کاهگل مصنوعی مدرن

کاهگل مصنوعی چیست؟ چرا کاهگل مصنوعی انتخاب بی نظیر و بی رقیبی محسوب می شود؟ خاصیت آن چیست؟ این دست پرسش ها در مورد ماهیت کاهگل مصنوعی برای کسانی که با آن ناآشنا هستند، طبیعی است. کاهگل مصنوعی ( کاهرنگ) محصولی است مقاوم، با جذابیت های بصری برای تزئین محیط، انعطاف پذیر در هر شرایط و با هر نوع کاربری، که آب و مایعات مختلف هیچگونه راه نفوذی در آن، نخواهند داشت. به همین سبب بسیاری از افراد برای ایجاد نمای بیرونی و یا محیط های مختلف داخل ساختمان خود از آن بهره می جویند.

کاهگل مصنوعی با خواص ظاهری و بنیادی خود توانسته است؛ به عنوان یک رقیب جدی و سرسخت در کنار دیگر رنگ های مدرن و صنعتی باشد. چرا که این رنگ‌ها، با تمام ویژگی های خاص خود، باز هم از خطاهای انسانی و پایین بودن عمر مفید برخوردارند. شاید مقایسه این محصول، با دیگر رنگ ها نتواند، آنطور که باید از مزایا و ویژگی های آن، سخن بگوید. با این حال می توان اظهار کرد؛ که اگر به دنبال یک محصول با ویژگی های ظاهری قدیمی اما صفات پنهان مدرن و کم  دردسر می گردید؛ بهتر است به سراغ کاهگل مصنوعی بروید. برای آشنایی بهتر با این محصول، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کاهگل مصنوعی چیست؟ و خواص آن شامل چه مواردی است؟

کاهگل مصنوعی و سیمان بر پایه رزین سیلیکون ساخته شده است. که تنها با ترکیب نمودن آن با آب یا اضافه کردن کاه، می توانید؛ از ظاهر خانه ها و باغ هایی با دیوار کاهگلی قدیمی بهره مند شوید. اما نکته مهم تر آنجاست؛ که کاهگل مصنوعی تفاوت های بیشماری با نوع قدیمی خود دارد. این محصول ریزش و گرد و غبار ندارد. و حتی خراشیدگی بر روی آن تاثیری نخواهد گذاشت. از جمله خواص مهم و تاثیر گذار کاهرنگ در ایجاد یک ظاهر جدید و البته سنتی می توان موارد زیر را نام برد:

  • عدم نفوذ پذیری در مقابل مایعات مختلف
  • مقاوم با هرگونه شرایط آب و هوایی خاص
  • مقاومت در برابر نور مضر خورشید
  • عمر نگهداری مفید بالا ( منظور عمر محصول بدون استفاده نمودن آن است. که عموما 12 ماهه است)
  • عمر کارکردی مفید بالا ( بیشتر از 9 سال)
  • اجرا آن راحت و بسیار آسان صورت میگیرد.
  • ضد باکتری و ضد رشد قارچ
  • عدم ایجاد بو و مشکلات مشابه
  • قیمت مناسب و ارزان
  • ضد ایجاد شوره
  • عدم ایجاد تغییر رنگ در آن
  • قابل تمیز کردن و شستشو
  • عدم خورندگی

کاهگل مصنوعی چیست؟ و خواص آن شامل چه مواردی است؟

اجرا و فروش کاهگل مصنوعی با کاربرد های متنوع

انتظار هر کس از رنگی که برای زیبایی بخشی و ایجاد تنوع، انتخاب می کند متفاوت است. بسیاری از رنگ ها هستند که در عین زیبایی خاص خود، اما دچار پوسیدگی یا پایین بودن عمر مفید کارکردی هستند. این کاهگل تمامی ویژگی های پایداری و زیبایی را یکجا به شما عرضه می کند. این محصول در جهت پایین آوردن معایب کاربردی رنگ های ساختمانی کاملا بهداشتی و به دور از مواد مضر برای زندگی سالم طراحی شده است. پس می توان گفت که کاهگل مصنوعی برعکس بسیاری از رنگ های موجود در بازار، پس از بکار بردن هیچگونه بو خاصی تولید نکرده و میتوان آن را در داخل محیط منزل بکار گرفت.

 

کاهگل مصنوعی ( کاهرنگ) فقط به عنوان تزئین یا برای کارکرد خانواده ها و یا صاحبان کسب و کاری که می خواهند یک فضای سنتی در اطراف خود ایجاد کنند، نیست. شما می توانید بخشی از محیط زندگی و کاری خود را با این محصول جلوه ای دیگر ببخشید. و در نهایت از نتایجی که بدست می آورید شگفت زده شوید. چرا که این محصول ترکیبی از سنت و ویژگی های مدرن را باهم به همراه دارد.

اجرا و فروش کاهگل مصنوعی با کاربرد های متنوع

عایق نمودن بنا و دیوار ها با کمک کاهگل مصنوعی

خاصیت عدم نفوذ پذیری آب در کاهگل مصنوعی باعث می شود که آنرا به عنوان یک عایق مناسب و با کیفیت در تمامی پروژه های بازسازی یا ساخت و ساز بکار بگیرند. بنابراین اگر این محصول در شهر ها و شهرستان های مرطوب مانند مازندران و رشت و .. بکار گرفته شود؛ نتایج فوق العاده مفیدی خواهد داشت.

عدم رشد خزه و جلبک نیز از دیگر ویژگی های عایق کنندگی سطوح به کمک کاهگل مصنوعی می باشد. این محصول حتی اگر در پشت بام ها و یا برای زیباسازی و ماندگار سازی بالای آب نماهای موجود در سطح شهر استفاده شود؛ نتایج جالبی را به همراه خواهد داشت.

خاصیت مهم دوم این نوع کاهگل امکان اجرای آن روی هر سطحی ( اعم از صاف یا غیر مسطح) می باشد. بنابراین اهمیت اجرای آن در موقعیت های خاص، بسیار قابل توجه است. به همین رو استفاده مکرر آن را در زیباسازی و بخشیدن ظاهری منحصر بفرد در نماها و المان های شهری، شاهد هستیم.

عایق نمودن بنا و دیوار ها با کمک کاهگل مصنوعی

خرید کاهگل مصنوعی با قیمت ارزان و کارایی بالا

هزینه ای که بابت قیمت خرید کاهگل مصنوعی پرداخت می شود؛ بسیار ارزان و در عین حال به نفع مشتری می باشد. چرا که این هزینه تنها در مورد پرداخت برای محصول خواهد بود. و هرگونه ارسال و اجرا هزینه ای نزدیک به صفر را در پی خواهد داشت.

هدف از تولید کاهگل مصنوعی نیز همین مورد بوده است. چرا که با توسعه و پیشرفت های بهتر و بیشتر در دنیا، تهیه و استفاده از رنگ نیز باید به همان سرعت انجام پذیرد. امکان خرید مستقیم و بدون هیچگونه هزینه ی گزاف بابت کاهگل مصنوعی باعث می شود؛ تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن از مزایای کاربردی آن بهره مند شوید. شما برای ساخت و اجرا این محصول نیاز به هیچ فضای مشخص و یا حتی وسیله جدید نخواهید داشت. این مسئله در نتیجه ی اجرا آسان و با صرفه اقتصادی آن است.

خرید کاهگل مصنوعی با قیمت ارزان و کارایی بالا

کاربرد وسیع کاهگل مصنوعی در تمامی موقعیت‌ها و مکان‌ها

کاهگل مصنوعی با اجرا آسان و ویژگی های مثال زدنی خود توانسته است؛ جایگاه خوبی را در میان دیگر محصولات مشابه پیدا کند. ارائه این محصول در تمامی شهرها کشور به آسانی صورت می پذیرد؛ و میتوان آن را به سادگی هرچه تمامتر تهیه نمود. استفاده نمودن از کاهگل مصنوعی و سیمان سفید در کلیه مکان های مختلف امکان پذیر است.

  • استخرها و مکان های تفریحی و سرگرمی مشابه
  • دیوارها و بناهای فرسوده قدیمی بافت شهری
  • ساخت کتابخانه ها، سالن های مطالعه و فرهنگسراها
  • آب نماها و دیگر سازه های شهری
  • کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، سفره خانه‌ها و..
  • تزیین و زیباسازی داخلی و بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها
  • بکارگیری در مغازه‌ها، حجره‌ها، و ساختمان های تجاری
  • مساجد و تکیه‌ها

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما