قیمت کاهگل با خاصیت ضد آب کنندگی سطح

قیمت کاهگل با خاصیت ضد آب کنندگی سطح

قیمت کاهگل با خاصیت ضد آب کنندگی سطح چقدر است؟ باید به شما عزیزان بگوییم که عوامل زیادی در این موضوع دخیل است. متراژ تان، نوع کارتان و همینطور محصولی را که انتخاب می کنید، باید مشخص باشد، سپس نسبت به آنها قیمت را محاسبه میکنند. حتی نوع کاهگل در قیمت می‌تواند موثر باشد. یعنی شما مثلاً قیمت کاهگل مصنوعی را با قیمت کاهگل مدرن و یا حتی کاهگل طبیعی نمی توانید یکی بدانید. اینها هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند، با استناد به این مطالب باید به شما عزیزان عرض کنیم که نمی‌توانیم به شما قیمت بدهیم اما به شما این اطمینان را می دهیم که هیچ نمای ساختمانی مصالحش هرگز به پای قیمت کاهگل نخواهد رسید. این را به ضرس قاطع خدمت شما عزیزان عرض می‌کنیم.

نکته بعدی در خصوص این محصول شگفت انگیز این است که این محصول موادی که بر اصول رزینهای سیلیکونی و کاهرنگ های رنگی، بر پایه آب تولید شده است. پس از اجرا و خشک شدن ظاهری که شما با آن مواجه میشوید کاملاً مانند کاهگل سنتی است، یعنی همان کاهگل قدیمی خودمان. مواد سیلیکونی موجود در این کاهگل و سیمان باعث می‌شود که خود به خود سطحش تمیز شود، البته قیمت کاهگل تغییری نمی کند و همان قیمت است. برخی‌ها میپرسند که قیمت کاهگل پلیمری با قوی ترین متریال ضد آب خیلی گران است، اما برای آن دسته از دوستان باید عرض کنیم که به هیچ عنوان قیمت کاهگل در مدل ها و طرح های مختلف اختلاف آنچنانی با هم ندارند.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب با اجرای آسان

قیمت کاهگل ضد آب
قیمت کاهگل ضد آب

ویژگی و قیمت کاهگل جدید

این کاهگل جدید جایگزین بسیار ایده آلی است برای کاهگل های قدیمی. این نوع کاهگل بسیار مناسب است برای فضاهای خانه و به خصوص دکوراسیون و دیوارهای داخل خانه و همینطور برای بازسازی بناهای تاریخی و ایجاد اشکال سنتی مثل مناطق کویری. این محصول پس از این که روی سطح اجرا شد و کاملاً خشک شد انعطاف پذیر هم می شود. یعنی مانند لاستیک کمی کش می آید و اگر شما سطوحی را که روی آن کاهگل مالیده اید متحرک است این محصول می تواند کمی انعطاف از خود نشان دهد، البته این به استثنای ویژگی عایق بودنش است. زیرا این محصول هم می تواند عایق صدا باشد هم عایق صوت، گرما و سرما.

این کاهگل می تواند جایگزین بسیار خوبی برای رنگ آمیزی های مختلف نما ها و کنیتکس کاری ها باشد و با قیمتی بسیار بسیار کمتر از آنها. شما فقط کافیست قیمت رنگ را بپرسید و قیمت این کاهگل را هم بپرسید و با هم مقایسه کنید، پس از آن در می یابید که زمین تا آسمان با هم فرق دارند. به خاطر همین امتیازاتی که این محصول جدید دارد بسیار پرطرفدار است و در سطح بازار در هر گوشه و کناری می توانید این محصول را ببینید. علت اصلی محبوبیتش بیشتر قیمت کاهگل است و در اولویت دوم خاصیت ضد آب کنندگی سطوح است.

این خاصیت می تواند در شرایط مختلف جوی که در کشور ما وجود دارد به راحتی مقاومت کند مثلاً در برابر بارش های شدید باران کوچکترین اتفاقی برایش نمی افتد و کاملا مقاوم است. مناطقی که شما می توانید از این محصول استفاده کنید بسیار است مانند ساختمان مسکونی مجموعه های گردشگری و تفریحی، هتل ها، مهمانسراها، سفره خانه ها، قهوه خانه ها، مراکز هنری و فرهنگی و تجاری و در دکوراسیون های داخلی و خارجی نیز می‌شود از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی فرداد قابل اجرا بر روی همه سطوح

قیمت کاهگل مصنوعی
قیمت کاهگل مصنوعی

قابلیت کاهگل ها

همچنین این کاهگل قابلیت این را دارد که در سطوح مختلف مانند فلز، گچ، سیمان سفید، سنگ و غیره قابل استفاده باشد. همینطور ویژگی‌ هایش در رنگ بندی بسیار زیاد است. حتی می توانید رنگ آن را بنا به خواسته خود طراحی کنید و سفارش دهید این یک آپشن فرا واقعی است. یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات این کاهگل اجرای بسیار ساده آن است فقط کافیست شما مقداری از اینکه کاهگل را در یک ظرف بزرگ آماده کنید و به آن آب بیفزایید، سپس آن را به شکل خمیر درست کنید و بسته به نوع سطحی که در نظر دارید لایه را ضخیم یا نازک اجرا کنید. می توانید از ماله های شیشه ای و چوبی هم استفاده کنید و اگر خواستید در جای خاصی، لایه را نازک تر کنید مقداری آب به کاهگل خمیری خود بیافزایید تا کمی رقیق تر شود.

 

توجه داشته باشید که این کاهگل به هیچ عنوان گرد و خاک ندارد به هیچ عنوان کثیفیهای نمونه قدیمی خود را ندارد و بسیار کار کردن با آن راحت است و شما حتی خودتان هم می توانید آن را بر روی سطح های دلخواه تان اجرا کنید. پس درنگ نکنید و همین حالا تصمیم بگیرید که از این محصول بی نظیر استفاده کنید و فضای خانه تان را پر از صمیمیت ایام قدیم کنید.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کاهگل نانو با ضمانت نامه

قیمت کاهگل نانو
قیمت کاهگل نانو

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما