خرید کاهگل تهران کاملا ضد آب و قابل شستشو

کاهگل تهران عایقی در برابر آب

کاهگل تهران را می توان جزء شناخته شده ترین کاهگل های مصنوعی نام برد. کاهگل صنعتی مانند کاهگل تهران به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد به نام کاهگل شناخته شده است. در واقع بافت زیبای این ماده بر روی نمای دیوار موجب شده تا شکل کاهگل های سنتی را داشته باشد و برای محیط هایی که  به این شکل ظاهری نیاز دارند، استفاده می شود. به عنوان مثال  کاهگل تهران برای بافت های سنتی که در گردشگری کاربردی است و  یاد آور ساختمان های قدیمی است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهگل تهران دارای بافتی ضد رطوبت است و دلیل آن جنس این ماده می باشد که از پلیمر است. کاهگل تهران علاوه بر بافت های تخریب شده و نیاز به بازسازی در ساختمان های تازه احداث شده به عنوان پوششی برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده مقاومت بسیار زیادی دارد و در برابر رطوبت نیز نفوذ ناپذیر می باشد و علاوه بر خصوصیات ظاهری که دارد به دلیل ویژگی های مانند عایق بودن در انواع  مکان ها و محیط ها با شرایط مختلف  باقی می ماند.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب اصفهان کاملا قابل شستشو

خرید کاهگل تهران
خرید کاهگل تهران

دیوار های پوشیده شده با کاهگل تهران قابل شستشو است

اولین تصور برای نام کاهگل، موادی  قدیمی است که از جنس آب و خاک و کاه می باشد. ولی با تولید موادی از جنس پلیمر موادی جدید با ویژگی های متفاوتی وارد بازار شد. این کاهگل های مصنوعی دارای جنس مقاومی هستند و برای سال های طولانی بدون خرابی باقی می مانند. کاهگل تهران یکی از این  کاهگل های صنعتی است که در کارخانه ها تولید می شود. یکی از مشکلاتی که برای ساختمان ها وجود دارد، کثیف شدن دیوار ها است. مواد گوناگونی در محیط های متفاوت بر روی سطح قرار می گیرد و آن را  کثیف و آلوده می کند. مهم این است که بتوان آن را به راحتی تمیز نمود بدون اینکه به ماده ای که به عنوان پوشش مورد استفاده قرار گرفته است، آسیبی برسد.

کاهگل های صنعتی دارای این خصوصیت هستند و در برابر شرایط مختلفی که در محیط اطرافشان وجود دارد، مقاومت بالایی را نشان می دهند. البته تفاوت ماده  بسیار مهم  می باشد به صورتی که کاهگل های سنتی از مواد طبیعی تولید می شود و  در برابر اندک تغییرات محیط مانند رطوبت و یا اشعه های خورشید دچار فرسودگی می گردند. این در حالی است که کاهگل مصنوعی  هیچگونه رطوبتی را به خود جذب نمی کند و به همین دلیل  قابل شستشو می باشد و به دلیل محکم بودن و جنس پلیمری نور خورشید تاثیری بر آن نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل نانو مشهد

فروش کاهگل تهران
فروش کاهگل تهران

خرید کاهگل تهران به قیمت عمده

کاهگل تهران به آسانی تمیز می شود و به همین دلیل فروش بالایی دارد زیرا می توان با نصب آن بر روی دیوار بعد از گذشت زمان آن را نظافت نمود بدون اینکه خراب شود. مواد بکار رفته درون این کاهگل ضد آب می باشد و هر گونه آلودگی را می توان  پاک نمود. خرید این محصول با قیمت عمده بسیار مناسب است. برای خرید عمده می توانید به نمایندگی ها و نمایشگاه ها عرضه مستقیم مراجعه نمایید.

بسته بندی هایی با حجم های بزرگ را می توان برای خرید عمده انتخاب نمود. کاهگل تهران را می توان به صورت اینترنتی نیز خرید نمود و  راه ساده و  بدون اتلاف وقت می باشد. کاهگل مصنوعی  یکی از نمونه های محصولات مدرن است که جایگاه بسیار خوبی را پیدا نموده است. این ماده عایق رطوبت است و به همین دلیل به راحتی می توان آن را شستشو داد. کاهگل صنعتی در مدت زمان کوتاهی نصب و اجرا می شود ولی در سال های طولانی باقی می ماند و تمیز می شود.

کاهگل تهران همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان تهران از جمله : اسلامشهر ، بهارستان ، پاکدشت ، پردیس ، پیشوا ، دماوند ، رباط کریم ، ری ، شمیرانات ، شهریار ، قدس ، قرچک ، فیروز کوه ، ملارد ، ورامین و … می باشد .

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی مازندران

قیمت کاهگل تهران
قیمت کاهگل تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما