خرید رزین اپوکسی اصفهان با راهنمای کامل خرید

رزین اپوکسی اصفهان، خرید با بهترین کیفیت

رزین اپوکسی اصفهان یکی از ترکیبات باکیفیت رزینی موجود در بازار است که توانسته در تولید محصولاتی چون کامپوزیت و جواهرات و اشیا تزئینی، درخشش فوق العاده ای از خود نشان دهد. ما با یکی از نمونه های رزینی پرکاربرد در بازار روبرو هستیم که با ویژگیهای خاص خود نسبت به سایر رزینها، جایگاه ویژه ای را برای خود کسب نماید.

بیشتر بخوانید: فروش رزین اپوکسی شفاف در سراسر کشور

انواع رزین اپوکسی اصفهان
انواع رزین اپوکسی اصفهان

 

سفارش بهترین رزین اپوکسی اصفهان

رزین اپوکسی اصفهان ترکیب دو جزئی است که از ترکیب اپوکسی یا اپوکساید با هاردنر، محصولات متنوعی را به وجود می آورد؛ این ترکیب رزینی پلیمری گرماسخت است؛ بدین معنی که پس از ترکیب با هاردنر و با گذشت زمان ماده سختی را به وجود می آورد و پیوندهایی که تشکیل میشوند غیر قابل برگشت هستند. این رزین در الکل قابل حل میباشد، اما آب حلال آن نیست.  اما این محصول با گذشت زمان اگر به طور مداوم در معرض آب قرار بگیرد، دچار تغییر ساختار میشود.

توضیحات مختصری که در ابتدای مبحث ذکر گردید شرح مختصری از رزین اپوکسی است که در مبحث قبل شروع نمودیم.

بیشتر بخوانید: فروشگاه رزین اپوکسی در شیراز 

بررسی کیفیت  رزین اپوکسی اصفهان

در ساخت رزین اپوکسی اصفهان سعی شده است شرایط به گونه ای پیش رود تا  بر اساس معیارهایی که تعیین میکند کیفیت محصول چگونه باشد، رتبه های لازم اخذ گردد. در این میان لازم به توضیح است معیارهایی که  در کیفیت رزین اپوکسی اصفهان موثر هستند، در درجه اول خود نوع اپوکسی میباشد؛ رزینهایی که جرم مولکولی بالایی دارند، نقطه ذوب بالایی را خواهند داشت، به همین دلیل است که به صورت مایع و جامد در بازار میبینیم. البته نوع امولسیونی نیز وجود دارد.

 

همچنین قابل ذکر است چندین نوع پایه رزین وجود دارد؛ البته بیسفون آ نوع رایج آن در بازار میباشد. رزین ها به طور کلی به دو دسته تک جزئی و چند جزئی تقسیم میشود؛ تک جزئی ها  که عمدتا برای براق کردن سنگها و تولید چسب ها کاربرد دارند، در مجاورت هوا با سرعت خشک میشوند؛ اما چند جزئیها برای خشک شدن نیاز به ترکیب با ماده مکمل دارند. رزین اپوکسی جزو نوع دوم است که باهاردنر ترکیب شده و خشک میشوند و این هاردنر وقتی پلی آمین است، قابلیت اعمال حجم را به شما میدهد.

 

بهترین رزین اپوکسی اصفهان
بهترین رزین اپوکسی اصفهان

 

نوع و مقدار هاردنر نیز در کیفیت محصولات اپوکسی موثر است؛ درباره هاردنر در مبحث قبلی سخن گفتیم. البته باید توجه داشت برای ترکیب رزین اپوکسی با هاردنر دستور ثابتی وجود ندارد، لذا هر کارخانه ای دستورالعمل خاص خود را دارد و آن را ذکر میکند. نمیتوان به مقادیر دلخواه این دو را ترکیب نمایید و انتظار نتیجه خوبی را داشته باشید. بنا به کاربردی که رزین خواهد داشت هاردنر خاصی باید استفاده گردد به همین دلیل در کارهای دکوراتیو هاردنرهای پلی آمین که معمولا بی رنگ هستند، استفاده میکنند.

میزان شبکه شدن گزینه بعدی است که  موثر میباشد. تعداد گروه های فعال در رزینها متنوع است؛  از یک گروه تا چند گروه اپوکسی که در زنجیره بدنه رزین وجود دارد  طی فرایند به اصطلاح پخته شدن واکنش داده، شبکه تولید می نمایند. لازم به توضیح است به مرحله خشک شدن، پخته شدن میگویند.

طبیعت و حجم مواد افزودنی گزینه بعدی است که در کیفیت محصولات شما موثر میباشد؛ رزین اپوکسی اصفهان برای داشتن کیفیت عالی با استفاده از واکنشهای مختلفی اصلاح میشود. به طور مثال برای بهبود ویژگی مقاومت در برابر هوازدگی در رزین اپوکسی خالص، اقدامات اصلاحی انجام میگیرد.

یا فیلمی که  پخته شده جهت افزایش مقاومت شیمیایی و خوردگی آن نیز این واکنشهای اصلاحی لازم است.

همچنین برای رفع شکنندگی و حلالیت در آب نیز به چنین واکنشهای اقدام می نمایند.

با درنظر گرفتن چنین معیارهایی رزین اپوکسی اصفهان در نهایت دارای خصوصیاتی عالی  است که در قسمت ذیل ذکر میگردد.

 

مشخصات فنی رزین اپوکسی اصفهان

  1. مقاومت شیمیایی؛ نسبت به مواد شیمیایی همچون بازها، اسیدها و چربی مقاومت خوبی را از خود نشان میدهد. این رزینها به خصوص در محیطهای قلیایی، مقاومت بالایی دارند. اگر به ویژگیهای شیمیایی این محصول دقت کنیم میبینیم؛
  2. وقتی در مجاورت مواد شیمیایی و خورنده قرار میگیرد، مقاومت زیادی در مقابل خوردگی نشان میدهد.
  3. همچنین قابل ذکر است در برابر دما و رطوبت هم مقاومت بالایی از خود نشان میدهد و نشان داده است ترکیب بادوامی است.
  4. مقاومت خستگی رزین اپوکسی اصفهان نیز بالا میباشد؛ درباره خستگی خالی از لطف نیست بگوییم  وقتی به مواد نیروهای متناوبی اعمال میشود که کمتر از استحکام نهایی است، مواد دچار شکست می شوند که به آن خستگی  میگویند.

 

خرید رزین اپوکسی اصفهان
خرید رزین اپوکسی اصفهان
  • در ارتباط با مقاومت دمایی باید اذعان نمود؛ بعد از خشک شدن، تا 60 درجه اگر حرارت ببیند تحمل میکند  و تا 80 درجه نیز اگر لحظه ای حرارت ببیند، در مقابل ذوب شدن مقاومت نشان میدهد.
  • در زمانی که اپوکسی با هاردنر  پخته میشوند مونومرهایی سمی و فرار تشکیل نمیشود. در مقام مقایسه شاید نسبت به نوع پلی استر گرانتر باشد, اما سمیت آن کمتر است، لذا کسانی که قصد دارند در منزل از این ترکیب برای ساختن کالا استفاده نمایند، بهتر است از رزین اپوکسی اصفهان استفاده نمایند.
  • ویژگی دیگری  که درباره این نوع رزین باید بیان کنیم؛ جمع شدگی کم این ترکیب هنگام پخت با هاردنر است؛ مخصوصا در ترکیب با  هاردنری مانند تتا، این مشخصه بیشتر دیده میشود.
  • این رزین چسبندگی خوبی نیز دارد؛ بدین معنی که به بسترهای مختلف به خوبی میچسبد. به طوریکه چسبندگی خوب آن به روشنی بر روی الیاف FRP و سطوح فولادی و بتنی قابل  دیدن میباشد.
  • رزین اپوکسی اصفهان خواص مکانیکی ویژه ای نیز دارد. این محصول در شرایط سخت محیطی و حتی در زمانی که مدت زیادی است به کار رفته است، دوام بالایی را نشان میدهد. البته سرعت سخت شدن کم نیز در  عمر مفید بالای رزین نقش مهمی را بازی میکند.
  • در کنار دوام بالا، استحکام کششی، خمشی و فشاری بالایی نیز دارد. این ویژگی ها را رزین اپوکسی اصفهان مدیون وجود گروههای حلقوی میباشد که کمک کرده است در تنشهای مکانیکی و حرارتی چنین مقاومت هایی را داشته باشد. در راستای مقاومت در برابر تنشهای حرارت و ساختاری که دوام بالایی دارد باید گفت در درجه حرارت هایی در رنج 5 تا 150 درجه،  اپوکسی ها البته بسته به نوع آنها  تحمل بالایی از خود نشان میدهند.
  • رزین اپوکسیها عایق  الکتریکی نیز هستند. اگرچه امکان رسانا شدن را دارند. این ترکیبات به عنوان  عایق در صنعت الکتریکی کاربرد فراوانی دارند، به طوری که به عنوان درزگیر، روکش چسب و قالب سازی استفاده میشوند. البته رزین نوع آمینی برای چنین نقش هایی استفاده میشوند و نوع انیدرید بیشتر برای محوطه سازی استفاده میگردد. لازم به توضیح است دما و اضافه نمودن پرکننده های معدنی بر خواص این ترکیب تاثیر می گذارد به طور مثال مقاومت اپوکسی پرنشده در 25 درجه سانتیگراد در برابر حجم 1010 اهم سانتی متر است.
  • رزین اپوکسی اصفهان ماده  آتش زای شناخته نمیشود؛ اما این بدین معنا نیست که آتش نگیرد.
  • زیبایی و رنگ همیشه مورد توجه هستند این رزین محدودیتی در رنگ گیری ندارد؛ لذا میتوانید کالاهای رنگارنگی ساخته و در محیط های مختلفی به کار ببرید.

 

خرید رزین اپوکسی اصفهان
خرید رزین اپوکسی اصفهان
  • افت پایین نیز ویژگی دیگر این نوع اپوکسی میباشد؛ در هنگام قالب گیری های کامپوزیتی حداکثر تا 1 درصد افت را نشان میدهد.
  • استفاده بر روی بتن خشک، یکی از کاربردهای مهم این رزین است؛ زیرا به عنوان پیوند دهنده عمل کرده و بر روی بتن خشک، ملات و خمیر تعمیری اپوکسی را پیوند میدهد.
  • وقتی اپوکسی را روی سطحی میریزید، سطح شفاف و شیشه ای می گردد، البته به اندازه سطح کاشی لیز نیست.

در بین انواع رزینی که در مبحث قبل نیز به آنها اشاره شد، باتوجه به ساختار شیمیایی و فیزیکی که نوع رزین اپوکسی دارد، بالاترین کارایی را نشان داده است.

جدیدترین رزین اپوکسی اصفهان

ویژگیها و مزایای رزین اپوکسی اصفهان در قسمت بالا ذکر گردید؛ اما به طبع مانند هر ترکیب معایبی نیز  قبلا به آن وارد بوده است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

*ترکیب ضد خشی نمیتوان آن را نامید؛ اما با پولیش کردن مشکل را می توان رفع نمود.

*در مقابل اشعه یو وی آفتاب تغییر رنگ میدهد.

* همانطور که قبلا هم ذکر شد؛ در آب حل نمیشود؛ اما ضد آب هم نیست، اگر به طور مداوم بر روی سطح آب باشد، دچار ضعف می گردد.

البته قابل ذکر است ایرادات مطرح شده در ارتباط با رزین اپوکسی اصفهان  امروزه با تغییراتی در فرآوری و یا ترکیب، رفع شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

  1. سلام بنده قصد داشتم منزل خود را بوسیله موکت یا پارکت کف پوش کنم وقتی حجم به این زیبایی از رنگهای متنوع را دیدم نظرم عوض شد اکنون تصمیم گرفتم با اپوکسی این کف سالن و اطاقهای منزلم را زیبا کنم خیلی خوشحالم که توانستم این تکنولژی را بشناسم

    • سلام دوست عزیز وقتتون بخیر بله کارهای رزین اپوکسی بسیار زیبا اجرا میشه و یک تحول عظیم در بخش کفپوش ها ایجاد کرده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما