قیمت هر کیلو رزین اپوکسی

قیمت هر کیلو رزین اپوکسی چگونه محاسبه می شود؟

رزین اپوکسی به عنوان یکی از پر مصرف ترین موادی است که در صنایع پتروشیمی ایران تولید می گردد و به فروش می رسد. رزین اپوکسی به دلیل  مصرف بالایی که در صنایع دارد هم  در داخل کشور تولید می گردد و هم دارای واردات از کشور های دیگر می باشد. با توجه به قیمت مناسب هر کیلو رزین اپوکسی این ماده جایگزین مواد بسیار زیادی در مشاغل متفاوت شده است. برای خرید رزین اپوکسی باید از قیمت  هر کیلو رزین اپوکسی مطلع باشید تا حجم های مختلفی از این ماده را تهیه نمایید. رزین اپوکسی از میان رزین ها دارای مصرف بالایی است و از دو بخش تشکیل شده است  به همین دلیل در زمان خرید باید ماده ای دو بخشی را خرید نمایید. هر کیلو رزین اپوکسی با توجه به مواد اولیه ای که در آن استفاده شده است  دارای قیمت متفاوتی خواهد بود.

مواد اولیه تشکیل دهنده رزین اپوکسی از مشتقات مواد موجود در پتروشیمی می باشد. ویژگی هایی که در رزین وجود دارد  موجب شده تا در صنایع بسیار زیادی کاربردی گردد. معمولا بسته بندی های متفاوتی از رزین در بازار وجود دارد و با توجه به قیمت هر کیلو رزین اپوکسی  قیمت  حجم های مختلف نیز  مشخص می شود. برای خرید رزین اگر از روش اینترنتی  و یا خرید از درب کارخانه استفاده نمایید  می توانید در مدت زمان کوتاهی و بدون اتلاف وقت این ماده را تهیه نمایید در این دو روش  قیمت  هر کیلو رزین اپوکسی برای مصرف کننده بسیار کم خواهد شد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی پتروشیمی خوزستان

قیمت هر کیلو رزین اپوکسی شفاف
قیمت هر کیلو رزین اپوکسی شفاف

تفاوت قیمت هر کیلو رزین اپوکسی شفاف با غلیظ

رزین اپوکسی در غلظت های مختلفی وارد بازار می شود. رزین هایی که دارای غلظت های متفاوتی هستند، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. رزین های شفاف، نیمه شفاف و غلیظ در  صنایع کاربرد دارد و نوع شفاف  بیشترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. تولید کنندگان مختلف از موادی با خلوص مختلف استفاده می کنند به همین دلیل قیمت هر کیلو رزین اپوکسی در برند های گوناگون متفاوت است.

 

قیمت محصولات از طریق تغییر نوع خرید و فروش نیز متفاوت خواهد شد مثلا قیمت محصول عمده کاملا متفاوت با رزین ها در زمانی است که به صورت خرده به فروش می رسند. خرید از درب کارخانه و یا نمایشگاههایی که از تولید به مصرف هستند نیز در قیمت نهایی  رزین اپوکسی تاثیر گذار هستند.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی چوب کاملا شفاف

قیمت هر کیلو رزین اپوکسی رقیق
قیمت هر کیلو رزین اپوکسی رقیق

رزین اپوکسی در چه صنایعی بکار می رود؟

رزین اپوکسی با غلظت های متفاوت در مشاغل گوناگونی استفاده می شود . رزین ها بعد از خشک شدن بسیار سخت و محکم می شوند و لایه مقاومی را ایجاد می کنند و عایق نیز می باشند. رزین  اپوکسی بعد از ترکیب شدن با هاردنر ترکیب نهایی خود را تشکیل می دهد. صنایع چوب یکی از مهمترین مشاغلی است که رزین در آن کاربرد دارد و معمولا  لایه رویی سطوح چوبی را  می پوشاند. برای صنایعی که رزین کاربرد بسیار زیادی دارد معمولا خرید با حجم بسیار زیاد انجام می شود و قیمت هر کیلو رزین اپوکسی مهم خواهد بود.

 

وسایل تزئینی یکی دیگر از کاربردهایی است که رزین اپوکسی دارد. معمولا رزین های شفاف برای کارهای هنری پرکاربرد است و بعد از خشک شدن بسیار محکم می شود و موجب افزایش ماندگاری این وسایل می شود. برای اینکه قیمت هر کیلو رزین اپوکسی برای مصرف کننده به صرفه باشد باید روش خرید را از خرده به عمده تغییر داد و یا از طریق خرید اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش داد. رزین اپوکسی یکی از پر مصرف ترین مواد شیمیایی است که بخشی از آن در داخل تولید می شود و بخشی دیگر از  کشور های دیگر وارد می گردد.

بیشتر بخوانید : رزین اپوکسی چیست ؟

قیمت هر کیلو رزین اپوکسی نیمه رقیق
قیمت هر کیلو رزین اپوکسی نیمه رقیق

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما