کاهگل ضد آب نانو ، خرید و فروش و اجرا

آیا تا به حال به مراکز تفریحی و توریستی جدید دقت کرده اید؟ در تعدادی از آنها اجرای کاهگل ضد آب نانو به چشم می خورد. این محصول یکی از جمله مواردی است که، در زیباتر کردن چنین مکان‌هایی مورد استفاده قرار می گیرد. ضد آب و قابل شستشو بودن کاهگل نانو جز مواردی است که ویژگی منحصر به فردی محسوب می شود.

کاهگل ضد آب نانو یا همان کاهگل مصنوعی مدرن روی سطوح مختلفی بدون محدودیت اجرا می شود، و آن را آبگریز می نماید. بنابراین دومین خاصیت مهم و دلیل عمده استفاده از چنین محصولی به جای رنگ های مرسوم، همین دو موضوع است. در اقامتگاه های سنتی قدیمی جهت بازسازی، یا مراکز بوم گردی از کاهگل ضد آب نانو بهره برداری می کنند.

هریک از این موارد بسته به نوع طراحی و چیدمان با یکدیگر متفاوت هستند، و این موضوع شامل استفاده از کاهگل ضد آب نانو نیز می شود. دیگر مکان های عمومی که از این محصول برای تغییر ظاهر استفاده می کنند شامل استخر ها، سفره خانه ها و رستوران های سنتی و همچنین باغ ها و ویلاهای مختلف در شهر های گوناگون است. البته کاربرد کاهگل ضد آب نانو به مکان و اولویت آن نیز وابسته نیست.

به هر حال یک پیشنهاد کلی بر این است که، اگر محیطی عمومی با رفت و آمد زیاد نیازمند یک تغییر جذاب برای جذب مشتری و ارتقا بافت خویش است، بهتر است از کاهگل ضد آب نانو بهره برداری نماید. این محصول در اجرا بسیار ساده بوده و حتی در مرحله ی بازسازی هم این ویژگی را با خود همراه کرده است.

تفاوت بنیادی کاهگل ضد آب نانو با کاهگل سنتی

ما از کاهگل سنتی چه چیزی به یاد داریم؟ ریزش، گرد و خاک، عمر کوتاه، تغییر با باد و آب باران، عدم سازگاری با تغییر دما هوا و الی آخر! این موارد هرکدام به تنهایی دلایل کافی هستند تا یک مدیر کسب و کار، یا یک صاحب‌خانه به دنبال محصولی باشد که، در عین زیبایی توانایی پذیرش تغییرات و بهبود خواص عملکردی را داشته باشد. کاهگل ضد آب نانو تمامی این معایب را حذف کرده؛ که در اصل ترکیبات و بنیاد آن به طور کلی با کاهگل سنتی و قدیمی متفاوت است.

کاهگل ضد آب نانو حاوی مواد نانو پلیمر است که در عین ارزشمندی بسیار اما بسیار ارزان هستند. حتی این موضوع در مرحله اجرا کاهگل ضد آب نانو نیز صادق است. حجمی بسیار کمی از این محصول (بسته به ضخامت مورد نظر شما) میتواند بخش زیادی از یک سطح با جنسیت خاصی را بپوشاند. بنابراین هیچگونه جای نگرانی از بابت ایجاد گرد و غبار و مشکلات عمومی پس از 10 سال استفاده نیز نخواهید دید.

تفاوت بنیادی کاهگل ضد آب نانو با کاهگل سنتی

خاصیت ضد شوره و ضد جلبک کاهگل ضد آب

شوره نزدن بخش مهمی از روند پس از اجرای کاهگل ضد آب نانو است. این مورد به خصوص در شهر های خاصی از ایران عزیزمان در بسیاری از سطوح و اشیاء دیده می شود. این واکنش طبیعی، به وفق دادن حداکثری ساختمان با شرایط مرتبط است. چرا که نمی توانیم بازسازی، نوسازی و دیگر موارد را پس از مدتی کوتاه انجام دهیم، و از سویی دیگر انتظار داشته باشیم که پول و بودجه ی کمتری خرج کنیم.

کاهگل ضد آب نانو در این میان حرفی برای گفتن دارد. ترکیبات موجود در این محصول پس از اجرا اجازه ی شوره زدن یا رشد جلبک را به سطح مورد نظر داده، و آن را درست مانند روز اول تمیز و پاک نگهداری می کنند. روش انجام کار در این مورد به زبان ساده عدم اجازه به واکنش های شیمیایی برای ایجاد تغییر در ظاهر و بافت بنیادی آجر، سنگ، و غیره است. در نتیجه پس از مدتی شما شاهد سفید شدن ظاهری سطح مورد نظر نخواهید بود و در نتیجه تغییری در رنگ سطح دیده نخواهد شد. کاهگل ضد آب نانو به صورت کاملاً سازگار با محیط رفتار کرده و در ایجاد آسیب های غیر قابل اجتناب شما را یاری خواهد داد.

 

عملکرد ویژه کاهگل ضد آب نانو بر پایداری و مقاومت حداکثری است. این محصول با نفوذ دقیق و بی مثالی که دارد، سعی می کند امکان را برای رشد و نمو هرگونه عامل خارجی از بین ببرد. اما با این حال دوستدار طبیعت است؛ و به آسانی به چرخه طبیعی باز می گردد. هرگونه استفاده از کاهگل ضد آب نانو امکان پذیر است. شما می توانید فارغ از خاصیت آبگریزی و تمیز شوندگی اتوماتیک آن را در زیباسازی ظاهر و برجسته کاری استفاده کنید.

بدون ترکیب که در این محصول شما می توانید آن را در سقف یا روی یک سطح خاص با هدف اجرا کنید؛ و از نتایج نهایی شگفت زده شوید. چرا که خاصیت چسبندگی کاهگل ضد آب نانو بسیار بالاست. و در عین حال از هیچ ماده چسباننده ای در ترکیبات خود استفاده نمی کند. ترکیب شیمیایی این محصول در عین عدم استفاده از ترکیبات طبیعی سازگار با طبیعت است، و به همین سبب هم به آسانی قابل بازیابی خواهد بود.

خاصیت ضد شوره و ضد جلبک کاهگل ضد آب

مقاومت در برابر تغییرات و نوسانات دمایی

کاهگل ضد آب نانو در برابر گرما نیز مقاومتی همچو ایستادگی در برابر آب و دیگر مایعات دارد. شما می توانید آن را با مایعات مختلف امتحان کنید و به چشم خود شاهد باشید که پس از ریزش مقداری آب یا دیگر مایعات در چند ثانیه سطح مورد نظر پوشیده با این محصول مانند یک محافظ ویژه عمل کرده و کلیه مایعات را تا قطره آخر دفع می کند. این موضوع به دلیل نانو بودن این محصول اتفاق می افتد، و محصولات نانو عموماً دارای چنین ویژگی پایداری هستند.

این مسئله در مقایسه با دیگر رنگ ها کاملاً مشهود است؛ و نمی توان محصول مشابهی را یافت که با چنین عملکردی حتی پس از چند مرتبه ظاهر و بافت خود را بیشتر از چندین سال حفظ نماید. چرا که هر محصول پایداری و عمر خاصی دارد که باید در شرایط و محیط سازگار خود قرار گرفته تا حداکثر کارایی را از خویش نشان دهد. اما کاهگل ضد آب نانو در محیط های گرم و سرد مثل روز اول مقاوم است و اجازه نمی دهد تا یک قطره آب، یک درصد رطوبت یا یک عامل خارجی امکان تخریب آجر، سنگ، سیمان، کناف و غیره را داشته باشند. این محصول در محیط های گرم و مرطوب عموماً بیشتر از محیط های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، با اینکه خاصیت پایداری در هر شرایطی دارد.

گرمای شدید مناطق مرکزی ایران و رطوبت موجود در شهرهای جنوبی هر فردی را به استفاده از چنین محصولی ترغیب می کند. عموماً در چنین شهر هایی با این درجه حرارت بیابانی، شب های سردی به خصوص در فصل های سرد وجود دارد. اما کاهگل ضد آب نانو در برابر این تغییر دما مقاوم است، و در نهایت باطن خود را فدای ظاهر نخواهد کرد. چرا که به طبع تغییر دمای طبیعی برای هر محصولی این چنین از عمر پایداری آن خواهد کاست. اما ترکیبات کاهگل ضد آب نانو با وفق دادن حتی الامکان، این شرایط را برای خود تثبیت خواهد کرد.

مقاومت در برابر تغییرات و نوسانات دمایی

برای رونق کسب و کار توریستی خود از کاهگل ضد آب نانو استفاده کنید

همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شده، از کاهگل ضد آب نانو برای محیط های عمومی سنتی و مدرن استفاده می کنند؛ تا به نوعی بافت اساسی فعالیت خویش را با هدف آن یکسان سازی کنند. شما اقامتگاه های بوم گردی زیادی را می توانید در مرکز و جنوب یا شمال ایران بیابید، که از این محصول جهت بازسازی یا ساخت چنین مکان هایی استفاده می کنند.

با توجه به اینکه این اقامتگاه ها عموماً باید ظاهر قدیمی و اصیل ایرانی را داشته باشند، استفاده از کاهگل مدرن نانو با خاصیت خود تمیز شوندگی و آبگریزی در کنار ارائه ظاهری آرامش بخش و خنک ( به خصوص در فصول گرم سال) گزینه مناسبی در برابر دیگر محصولات محسوب می شود. شما با جستجو در سطح اینترنت اقامتگاه های بیشماری را خواهید دید که از این محصول برای ارتقا ظاهر محیط استفاده کرده اند، و آن را برای نماسازی داخلی و حتی خارجی بکار برده اند.

بسته به نوع فعالیت شما، اجرا کاهگل نانو ضد آب می تواند متفاوت باشد. عموماً ظاهر و بافت محیط داخلی و زینت بخشی اتاق ها و واحد های این مکان ها مورد توجه است، که به کمک کاهگل ضد آب نانو تغییر شگرفی خواهد داشت. برای اینکه نیازی به استفاده از محصولی ثانویه جهت تغییرات بیشتر نباشد، استفاده از چند رنگ خاص کاهگل ضد آب نانو بسیار پرطرفدار است. عموماً کاهگل اخرایی، قهوه ای و قرمز پرطرفدار تر از دیگر رنگ ها است.

ترکیب این سه رنگ با توجه به دکوراسیون و ظاهر یک اقامتگاه سنتی یا یک خانه، انجام می گیرد. با این حال رنگ های خاص دیگری نیز وجود دارند که می توانند ظاهر دلفریبی به آن ببخشند. امکان سفارش آنلاین کاهگل ضد آب نانو به سادگی قدرت انتخاب شما را افزایش داده و به سادگی می توانید از بین رنگ های مختلف، حجم و میزان مورد استفاده را تعیین کنید. اگر نیاز به راهنمایی در رابطه با اجرا کاهگل ضد آب نانو داشته باشید نیز، جای نگرانی وجود ندارد. امکان ارائه مشاوره و در نظر گرفتن کلیات مساحت سطوح در مقابل میزان لازم وجود خواهد داشت.

برای رونق کسب و کار توریستی خود از کاهگل ضد آب نانو استفاده کنید

کاهگل ضد آب نانو دارای خاصیت سازگاری با شرایط خاص است

اجرا کاهگل ضد آب نانو بستر تمیز و منظمی دارد. بنابراین هنگامی که شما به تصاویر اجرایی کاهگل نانو نگاه کنید می توانید متوجه عدم ایجاد بی نظمی و آشفتگی در محیط مذکور شوید. با اینکه این مسئله کاملا به نحوه اجرا وابسته است، اما با این حال کاهگل ضد آب نانو بافت منسجم و منظمی دارد که، پس از اجرا هیچ گونه برجستگی مضاعف یا ناموزونی روی سطح مذکور نخواهد داشت. ظاهر کاهگل ضد آب نانو بسیار یکدست است. و این موضوع به نفع کسانی است که در انتخاب چنین محصولاتی پس از اجرا بسیار سخت گیرتر از سایرین هستند. شما برای اجرا کاهگل نانو ضد آب نیاز نیست تا قانون عجیب و دست و پا گیری را اجرا کنید. همینکه زیر سطح کاملا تمیز باشد کفایت می کند.

حتی اگر روی دیوار بنای مورد نظر تو رفتگی ِ بسیار قابل تشخیصی وجود داشته باشد یا برجستگی آن ظاهر متفاوتی را به خروجی کار بدهد، جای نگرانی وجود ندارد. کاهگل ضد آب نانو با هر شرایطی خود را وفق می دهد. بنابراین برای تورفتگی مورد نظر آن را به طور کامل پوشش می دهد تا هم سطح محل مورد نظر شود و برجستگی مذکور را نیز به خوبی پوشش می دهد. به طوری که هیچ تفاوت بصری یا بنیادی در نهایت بوجود نیاید. این خاصیت کاهگل ضد آب نانو است؛ و همین مسئله است که آن را به محصولی محبوب و همه پسند تبدیل کرده است.

کاهگل ضد آب نانو دارای خاصیت سازگاری با شرایط خاص است

کاهگل ضد آب نانو نه پوسته می اندازد و نه تغییر رنگ می دهد

عدم پوسته کردن یا ظاهری مشابه این مورد، یکی دیگر از خواص مهم کاهگل ضد آب نانو قلمداد می شود. عدم به وجود آمدن چنین حالتی به طور کلی به خاصیت پایداری ظاهری و بنیادی کاهگل ضد آب مورد نظر مرتبط می شود، و تا ده سال پس از استفاده پایدار می ماند. چنین خاصیتی، مقاومت در برابر آب و رطوبت های عمقی را نشان می دهد. تا جایی که شاهد آن هستیم رسوخ آب به هر سطحی پس از گذشت زمان آن را دچار پوسیدگی، ریزش یا تغییر رنگ خواهد کرد.

رنگ مورد نظر به هر فرمی که باشد ( چه روشن و چه تیره) در نهایت ظاهر بد شکل و دفرمه ای را به خود خواهد گرفت. در صورتیکه کاهگل ضد آب نانو در تلاش برای عدم نفوذ رطوبت به بافت سطح مورد نظر است. و خود نیز از خاصیت آبگریزی برخوردار است. بنابراین دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد. چرا که با پیشگیری حداکثری، درمان و هزینه ی مضاعف را از بین خواهد برد.

مورد بعدی با اهمیت که به عدم پوسته یا طبله کردن ظاهر کاهگل ضد آب نانو منجر می شود، عدم تغییر رنگ است. تفاوتی نمی کند که شما از رنگ های مدرن استفاده کنید یا به خرید کاهگل نانو با رنگ های مرسوم علاقه مند باشید. پس از اجرا در طولانی مدت، رنگ و ظاهر این محصول یک شکل باقی می ماند و هیچ عامل خارجی نمی تواند در آن نفوذ داشته باشد.

با خرید کاهگل ضد آب نانو در واقع یک رنگ با ثبات را تهیه می کنید. در ساخت این محصول از رنگ های کاملاً طبیعی استفاده می شود و این موضوع به خریدار این اطمینان را القا می کند که هیچگونه تغییری چه در خواص و چه در ظاهر پیش نخواهد آمد. کاهگل ضد آب نانو محصول امن و مدرنی است، که به آسانی می تواند در دسترس‌تان قرار گیرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما