نمایندگی فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک و تاریخچه ­ی آن

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک که ابتدا به رنگ کوره ای پودری نام داشت به سال 1950 در آمریکا برمی­گردد که ترکیبی از پودر رزین اپوکسی، رنگدانه و مواد اختصاری و مخفی دیگر بود که با یکدیگر مجموعا تحت عنوان رنگ کوره ای الکترواستاتیک به فروش می­رسید. فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در آن زمان­ها همانند امروز کاربرد گسترده ای نداشت و بیشتر برای برخی قطعات به فروش می­رفت. شیوه­ی کار نیز این گونه بود که پس از خرید این رنگ­ها از نمایندگی ها، قطعه ­ی مورد نظر را به شدت داغ می­کردند و آن را وارد مخزن حاوی پودر رنگ می­کردند.

اما امروزه فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک به این دلیل تحت عنوان الکترواستاتیک به فروش می­رسد که شیوه ­ی ترکیب شدن آنها به کمک الکترواستاتیک صورت می­گیرد.

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در بازارهای هدف مختلف

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در صنایع مختلف خریداران خود را دارد به نحوی که صنایعی همچون تولیدات لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، صنعت کابینت سازی، صنایع فلزات، برخی ملزومات اداری با نقش محافظتی و ساختاری و همچنین کابینت سازی مشتریان دائمی آن هستند. البته فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در صنعت خودروسازی کمتر است چرا که نوع مایع این رنگ کوره ای به شدت مورد استفاده قرار می­گیرد تا حدی که به آن رنگ خودرویی هم گفته می­شود.

در بخش­های بعدی که مزایای گسترده­ی رنگ کوره ای الکترواستاتیک را بازگو کنیم متوجه چرایی نرخ بالای فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک مخصوصا از طریق نمایندگی­های رسمی خواهید شد مخصوصا که اعتبار و اطمینان عموم مردم نیز به نمایندگی بسیار بیشتر است و با قیمت مناسب­تری هم خواهند خرید.

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در بازارهای هدف مختلف
فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در صنایع مختلف جای خود را باز کرده است

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک و سپس نحوه ­ی مصرف

چنانچه در خاطرتان باشد در مطالب قبلی بیان کردیم که رنگ کوره ای و رنگ روغنی به دو صورت مایع و پودری وجود دارد که به نوع پودری که ذرات آن به کمک تکنیک الکترواستاتیک در دستگاه پاشش،  باردار شده و در کنار هم قرار گرفته باشند، الکترواستاتیک نیز می­گویند و چون امروزه فقط به این روش در مراحل نه ایی تولید و استفاده می­گردد نام رایج الکترواستاتیک استفاده می­شود. اما بد نیست بدانید که چه مراحل ساختی مورد نیاز است تا این رنگ­ها ساخته شده تا فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در نمایندگی انجام گیرد. در کلیه­ی این مراحل ابتدا انواع رنگ پایه ای که در ادامه نحوه­ی ساخت آنها را توضیح خواهیم داد را با ذرات + رزین خشک و سپس رنگ مورد پسند مشتری ترکیب می­شوند.

در واقع وقتی مرحله­ ی فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک پشت سر گذاشته شود با رنگ انتخابی مشتری ترکیب می­شوند و با وسیله­ی مخصوص روی سطح قطعه­ی مورد نظر پاشش صورت می­گیرد.

رنگ دارای بار منفی بوده و سطح فلز نیز دارای بار مثبت است و رنگ­ها جذب قطعه­ی مورد نظر می­شوند اما برای تثبیت لازم است که مشتری یا کوره­ی صنعتی تهیه کنید یا به شرکت­ه ای مورد نظر کار را سپرده و آنها با قرار دادن قطعه و گرم شدن آن تا دمای 200 درجه­ی سانتی گراد سبب محکم، یکدست شدن و تثبیت رنگ کوره ای الکترواستاتیک بر روی آن شوند که به همین نام کوره ای به آن اطلاق می­گردد.

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک و سپس نحوه ­ی مصرف
فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک با کیفیت در کنار بهره گیری از تکنیک مدرن پاشش رنگ

چرا قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک بالاست؟

قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک به این دلیل بالاست که برای ساخت خود نیاز به رنگ­ه ای پایه ای دارند و در نتیجه پروسه­ ی تولید آن مقداری طولانی است. این رنگ­ه ای پایه شامل آلکید آمین (مشتق از روغن نارگیل، کرچک یا سویا + آمینو رزین که ماندگاری و مقاومت شیمیایی بسیار بالایی دارند)، اپوکسی استر (حاصل خشک کردن مخلوط رزین اپوکسی و اسیده ای چرب غیر اشباع که چسبندگی و استحکام بسیار بالایی دارند و ضد ضربه نیز هستند) و آکریلیک (کاربرد گسترده و نرخ بالای فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک با چنین رنگ پایه ای در صنایع فلزی و غیر آهنی به دلیل مقاومت زیاد در برابر مواد شیمیایی و زنگ زدگی).

همچنین لازم به ذکر است که قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک نسبت به نوع مایع پایین­تر است چون برای استفاده نیازی به حلال شیمیایی ندارد. لذا نوع مایع­ گران­ترین فرم رنگ کوره ای محسوب می­شود.

چرا قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک بالاست؟
قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلیل مشتق شدن از رنگ­ه ای پایه ای قدرتمند کمی بالاست

چه مزایایی سبب شده فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک بالا باشد؟

قطعا وقتی به روش­ه ای قبلی و سنتی رنگ آمیزی سطح فلزات و یا هر نوع سطح دیگری نگاه می­کنیم و یا حتی به شیوه­ی قدیمی استفاده از رنگ کوره ای پودری نگاه می­اندازیم متوجه می­شویم که امروزه میزان فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک به شدت بالا رفته است. لذا سؤالی که برای خریداران شکل می­گیرد این است مگر چه مزایایی در این نوع رنگ وجود دارد که این چنین فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک و خرید آن توسط صنایع مختلف محبوب گشته و رونق زیادی پیدا کرده است. جواب این سؤال به شرح زیر است:

  1. عملکرد فوق العاده در رنگ آمیزی سطوح:

اولین مزیتی که سبب افزایش فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک شده عملکرد عالی آن در رنگ آمیزی سطوح مورد نظر مشتریان است. پس از رنگ آمیزی شاهد سطحی کاملا صاف و صیقلی بدون کوچک­ترین عیب و نقصی خواهید بود و جالب اینکه این اتصال سریع بسیار مستحکم نیز هست چون بر پایه­ی اتصال الکتروشیمیایی است که با دمای بالای کوره تثبیت گشته است. همین اتصال سریع خشک شدن آن را هم تسریع می­کند.

  • هزینه­ ی تمام شده ­ی کمتر:

همانطور که بیان شد یکی از مزیت­ه ایی که سبب افزایش فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک شده بحث مالی است. چون این رنگ­ها برای استفاده نیازی به حلال آلی نخواهید داشت. برای پاشش این نوع رنگ نیاز به دستگاه پاشش الکترواستاتیک نیز خواهید داشت که برند معروف DIAMOND و Wagner در بازار محبوب هستند.

  • بازار هدف:

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در صنایع که با دستگاه پاشش مخصوص مصرف می­گردد رشد بالایی داشته مخصوصا در صنایع کابینت سازی، مبلمان، چوب و فلزات. البته در نظر داشته باشید نمایندگی­ه ای شرکت­ه ای مختلف در صورتی که قیمت مناسبی بر روی محصولات خود نگذارند فروش آنها کاهش یافته و حتی چه بسا از بازار رقابتی خارج شوند اما این مجموعه قیمت­ه ای مقطوع و ثابتی را برای تمامی نمایندگی­ه ای خود در سرتاسر کشور تعیین کرده که کاملا دارای مزیت رقابتی است.

  • بهداشتی بودن و ضرر نداشتن:

همانطور که عنوان کردیم شاید بزرگ­ترین مزیتی که هم سبب شده این نوع رنگ پودری به عنوان تمیزترین و بهداشتی­ترین نوع رنگ انتخاب گردد، عدم نیاز آن به حلال باشد. لذا به همین دلیل هم به محیط زیست آسیب کمتری وارد می­گردد و هم سلامت کارگران کمتر به خطر می­افتد. لذا هر چقدر این مسائل جانبی کمتر باشند، خرید تجهیزات جانبی برای حفظ سلامتی و سختی کار کاهش یافته و در نتیجه به علت کاهش قیمت این چنینی، فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک نیز اوج می­گیرد.

  • مقاومت عالی:

از جمله مسائلی که سبب برتری رنگ کوره ای نسبت به رنگ­ه ای معمولی شده مقاومت فوق العاده­ی آن نسبت به مواد شیمیایی، شرایط جوّی و حتی سایش است. به همین دلیل صنایع مختلف با مشاهده­ی این مزیت تقاضای بیشتری برای خرید اعلام کرده و فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک نیز به تناسب افزایش تقاضا، برای افزایش عرضه بیشتر می­گردد.

چه مزایایی سبب شده فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک بالا باشد؟
اعطای مقاومت بسیار بالا به هر سطحی از دلایل نرخ بالای فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک

نکات طلایی برای خریداران قبل از فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک

قطعا خریدارانی که تاکنون نیز قصد خرید اینگونه رنگ­ها را نداشته بودند با خواندن این مزایا نسبت به خرید رنگ­ه ای کوره ای ترغیب شده­اند. این مجموعه قصد دارد برای تضمین کیفیت رنگ فروشی خود نکاتی را قبل از فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک خود مطرح کند تا حتما در نظر داشته باشید که در قالب برگه ای جداگانه نیز تحویل داده می­شوند:

  1. چنانچه دستگاه پاشش رنگ و کوره­ی پخت را در اختیار حتما سطح کاملا صاف باشد تا نشستن رنگ بر روی سطح کاملا بی عیب و نقص باشد.
  2. حتما مراحل چربی گیری، آبکشی گرم، فسفاته­ی آهن، کروماته، آب کشی سرد و سیلر کروماته بر روی فلز انجام گیرد در غیر این صورت با اینکه فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در نمایندگی با کیفیت فوق العاده بالا همراه است نتیجه­ی مطلوب را کسب نخواهید کرد.
  3. در صورتی که کوره­ی پخت فلزات را در اختیار دارید حتما توجه داشته باشید که به اپراتوره ای خود تأکید کنید از اعمال دما و مدت زمان اختیاری حتی با اطمینان از تجربه­ و سابقه­ی خود بر روی دستگاه کوره­ی پخت اجتناب کنند. این مجموعه نسبت به مقادیر نوشته شده بر روی محصولات خود هنگام فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک کاملا اطمینان داشته و تضمین شده هستند.
  4. در جریان باشید که رنگ­ه ای تیره نیاز به دمای بیشتر و زمان کمتری برای پخته شدن در کوره­ی پخت نسبت به رنگ­ه ای روشن دارند لذا این مورد اشتباه از شرکت سازنده نبوده و کاملا مهندسی شده است. لذا این مجموعه کلیه­ی محصولات خود را با ضمانت و کیفیت بالا عرضه کرده و دلیل موفقیت آن در فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در مقایسه با رقبا نیز همین موضوع است.

برای خریداران عزیز امکان خرید از نمایندگی ­های فروش و همچنین به صورت اینترنتی از این محصول فراهم است که در هر صورت قیمت تمام شده­ی فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای شما بسیار مناسب خواهد بود و با مقایسه­ی قیمت تعیین شده با سایر رقبا این ادعا به اثبات خواهد رسید.

نمایندگی فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک، با تضمین کیفیت کالا قیمت­ه ای رقابتی بسیار شگفت انگیزی نیز تعیین کرده است که از هر لحاظ رضایت مشتریان و خریداران گرامی در نظر گرفته شده است ضمن اینکه در خرید عمده از تخفیف­ه ای فوق العاده نیز بهره مند خواهید شد.

اما توجه داشته باشید نتیجه ­ی مطلوب نهایی در گرو استفاده از تجهیزات مناسب، دقت کافی اپراتورها و آماده سازی دقیق و کامل سطوح نیز خواهد بود و این شرکت تضمین کننده­ی کیفیت رنگ­ه ای فروشی خود بوده و از این لحاظ هیچ نگرانی نخواهید داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

نکات طلایی برای خریداران قبل از فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک
فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک با تضمین کیفیت نهایی در گرو بهره گیری از تجهیزات قدرتمند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما