‌فروش کاهگل ضد آب با نمای کاملا مشابه کاهگل سنتی

آنچه که باید درباره کاهگل ضد آب بدانید

کاهگل ضد آب یک ماده ضد آب یکپارچه مدرن است که معمولا بر روی انواع سطوح قابلیت اجرا دارد. این نوع ملات در برابر تماس با آب، اسید، بنزین و … مقاوم است و برای عایق کاری بناها و سازه های خشتی و آجری مناسب است. این ماده از افزودنی های مختلفی همچون رزین سیلیکون، خاک رس همراه با کاه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل صنعتی فرداد با قیمت ارزان

مراکز عرضه کننده کاهگل ضد آب
مراکز عرضه کننده کاهگل ضد آب

کاهگل ضد آب را باید قبل از استفاده با آب مخلوط کرد به اندازه ای که ملات به صورت خمیری شکل در بیاید. هنگامی که این نوع کاهگل روی یک سطح اعمال می شود، افزودنی های موجود در درون آن، با رطوبت و فرآورده های جانبی آن واکنش نشان می دهند و باعث ایجاد یک واکنش کاتالیزوری می شود که یک ساختار کریستالی نامحلول و ناپایدار تولید می کند. این کریستال ها منافذ و ترک های جزئی کوچک در ملات را پر می کنند تا از ورود آب اضافی (حتی تحت فشار) به دیوار و سطح مورد نظر جلوگیری شود.

با این حال کاهگل ضد آب این قابلیت را دارد که هوا را از طریق منافذ موجود بر روی ملات به پشت نما انتقال دهد و از پوسیدگی و نیز آسیب رسیدن به سازه اصلی جلوگیری کند. علاوه بر ضد آب بودن این نوع کاهگل این قابلیت را دارد تا سازه را در مقابل جلبک ها، خزه ها و باکتری ها و بسیاری از محلول های شیمیایی تهاجمی دیگر محافظت کند.

مهمترین کاربرد کاهگل ضد آب عبارت است از:

  • استفاده در صفحات بتنی (سقف / بالکن و غیره)
  • دیوارهای زیرزمین
  • دیوار پارکینگ
  • تونل ها و سیستم های مترو
  • طاق های زیرزمینی
  • فاضلاب و تصفیه خانه های فاضلاب
  • برای زیبا سازی پل ها
  • مکان های تاریخی و فضاهای توریستی
  • و …

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب فرداد در اصفهان

خرید کاهگل ضد آب
خرید و فروش کاهگل مصنوعی

 

فروش کاهگل ضد آب با ارزان ترین قیمت

همانطوری که می دانید در بسیاری از کاربردها و معمولاً در ساخت و سازها، برای ریشه کن کردن مشکلات رطوبت و اطمینان از عمر طولانی و کارایی ساختمان ها، اغلب از کاهگل ضد آب یا سایر ملات های ضد آب استفاده می شود.

ترکیبات موجود در این ملات، یک ترکیب ضد آب است که از ایجاد شکاف و منافذ بر روی سطوح جلوگیری می کند و به نوعی این مخلوط را پلاستیک کرده و کاربرد ملات کاهگل ضد آب را تسهیل می کند. از قابلیت آنها می توان به مقاومت در برابر اثرات فرسایشی و همچنین مقاومت در برابر آب از طریق توزیع یکنواخت عناصر فعال ضد آب اشاره کرد؛ که این امر به واسطه افزودن رزین سیلیکون و کاه محقق می شود.

بسیاری از شرکت های فروش مصالح ساختمانی در ایران، فروش کاهگل ضد آب را در دستور کاری خود دارند و اغلب برندهای داخلی را در اولویت فروش خود قرار می دهند، شما به راحتی می توانید به صورت حضوری و نیز از طریق وب سایت آنها برای خرید این نوع ملات اقدام کنید.

 

از مهمترین ویژگی شرکت های ایرانی دادن ضمانت ۵ ساله به مشتریان است، محصولات آنها علاوه بر اینکه از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برای مصرف کنندگان برخوردار است. شرکت های زیادی به تازگی در ایران این نوع ملات را تولید می کنند و برای فراهم کردن نیاز مصرف کنندگان آن را به بازار داخلی و در برخی مواقع به بازار های خارجی صادر می کنند.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل نانو فرداد در شیراز به قیمت کارخانه

پیشنهاد می کنم برای خرید ملات کاهگل ضد آب زیاد عجله نکنید و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و برندی را انتخاب کنید که محصول تولیدیش استاندارد های لازم در این خصوص را داشته باشد، برای این کار می توانید قبل از خرید با افراد با تجربه و نیز شرکت هایی که در این زمینه مشاوره می دهند مشورت کنید و بعد تصمیم به خرید ملات کاهگل بگیرید.

 

بهترین برند کاهگل ضد آب
بهترین برند کاهگل ضد آب

 

 انواع کاهگل ضد آب کدامند؟

شرکت های تولید کننده ملات کاهگل ضد آب برای کاربری های مختلف معمولا انواع متفاوتی از آن را تولید می کنند، بهتر است قبل از خرید به کاربری بنا و نیز مکان استفاده از آن حتما توجه کنید و ملات را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. ملات های کاهگل موجد در بازار عبارتند از:

  • ملات کاهگل طرح سنتی
  • طرح کاهگل با چسبندگی فوق العاده بالا
  • ملات اندود طرح کاهگل
  • ملات اندود آستر
  • ملات اندود زیرسازی
  • ملات اندود تک لایه سفید
  • ملات اندود نهایی خارجی

شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی به خصوص ملات کاهگل ضد آب برای تأیید کالای خود باید استاندارد های لازم در این زمینه را بدست آورند تا بتوانند محصول خود را در بازار های بین المللی و نیز بازار داخلی عرضه کنند؛ بنابراین اولین کاری که باید انجام دهند، مراجعه به مراکز مربوطه و کسب مجوز لازم در این خصوص است. پیشنهاد می کنم در هنگام خرید حتما به برچسب استاندارد و نیز گواهی برند مربوطه توجه کنید.

علاوه بر برندهای داخلی شرکت های خارجی زیادی نیز محصولاتشان را در بازار ایران عرضه کرده اند و شما می توانید ملات کاهگل ضد آب خارجی را نیز در سبد خرید خود داشته باشد، البته ناگفته نماند که برند های ایرانی موجود در بازار همانند برندهای خارجی از کیفیت بالایی برخوردارند و قیمت آنها نیز از برندهای خارجی به مراتب کمتر است.

تنها مشکلی که در خرید کاهگل ضد آب برند های ایرانی، البته نه همه آنها بلکه برخی از آنها وجود دارد این است که آنها نگران اهمیت محصول ساختمانی شما و نیز کیفیت محصول نیستند. آنچه که آنها واقعاً به آن اهمیت می دهند پایین نگه داشتن هزینه است. هنگامی که می خواهید یک کالای مهم و با ارزش را به یک کالای سودآور تبدیل کنید، کاری که انجام می دهند، این است کیفیت محصول را پایین نگاه می دارند.

پس با توجه به این موضوع بهتر است برندی را که می خواهید خریداری کنید آن را کاملا از لحاظ کیفیت و قیمت بررسی نموده بعد تصمیم نهایی را بگیرید.

 

 برندهای معتبر کاهگل ضد آب در ایران کدامند؟

در داخل بازار خرید و فروش محصولات ساختمانی (کاهگل ضد آب) با کمی گشت و گذر می توان با انواع برندهای تولید کاهگل چه ایرانی و چه غیر ایرانی آشنا شد. برای مشخص کردن بهترین برند از این محصول باید به محاسن و معایب کاهگل تولیدی آن برند توجه ویژه داشت تا بهترین آن را معرفی کرد. در ادامه با بهترین برند کاهگل ایرانی در بازار آشنا خواهیم شد.

اگر شما می خواهید بدانید کدام برند کاهگل ضد آب تولید ایران خوب است و یا از کجا می توانید خرید و آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید، اطلاعات زیر به شما کمک خواهد کرد. برند های معروف تولید این محصول در بازار داخلی زیاد است، یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندها تولید کننده کاهگل ضد آب در ایران برند فرداد است. قیمت فروش این شرکت نسبت به سایر برندها در بازار مقرون به صرفه تر است. البته برندهای معروف دیگری وجود دارند که حتی در بازارهای اروپایی نام و آوازه ای بلند دارند؛ اما در حال حاضر برند فرداد می تواند برای نیاز ما مناسب تر باشد.

توجه ویژه به کیفیت و حفظ ارزش اولیه کاهگل برند فرداد، مطابق با استانداردهای روز دنیا و نظارت دقیق واحد کنترل کیفیت این شرکت در تولید محصول کاملا مقاوم و ضد آب در زمره اهداف این تولید کننده است که توانسته محصولات خود را به بازار داخلی و خارجی عرضه کند.

قیمت کاهگل ضد آب
قیمت کاهگل ضد آب

از ویژگی های مهم این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب و مقرون به صرف
  • کیفیت فوق العاده خوب
  • تنوع رنگی کاهگل تولیدی آن
  • تولید نواع مختلف کاهگل
  • ضد آب بودن کاهگل تولیدی
  • عمر بسیار خوب محصولات تولید
  • و … .

برای معین کردن برترین برند تولید کننده ملات کاهگل ضد آب می بایست به محاسن و معایب محصول تولیدی توسط برندها دقت ویژه ای داشت تا برترین آن در کشور را معرفی کرد.

مراکز فروش کاهگل ضد آب
مراکز فروش کاهگل ضد آب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما