این مواد بیشترین مقاومت را از خود نشان دهند
  2. در مکان­هایی که عبور و مرور وسایل سنگین در آن زیاد انجام می­شود فشارهای وارده بسیار زیاد است و در طی زمان سطوح عادی مقاومت خود را از دست داده و همین امر موجبات ترک خوردگی و شکستگی آنها را فراهم می­کند اما تولید و فروش رزین اپوکسی کرج این رخداد را به صفر می­رساند
  3. در برخی مکان­ها نیاز به کفپوش­هایی دارید که به صورت پیوسته بر روی سطوح مختلف بکار گرفته شوند، این کار نیازمند این است که در تمامی سطح بتواند فشارهای وارد شده را دفع کرده و آسیبی را متحمل نشود که رزین اپوکسی از این مقاومت طولی نیز برخوردار است.
  4. در صنایع برقی در اختیار داشتن کفپوشی عایق بسیار ضروری است تا در صورت رخداد اتصال کوتاه و یا هرگونه اتصالی از آسیب­های جانی جلوگیری گردد.
  5. در صنایعی که دما و فشار غیر عادی حاکم است نیاز به کفپوش مقاوم احساس می­شود که فروش رزین اپوکسی کرج با دارا بودن این ویژگی بالا رفته است
  6. به دلیل اینکه هیچ بویی تولید نمی­کند، امکان انجام شدن کار و فعالیت نیروی انسانی به صورت همزمان وجود دارد لذا بهترین گزینه هنگام انجام تعمیرات محسوب می­شود.
  7. حداقل میزان نیاز به زیرسازی وجود دارد و فروش رزین اپوکسی کرج برای بکارگیری در هر نوع سطحی صورت می­گیرد.
مزایای فروش رزین اپوکسی کرج برای صنایع مختلف
فروش رزین اپوکسی کرج با قابلیت کاربرد در سطوح با طول­ها و قطرهای مختلف
  • هر سطحی که داشته باشید و با هر نوع کفپوش و روکش، نیاز به تمیزکاری و پاکسازی دیر یا زود احساس می­شود مخصوصا در بیمارستان­ها و محیط­های کلینیک که نیاز به تمیزکاری روزانه دارند به همین منظور باید این روند به راحتی هر چه تمام­تر انجام شود. فروش رزین اپوکسی کرج با قابلیت تمیز شدن سریع و عدم گرفتن جرم بسیار بالاست.
  • در محیط­های ورزشی نیز هم باید بتوان سطح را به راحتی تمیز کرد مخصوصا در زمین­ مسابقاتی مانند والیبال که نیاز به تمیز کردن در حین انجام بازی نیز دارند و هم اینکه نباید خیلی لیز باشد به همین دلیل با تولید رزین اپوکسی، فروش رزین اپوکسی کرج نسبت به فروش کاشی و سرامیک برای این سطوح بسیار بالاتر رفته است چون هم خیلی لیز نیست و هم سریعا تمیز می­گردد.
  • شرایط دمایی مختلف برای رزین اپوکسی قابل تحمل است. تا 60 درجه به صورت پیوسته و 80 درجه به صورت موقتی و گذرا هیچ مشکلی ایجاد نمی­کند.
  • فروش رزین اپوکسی کرج با قابلیت ضد آتشزایی انجام می­شود و همین امر سبب می­شود آتش گرفتگی از طریق سطوح قابل گسترش نباشد.
  • می­توانید از تنوع رنگی بسیار زیاد آن برای هر سطح و محیط کاری نهایت استفاده را ببرید.

معایبی که هنگام فروش رزین اپوکسی کرج باید به شما گفته شود

هنگام فروش رزین اپوکسی کرج نمایندگی­ها تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می­دهند تا خریدی کاملا آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کنید که این نشان از صداقت و حسن انجام کار است. قطعا هر موردی در کنار مزایای خود معایبی نیز دارد، معایبی که نمایندگی­های فروش رزین اپوکسی کرج در اختیار شما قرار می­دهند:

  • در جایی که دائما سطوح آن خیس است و مرطوبیت بالایی دارد مناسب نیست
  • خش برداشتن برای آن اتفاق می­افتد ولی می­توانید پولیشینگ روی آن انجام دهید.
  • در برابر تابش مستقیم و مداوم اشعه­ی UV رنگ آن به زرد متمایل می­شود
  • نصب و پیاده سازی آن نیازمند نیروی متخصص و کاملا حرفه­ای است.

فروش رزین اپوکسی کرج قطعا با معایبی نیز همراه است اما همانطور که مشاهده کردید معایب آن موارد خاص و بسیار مهمی نیستند که کسی را از خرید آنها منصرف کند و در کل نیز مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است و مزایایی بسیار مهم و کاربردی دارد که همین عامل سبب نرخ بالای فروش رزین اپوکسی کرج با وجود برخی معایب شده است.

 

معایبی که هنگام فروش رزین اپوکسی کرج باید به شما گفته شود
فروش رزین اپوکسی کرج با گرانروی مناسب برای کاربردهای مختلف

فروش رزین اپوکسی کرج با چه کاربردهایی همراه است؟

نرخ بالای فروش رزین اپوکسی کرج به دلیل کاربردهای گسترده­ی آن است که این کاربردها در قالب فرم­های مختلف انجام می­شود به همین دلیل نیز در این قسمت قصد داریم کاربردهای مختلف رزین اپوکسی را به شکل دسته بندی­های مختلف ذکر کنیم تا به درک بهتری برسید:

.فرم­های مختلف خشک شدن: یکی از دلایل نرخ زیاد فروش رزین اپوکسی کرج در بازار داخلی راه­ها و فرم­های مختلف خشک شدن آن است چون همین شیوه­ی خشک شدن سبب کاربرد آن در مکان­های مختلف می­شود. مثلا رزین­هایی از اپوکسی که به درخواست و کاربردی خاص هوا خشک باشند (معمول نیست) فقط برای مواردی است که قصد داشته باشند رزینی شفاف برای چوب درست کنند.

یا به عنوان مثال در مواردی که قصد داشته باشید سریعا رزین اپوکسی را با شعله خشک کنید و در عین حال دمای بالا آن را ذوب نکند از نوع گرما خشک استفاده می­کنند و اگر هدف از فروش رزین اپوکسی کرج نوع مورد استفاده برای افراد فعال در زمینه­ ی زیباسازی جواهرآلات باشد نوع خشک شونده با اشعه­ی UV بسیار مناسب است.

  • حباب گیری سریع و اجرای پیوسته: فروش رزین اپوکسی کرج در سطوح با طول و قطر زیاد (تا 5 سانتی متر) بسیار کاربرد دارد ضمن اینکه حباب گیری را هم در چنین حالتی راحت­تر کرده است و صرفا با گرفتن شعله امکان پذیر است.
  • کاربرد در نقاشی: برای انجام نقاشی بر روی بوم نیازمند رنگی باید باشید که گرانروی بالای آن مانع لیز خوردن رنگ شده و رنگ آمیزی آن را ممکن کند و در عین حال کیفیت  شفافیت خوبی هم داشته باشد. لذا شاهد افزایش فروش رزین اپوکسی کرج مختص نقاشی بر روی بوم هم هستید.
  • بتونه: فروش رزین اپوکسی کرج به شکل بتونه برای پر کردن درزها و شکاف­هایی که در ساختارهاست استفاده شده تا مقاوم سازی کافی صورت بگیرد. در این فرم مقاومت مکانیکی، شیمیایی و حرارتی رزین اپوکسی نیز تضمین شده است.
  • فرم پرایمری: یکی دیگر از فرم­های رایج فروش رزین اپوکسی کرج، فرم پرایمری است تا بتوان آن را برای بتن هم استفاده کرد و برای مستحکم­تر کردن ساختمان­ها و مقاوم سازی کفپوش­های مختلف استفاده نمود که البته در کنار مقاومت بالا و کیفیت ساخت عالی، چسبندگی و قدرت بالای آن نیز برای این استفاده مزید بر علت شده است.
فروش رزین اپوکسی کرج با چه کاربردهایی همراه است؟
فروش رزین اپوکسی کرج با کیفیت و قیمتی رقابتی
  • چسب: فرم بعدی رایج فروش رزین اپوکسی کرج، چسب رزین اپوکسی است که با داشتن مقاومت کششی (در برابر نوسانات دمایی)، مقاومت فشاری، شیمیایی (ضعیف نشدن چسب)، خمشی (برای بکارگیری در گوشه­ها) و ویژگی­هایی ضد سایش (در مقابل کشیده شدن اجسام سخت بر روی آن) محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
  • تزریقی: در برخی موارد که شکاف­های زیادی بین ساختارها وجود داشته باشد و این شکاف­ها عمقی باشند استفاده از مواد پر کننده­ی معمولی نه تنها هزینه­ی جانبی را بالا می­برد بلکه استحکامی هم به ساختار نمی­بخشند اما فرم تزریقی آن که مایع زرد رنگی است مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد و به همین دلیل شاهد افزایش نرخ تقاضا و فروش رزین اپوکسی کرج شده است.
  • ملات و ژل: فرم ملات رزین اپوکسی با داشتن گرانروی پایین و غلظت زیاد قابل کاربرد برای پوشاندن سقف­ها و کلیه­ی سطوح عمودی است و فرم ژل خمیری نیز به منظور نصب لمینت و حتی میلگرد کاربرد دارد.

با توجه به وجود اجناس چینی و تقلبی زیاد در بازار داخلی و از طرفی تقاضای زیاد برای رزین اپوکسی، فروش رزین اپوکسی کرج با نرخ بالایی همراه بوده است که با قیمت و کیفیتی مثال زدنی توسط نمایندگی­های مختلف به فروش می­رسد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

فروش رزین اپوکسی کرج با چه کاربردهایی همراه است؟
فروش رزین اپوکسی کرج به فرم­های مختلف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما