فروش کاهگل مصنوعی فرداد، قابل اجرا بر روی همه سطوح

آشنایی با شرکت فرداد و محصولات تولیدی این شرکت

یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه تولید کاهگل مصنوعی و سایر محصولات ساختمانی فعالیت گسترده ای انجام داده است، شرکت فرداد است. شرکت فرداد با داشتن سابقه چندین ساله در تولید انواع مختلف رنگ ساختمانی و رنگ کاهگل و همچنین عرضه کننده محصولات مرتبط با صنعت رنگ و محصولات شیمیایی توانسته در این مدت کمک شایانی به مصرف کنندگان این صنعت در کشورمان داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  خرید کاهگل ضد آب نانو

کاهگل مصنوعی
مراکز عرضه کننده کاهگل مصنوعی

 

این شرکت با داشتن دستگاه های به روز و همچنین نیروی متخصص و مجرب اقدام به تولید انواع مختلف محصولات ساختمانی، از جمله رنگ ساختمانی و رنگ کاهگل نموده است. فرداد در رتبه بندی کشوری همواره جزوه رتبه های نخست فروش کاهگل مصنوعی و همچنین رنگ های ساختمانی بوده؛ و اکثر محصولات تولیدی این شرکت با قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده خوب برای مشتریان در سراسر کشور عرضه می شود.

از مهمترین ویژگی فرداد می توان به تنوع کالایی بالا و نیز ارائه محصولات با کیفیت و ارزان در سریعترین زمان ممکن اشاره کرد. کاهگل مصنوعی این شرکت به دلیل کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه همواره در سبد مصرف کنندگان کشورمان دیده می شود.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل آماده به قیمت کارخانه

کاهگل مصنوعی
کاهگل مصنوعی

برای اخذ قرارداد با فرداد و نیز کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کاهگل مصنوعی و سایر محصولات فرداد، می توانید با کارشناسان فرداد تماس بگیرید و ضمن آشنایی با محصولات و قیمت به روز آنها از مشاوره رایگان این شرکت نیز بهره مند شوید.

کلیه استانداردهای لازم برای ساخت کاهگل مصنوعی به طور واضح در محصولات تولیدی فرداد دیده می شود. با توجه به آزمایشات انجام شده بر روی محصولات فرداد مشخص شد که محصولات آنها از استاندارد های لازم بهره می برند.

کاهگل مصنوعی از جمله محصولات پر فروش فرداد به شمار می رود. این ملات قابلیت های بسیاری دارد و جایگزین خوبی برای کاهگل سنتی است. این شرکت توانسته در طی سال های اخیر کیفیت این محصول را به حد زیادی بالا ببرد. از مهمترین ویژگی کاهگل تولیدی این شرکت می توان به استحکام بالا و ضمانت ۵ ساله آن اشاره کرد.

 

کاهگل مصنوعی فرداد با بهره گیری از مواد طبیعی توانسته در برابر آب و هوای خشن و نیز شستشو مقاومت خوبی از خود نشان دهد، این محصول قابلیت استفاده در مکان های گردشگری، رستوران های سنتی، باغ ها و … را دارد.

کاهگل مصنوعی
خرید و فروش کاهگل مصنوعی

 

مهمترین مزیت کاهگل مصنوعی فرداد

همانطوری که می دانید خانه های کاهگلی یکی از با دوام ترین و ابتدای ترین نوع معماری بر روی زمین است. ملات های کاهگل به طور متوسط هزاران سال است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد فراوانی نسبت به ملات های دیگر دارد با پیشرفت علم و فناوری در زمینه ساخت و ساز، ملات های کاهگلی سنتی از رده خارج شده و به جای آن از کاهگل مصنوعی که کاربرد فراوانی دارد استفاده می شود.

 

از مهمترین مزیت کاهگل مصنوعی فرداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین عایق رطوبتی و حرارتی برای خانه ها هستند
  • نسبت به کاهگل سنتی عمر زیادی دارد
  • کاملا شبیه به کاهگل سنتی بوده و در ظاهر هیچ تفاوتی با آن ندارد
  • قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح مانند، آجر، سفال و سنگ را دارند
  • در مقابل آب از خود مقاومت خوبی نشان می دهد و به نوعی ضد آب هستند
  • به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند
  • نسبت به دیگر برندها قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای دارد
  • قابلیت ارسال به مناطق مختلف کشورمان را دارد
  • به سهولت و به ارزانی به دست می آید
  • در کمترین زمان توسط افراد معمولی نیز قابلیت اجرا دارد
  • بهترین گزینه برای تزئینات فضای شهری که سابقه تاریخی دارد
  • مناسب برای مکان های گردشگری، رستوران های سنتی، باغ ها
  • طول عمر زیادی دارد

شما می توانید متناسب با نوع نیاز خود، کاهگل مصنوعی فرداد را از وب سایت این شرکت تهیه نمایید، معمولا گروه تخصصی فرداد این محصول را به صورت نازک یا کلفت و همینطور ضد آب بودن تولید می کند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. انتخاب نوع و مدل کاهگل موضوعی است که تماماً به سلیقه مشتری مربوط می شود…

بهترین و مناسب ترین کار برای خرید کاهگل مصنوعی، خرید به صورت عمده است. این نوع خرید باعث می شود هزینه ها به شدت کاهش یابد و نیازی برای مراجعه پی در پی برای خرید آن نیست.

کاهگل مصنوعی
کاهگل مصنوعی

 

مراکز اصلی برای فروش کاهگل مصنوعی فرداد

در مورد کاهگل مصنوعی بهتر است بدانید که از دسته ملات های مدرن به شمار می رود، آنها جزو ملات های ضد آب به شمار می روند و به همین دلیل بهترین جایگزین برای ملات های سنتی می توانند باشند. این نوع ملات مدرن برخلاف ملات های سنتی به وسیله قلمو یا پاشش بر روی سطح مورد نظر اجرا می شود. از مهمترین خصوصیات آنها می توان به ماندگاری بالای آنها و نیز قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلف مانند یونولیت، سیمان، گچ، کناف، چوب، فلز، شیشه و … اشاره کرد.

کاهگل مصنوعی فرداد از جمله مقرون به صرفه ترین نمونه کاهگل در کشورمان می باشد که معمولا از آن برای زیباسازی و مرمت آثار تاریخی و نیز برای مکان های گردشگری، رستوران های سنتی، باغ ها استفاده می شود. شرکت فرداد با داشتن چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع کاهگل توانسته نیاز بازار به این محصول را برطرف نماید.

چنانچه علاقه به استفاده از کاهگل مصنوعی برای نمای داخلی یا خارجی ساختمان تان دارید، پیشنهاد می کنیم از محصولات فرداد استفاده نمایید، برای اینکه محصولات این شرکت علاوه بر قیمت ارزان از کیفیت بسیار خوبی و عمر طولانی نیز برخوردار است. این شرکت در طی سال ها فعالیت در این عرصه توانسته انواع مختلفی از کاهگل مصنوعی را برای مصرف کنندگان تولید نماید، از کاهگل های ضد آب گرفته تا کاهگل نانوئی.

جالب است بدانید گروه تخصصی فرداد برای طبیعی جلوه دادن کاهگل تولیدی خود، از موادی شبیه به کاهگل سنتی نیز استفاده می کند، این مواد کمک شایانی برای زیبایی کاهگل خواهند داشت.

کاهگل مصنوعی
قیمت کاهگل مصنوعی

قیمت به روز کاهگل مصنوعی فرداد

اگر می خواهید در جریان قیمت روزانه کاهگل مصنوعی قرار بگیرید لازم است از تنوع آنها که مسلما تنوع قیمت را نیز در آنها به وجود می آورد مطلع باشید. قیمت روز این نوع محصول را باید از تولید کننده آن جستجو کرد. برای همین پیشنهاد می کنیم برای این کار به وب سایت گروه تخصصی فرداد مراجعه نمایید و ضمن اطلاع از قیمت روز انواع محصولات این شرکت، با سایر محصولات آنها نیز آشنا شوید.

قیمت فروش کاهگل مصنوعی در کشورمان معمولا با توجه به قیمت روز جهانی آن محاسبه نمی شود و شرکت های تولید کننده با در نظر گرفتن قیمت محصولات به کار رفته در آن و نیز دستمزد کارگر و کارفرما قیمت نهایی را محاسبه و برای فروش به بازار داخلی عرضه می کنند. قیمت روز این محصول بسته به انواع مارک ها، تغییر می کند و ممکن است بسته به این موارد و کیفیت قیمت آن نیز تغییر کند.

امروزه فروش کاهگل مصنوعی به دو روش عمده صورت می گیرد:

  • فروش از طریق نمایندگی های فروش این محصول
  • فروش از طریق سایت های اینترنتی معتبر

که در هردو حالت به دلیل فروش مستقیم دارای قیمتی مناسب می باشد و به راحتی مشتریان می توانند از این دو طریق از به روزترین قیمت قهوه کاهگل مطلع شده و برای سفارش اقدام کنند.

کاهگل مصنوعی فرداد یکی از برندهای پر آوازه و نیز با کیفیت در بازار کشورمان می باشد که توسط گروه تخصصی فرداد، تولید و به بازار عرضه می شود، آنها در اندازه ها و مدل های متفاوتی تولید و متناسب با نیاز مصرف کننده به فروش می رسد. گروه فرداد معمولا محصولات خود را به صورت عمده به مشتریان عرضه می کند که این کار باعث کاهش هزینه ها نیز می شود. برای این که از قیمت روز این محصول با خبر شد نیاز است تا به نمایندگی ها و یا مراکز فروش گروه تخصصی فرداد و یا فروشگاه اینترنتی این شرکت سر زده و خرید خود را انجام دهید.

کاهگل مصنوعی
عرضه کاهگل مصنوعی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

    • سلام بزرگوار
      وقتتون بخیر
      متاسفانه بخاطر نوسانات قیمت ، درج قیمت انجام نشده. در صورت نیاز شماره تماس بگذارید خدمتتون تماس میگیریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما