خرید کاهگل رامهرمز پلیمری نانو

بافت پلیمری، پایه اصلی کاهگل رامهرمز

کاهگل رامهرمز  از محصولات شیمیایی تولید شده در کارخانه های ایرانی است که پایه پلیمری دارد و از تکنولوژی تولید نانو ذرات در بافت این محصول استفاده شده است. کاهگل رامهرمز یکی از انواع کاهگل های مصنوعی است که در بازار  وجود دارد و به صورت کاملا صنعتی در کارخانه های  موجود در ایران تولید می گردد. به دلیل استفاده از نانو مواد در این  کاهگل می توان استحکام و ماندگاری بالای این محصول را مشاهده نمود. زمانی که کاهگل رامهرمز بر روی نمای بیرونی استفاده می شود در برابر رطوبتی که از محیط بیرون به آن وارد می شود مانند باران شدید مقاومت دارد و در واقع عایق بسیار محکم رطوبت می باشد.

علاوه بر رطوبت در برابر حرارت نیز دچار تغییرات نمی شود. در مقایسه با کاهگل سنتی این ماده پلیمری نانو دوام و ماندگاری بالاتری دارد. کاهگل سنتی بر اثر برخورد با آب دچار تغییر بافت شده و به گل تبدیل می شود ولی کاهگل رامهرمز مانند عایق عمل می کند و نمای ساختمان به راحتی قابلیت شستشو را خواهد داشت. در برابر عوامل محیطی دیگر مانند خراشیدگی و ضربه یا آب و هوای سرد و یا گرم نیز بسیار مقاوم است به همین دلیل برای انواع محیط ها در هر شرایط که باشند به سادگی استفاده می شود.

کاهگل های مصنوعی با نام های مختلفی در بازار عرضه می گردند و هر برندی با مشخصات ویژه  محصول خود را به فروش می رساند. یکی از ویژگی های مهم کاهگل رامهرمز وجود نانو ذرات است  که موجب چسبندگی و استحکام این لایه بر روی بافت شده است. از خواص مهم نانو مواد افزایش سطح موجود در ذرات است که ویژگی های مواد را به شدت افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل صنعتی با ارسال هر روزه به سراسر کشور

خرید کاهگل رامهرمز
خرید کاهگل رامهرمز

خرید کاهگل رامهرمز از بهترین فروشگاه های صنعت رنگ

برای تهیه کردن کاهگل مصنوعی ساده ترین روش خرید استفاده از فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی می باشد در این مراکز می توانید با دقت برند ها و مشخصات هر کدام از محصولات را مطالعه نمایید و آنچه را که نیاز دارید ثبت و سفارش دهید. کاهگل مصنوعی به شکل پودری و ملاتی با رنگ های متفاوت است. کاهگل رامهرمز برند شناخته شده ای است که  مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و این مساله به دلیل ویژگی هایی است که فناوری نانو به این محصول داده است.

به غیر از خرید اینترنتی نمایندگی های مختلف این محصول در اکثر نقاط ایران  کاهگل صنعتی را می فروشند و نمایندگی های مستقیم تولید کنندگان با قیمت های مناسبی این ماده را به خریداران عرضه می کنند. اگر به دنبال خرید با قیمت مناسب و عمده هستید خرید مستقیم از درب کارخانه را فراموش نکنید زیرا به دلیل حذف فروشندگان واسطه ای و ارتباط  مستقیم با تولید کننده قیمت ها به شدت کاهش می یابد. کاهگل رامهرمز را می توان در  محیط های مختلفی بکار برد  و برای افرادی که به فضاهای سنتی علاقه دارند این ترکیب و رنگ های آن مناسب و قابل توجه می باشد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل صنعتی کرمان با اجرای کاملا آسان

فروش کاهگل رامهرمز
فروش کاهگل رامهرمز

چگونه از کاهگل مصنوعی رامهرمز استفاده کنیم؟

کاهگل های صنعتی که  بیشترین شباهت را به کاهگل سنتی دارند به دو صورت در بازار عرضه می شوند یکی از آنها به شکل کاهرنگ به فروش می رسد و نوع دیگر شامل کاهگل های صنعتی هستند که ماده ای پودری و ملاتی هستند و با اجرای ساده ای روی  دیوارها قرار گرفته و پوششی با ضخامت مناسب ایجاد می کنند. کاهگل های مصنوعی برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان قابل استفاده است. استفاده از این ترکیب کار سخت و پیچیده ای نیست و بافت پلیمری این ماده که دارای پایه آب می باشد به سادگی آماده استفاده می گردد.

کاهگل رامهرمز با داشتن استاندارد ها لازم در خط تولید و مواد شیمیایی مرغوب  در خود در بین کاهگل های مصنوعی بسیار شناخته شده می باشد. مرغوب بودن این  محصول را می توانید بعد از اجرای آن در ساختمان ها مشاهده نمایید. مقاومت بسیار خوبی که در شرایط مختلف دارد موجب شده تا از این ماده برای ترمیم بافت های سنتی استفاده شود. بافت های تخریب شده ای که از کاهگل سنتی  تشکیل شده با پوششی از  کاهگل مصنوعی  پوشانده می شود و این لایه محکم برای سال های طولانی از ساختمان ها و دیوار ها مراقبت خواهد نمود.

کاهگلی که ماده آن شبیه ملات است توسط ابزار هایی ساده مانند ماله برروی سطح کشیده می شود. اگر دیوارها سطوح صافی داشته باشند ملات کمتری استفاده خواهد شد و اگر دارای ناهمواری باشند برای پر کردن قسمت های خالی دیوار باید مواد بیشتری استفاده گردد. کاهگل رامهرمز نمای ظاهری بسیار زیبایی  را در ساختمان ایجاد می کند.

کاهگل نانو رامهرمز همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان خوزستان از جمله : اهوار ، بهبهان ، خرمشهر ، ایذه ، آبادان ، سوسنگرد ، دزفول ، شوشتر ، مسجد سلیمان ، ماهشهر ، شادگان ، اندیمشک ، شوش ، باغ ملک ، امیدیه ، لالی ، هندیجان ، قلعه خواجه ، گتوند ، رامشیر ، هویزه و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل بندرعباس قابل شستشو

پخش کاهگل رامهرمز
پخش کاهگل رامهرمز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما