قیمت کاهگل عسلویه ضد آب و مقاوم در برابر پوسته شدن

قیمت کاهگل عسلویه ضد آب و مقاوم در برابر پوسته شدن

در این مقاله می خواهیم به توضیح کاهگل عسلویه بپردازیم. در وهله اول باید قدری راجع به کاهگل مصنوعی یا همان کاهگل صنعتی برای شما عزیزان توضیحاتی بدهیم این محصول مبنای آن با آب و سیلیکون ساخته شده است و پس از فرایند خشک شدن ما میتوانیم ببینیم که به شکل سنتی تبدیل شده است، یا همان کاهگل قدیمی خودمان. مواد اولیه کاهگل سنتی کاه و گل رس بوده است به خاطر همین چیزی که تولید می شد بسیار سنگین و بسیار بسیار سخت می شد آن را روی کار اجرا کرد اما امروزه کارشناسان این عرصه توانسته اند با فناوری بسیار خاصی محصولی شبیه به کاهگل های قدیمی خودمان تولید کنند اما هیچ چیزش به جز نمایش مشابه نسخه قدیمی خود نیست.

نه تنها سبک است بلکه بسیار راحت درست می‌شود و بسیار راحت روی کار قرار می گیرد. موادی که از سیلیکون در تولید کاهگل گل مصنوعی به کار رفته باعث می شود که این محصول وقتی روی سطح قرار می‌گیرد، به شدت ضد آب باشد. حتی می تواند سطح را عایق هم بکند. امتیاز دیگر کاهگل مصنوعی این است که، این ماده بسیار عالی به هیچ عنوان گرد و خاک و غبار ندارد و همینطور سازندگان آن را طوری طراحی کرده‌اند که کاملاً دوستدار محیط زیست باشد و بتواند جذب زمین شود و بازیافت شود.

کاهگل عسلویه ماندگاری بالایی دارد و کاملاً می تواند روی سطوح مختلفی مانند یونولیت، شیشه، چوب، گچ، ام دی اف و غیره کار شود و هیچ مشکلی برایش پیش نیاید. شما حتی می توانید در دکوراسیون های داخلی خود از آن ها بهره ببرید و یا حتی اتاق های بچه های خود را هرکدام یک رنگ طراحی کنید.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی چیست؟

کاهگل عسلویه ضد آب
کاهگل عسلویه ضد آب

اهمیت کاهگل عسلویه

کاهگل عسلویه بیان گر معماری ایرانی است و در هر کجا که سوار شود، بوی فرهنگ و آداب و رسوم ایران را می دهد. شما هم، می توانید ساختمان های تازه ساز خود را با این محصول فوق العاده مزین کنید و هم بافت شهر را زیبا کنید و همینطور سنت ایرانیان را به جا بیاورید. این محصول می تواند رفلکس نور آفتاب را از بین ببرد یعنی نور آفتاب را بازتاب ندهد و به خود جذب کند. تواناییش در برابر تحمل گرما یکی دیگر از امتیازات کاهگل عسلویه است.

مهمترین وجه تمایز کاهگل صنعتی با نمونه قدیمی خود این است که در نمونه قدیمی با بارندگی به‌ سرعت در آب حل می‌شد و از بین می‌رفت اما این محصول کاملاً ضد آب بوده و هیچ نوع کثیفی بعد از بارندگی از خود به جا نمی گذارد. خصوصیت های مهم کاهگل عسلویه به شرح زیر است، منعطف بودن آن یعنی قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیادی بعد از سوار شدن روی کار و خشک شدن دارد. تقریباً مشابه لاستیک عمل میکند. مقرون به صرفه بودن آن یعنی شما برای خرید نماهای ساختمان، دیوارهای داخلی ساختمان نمی‌توانید چیزی پیدا کنید که قیمتش با کاهگل عسلویه برابری کند. سازگار با محیط زیست است زیرا پایه ساخت آن از آب است. اعمال آسان، شما می توانید بر روی سطوح مختلف آن را به راحتی اعمال کنید و با قلمو یا با پاشش هم میتوانید اینکار را بکنید.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب قابل اجرا توسط نیروی سیمانکار

کاهگل عسلویه قابل شستشو
کاهگل عسلویه قابل شستشو

 

ویژگی های کاهگل عسلویه

چسبندگی، قدرت بالای چسبندگی در سطح های مختلف. توان بالا در شرایط جوی کشور چه جنوب و چه شمال. مقاومت UV یا همان اشعه مادون قرمز خورشید. ضد آب. کاملا بهداشتی و مطمئن یعنی در تولید آن از مواد سمی به هیچ عنوان استفاده نشده است. کاملاً بی گرد و غبار، یعنی به هیچ عنوان گردوخاک ندارد حتی بو هم ندارد.

مطمئن ترین انتخاب کاهگل عسلویه است برای مناطق گرمسیری. طریقه استفاده از کاهگل مصنوعی، شما باید بدانید که سطح مورد نظر عاری از آلودگی باشد وقتی کارتان با تمیز کردن سطح تمام شد کاهگل را داخل ظرف با مقداری آب مخلوط میکنید نگران به دست آوردن نسبت آب با کاهگل مورد استفاده نباشید به زودی نسبتش دستتان می آید فقط کافیست به نکاتی که می گوییم دقت کنید، این کاهگل که شما با آب ادغام کرده اید نباید خیلی رقیق باشد مگر برای ست هایی که میخواهید لایه بسیار باریکی روی آن ها بکشید و الا در مابقی سطوح باید ادغام آن با آب طوری باشد که به شکل خمیر در بیاید و بعد روی سطوح می کشید.

پس از اتمام برای براق شدن آن رزین مخصوص میزنید تا گرد و غبار هم نتواند روی آن بنشیند. اگر می خواهید پوششی زیبا مقاوم و همینطور قیمت مناسب پیدا کنید حتماً با کاهگل عسلویه آشنا شوید و از مراکز فروش آن دیدن کنید. شک نکنید که اولین و آخرین انتخاب شما خواهد بود، زیرا انتخابی که بتواند با  کاهگل عسلویه رقابت کند مطلقا وجود ندارد. پس با ما تماس بگیرید منتظر شما هستیم.

کاهگل عسلویه همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : بوشهر ، کنگان ، نخل تقی ، گناوه ، جم ، سیراف ، خورموج ، دیر ، دیلم ، برازجان ، بیدخون ، دلوار و … می باشد .

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل آماده به قیمت کارخانه

کاهگل عسلویه نانو
کاهگل عسلویه نانو

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما