قیمت کاهگل مصنوعی یزد با اجرای آسان

قیمت کاهگل مصنوعی یزد و مقایسه آن با کاهگل های صنعتی

کاهگل های صنعتی بسیار زیادی با نام های تجاری مختلف در کارخانه ها تولید می گردند. زمانی که قصد خرید کاهگل صنعتی را داشته باشید با نام های مختلفی رو برو خواهید شد که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. کاهگل مصنوعی یزد یکی از این محصولات است که علاوه بر کیفیت و ماندگاری بالا دارای قیمتی  متعادل و بدون افزایش می باشد. کاهگل مصنوعی به دلیل شباهت زیادی که با کاهگل های سنتی بعد از اجرا بر روی دیوار داشته، به این نام شناخته می شود. کاهگل مصنوعی یزد در بهترین کارخانه ها تولید می گردد و در بسته بندی هایی با حجم های مختلف به فروش می رسد. قیمت بسته بندی ها با توجه به مقدار این ماده در محصول متفاوت خواهد بود. در لیست قیمت کاهگل های مصنوعی انواع کاهگل با برند های متفاوتی وجود دارد و تفاوت در قیمت ها به مواد اولیه و فرایند تولید مرتبط می باشد. کاهگل های صنعتی از مواد شیمیایی در کارخانه های بزرگ صنعتی تولید می شوند. این ماده خمیری شکل در واقع از جنس پلیمر است و دارای غلظت بسیار زیادی است. طول عمر این ماده زیاد می باشد و  معمولا در  کوتاه مدت تخریب نمی شود و در شرایط مختلف دارای دوام زیادی است. کاهگل مصنوعی یزد در انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف به کار می رود و علت آن مقاومت در برابر انواع شرایط محیطی است.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل ضدآب یاسوج ، ارسال هر روزه

خرید کاهگل مصنوعی یزد
خرید کاهگل مصنوعی یزد

کاهگل مصنوعی یزد ارزانتر از بازار

کاهگل صنعتی چند سالی است که جایگاه بسیار مناسبی را در بین مصالح ساختمانی پیدا کرده است. کاهگل مصنوعی یزد یکی از این محصولات است که با قیمت مناسبی به  خریداران عرضه می شود. اگر از جمله خریدارانی هستید که به مقدار زیادی از این ماده نیاز دارید می توانید، خرید عمده را انتخاب نمایید. با‌‌‌ انتخاب گزینه خرید عمده قیمت برای مصرف کنندگان  کمتر محاسبه خواهد شد. فروش عمده کاهگل مصنوعی یزد از طریق نمایندگی ها و یا نمایشگاه های دایمی تولید کنندگان  انجام می شود. افرادی که در کار ساختمان سازی هستند و  برای پوشش ساختمان ها از کاهگل های صنعتی استفاده می کنند خرید عمده این محصول، گزینه انتخابی اولیه آنها خواهد بود. از دیگر روش های خرید با قیمت مناسب این محصول می توان به خریدهای اینترنتی اشاره نمود. سایت های فروشگاهی وجود دارد که به شکل اختصاصی به معرفی انواع کاهگل های مصنوعی پرداخته و یکی از آنها کاهگل مصنوعی یزد است. اگر خرید به شکل مستقیم و از طریق درب کارخانه انجام شود، قیمت این کاهگل نسبت به بازار بسیار کمتر خواهد بود. این محصول دارای استاندارد های لازم برای عرضه به مشتری می باشد.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضدآب کاشان ارسال مستقیم از کارخانه

فروش کاهگل مصنوعی یزد
فروش کاهگل مصنوعی یزد

کاهگل مصنوعی یزد چه ویژگی هایی دارد؟ 

کاهگل مصنوعی یزد دارای جنس بسیار محکمی است و بعد از خشک شدن بر روی سطح لایه بسیار محکمی ایجاد می شود و با ضربه و فشار تخریب نمی گردد. به همین دلیل اگر در برابر بارندگی یا نور خورشید قرار بگیرد و یا از بیرون ضربه به آن وارد شود دچار زدگی و تخریب نخواهد شد. از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این کاهگل برای بازسازی ساختمان های قدیمی که در‌‌‌‌‌‌آنها‌‌‌‌‌‌ کاهگل های سنتی بکار رفته نیز استفاده می گردد.

کاهگل مصنوعی یزد عایق رطوبت و حرارت می باشد و اگر در معرض بارندگی های شدید و یا شستشو قرار بگیرد به هیچ عنوان خراب نمی شود. این ماده سال های بسیار طولانی می تواند از ابنیه تاریخی محافظت نماید و بافت زیرین آن را به خوبی حفظ نماید. این ماده خمیری شکل در مدت زمان کوتاهی و با  تجهیزات ساده بر روی دیوار نصب و اجرا می شود. قیمت  مناسب و  نصب ساده این ماده  موجب شده  تا  طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و امروزه در بسیاری از ساختمان ها کاهگل  مصنوعی یزد را در  نمای ساختمان مشاهده می نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز با ضمانت 5 ساله

قیمت کاهگل مصنوعی یزد
قیمت کاهگل مصنوعی یزد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما