قیمت رنگ استخری ضد جلبک

اطلاعاتی در مورد رنگ استخری ضد جلبک

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که رنگ استخری ضد جلبک چیست و دقیقاً چه کاربردی دارد و در چه محیط هایی می توان استفاده کرد و همچنین قیمت آن چگونه است؟ در ادامه ابتدا پیش گفتاری در مورد این موضوع  گفته شده و بعد به طور کامل چگونگی عملکرد این رنگ و قیمت آن را برای شما بازگو خواهیم کرد. به احتمال زیاد می دانید آب های راکد و آب هایی که در آن ها جریان وجود ندارد بعد از مدتی حتما رو و یا داخل آب و در سطوح مختلفی که کف و دیواره های مخزن وجود دارد، ممکن است جلبک هایی تشکیل شود.

جلبک ها و همچنین خزه ها از معضلاتی هستند که هر کسی که دارای سازه های هیدرولیکی و مخازن آبی و همچنین استخر، سونا، جکوزی و غیره می باشد با آن روبرو شده و بعد از، از بین بردن آن ها می داند که این معضلات دوباره به وجود خواهند آمد. زیرا هر کسی می داند که نور خورشید و همچنین جریان داشتن آب می ‌تواند باعث به وجود آمدن جلبک شود. از دلایل دیگری که باعث به وجود آمدن جلبک ها و خزه ها می شود مقدار کم مواد ضدعفونی کننده و یا کلر در این آب ها است. زیرا کلر ها می توانند ماده بسیار موثری در کاهش رشد این میکروارگانیسم ها باشند. یکی از راه های حل مشکلات ناشی از جلبک ها استفاده از رنگ هایی است که مانند عایق عمل کرده و می ‌توانند در سطوح مختلف کار شوند.

نام این رنگ ها رنگ استخری است که البته نوعی از آن که می تواند جلوی رشد جلبک و خزه را بگیرد به نام رنگ استخری ضد جلبک می باشد. رنگ استخری ضد جلبک علاوه بر این که می تواند جلوی رشد جلبک و خزه ها را بگیرد، می ‌تواند به‌ عنوان رنگ استخری استفاده شود و حتی می توان آن را روی رنگ استخری به کار برد، تا میزان کارایی آن به مراتب بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: رنگ استخری آبی، قیمت و توضیحات محصول

خرید رنگ استخری ضد جلبک
خرید رنگ استخری ضد جلبک

توضیحاتی در مورد قیمت رنگ استخری ضد جلبک

همانطور که می دانید اکثر استخر ها، سونا، جکوزی، منابع آبی بزرگ و کوچک، استخر کشاورزی و یا همان استخر های پرورش آبزیان از محیط هایی هستند که همیشه در تماس با آب قرار داشته و ممکن است محیط اطراف این سازه های هیدرولیکی توسط آب آسیب هایی ببینند. برای جلوگیری از این عمل یعنی جلوگیری از نشت آب و ایجاد رطوبت در دیواره ها و اطراف این سازه ها از رنگ هایی استفاده می شود که به آن رنگ استخری می گویند. این رنگ ها از جنس رزین اپوکسی می باشند که خاصیت چسبندگی بسیار بالای آن ها را باعث می شود. این مواد بر پایه آب ساخته شده اند و کاملا نسبت به ورود و خروج آب نفوذ ناپذیر می باشند.

زیرا در ساخت آن ها از تکنولوژی نانو استفاده شده است به همین دلیل فضای بین مولکولی بین آن ها آنقدر کوچک است که هیچ گونه مولکول آبی از آن ها عبور نخواهد کرد. اگر بخواهیم این رنگ ها را با مصالح ساختمانی دیگر مقایسه کنیم اولین چیزی که به نظر می رسد قیمت آن است که باید گفت قیمت این رنگ ها فوق العاده ارزان تر از هر مصالح دیگری خواهد بود. رنگ استخری ضد جلبک نیز رنگی است که برای جلوگیری از ایجاد جلبک و خزه در همه این سازه های هیدرولیکی گفته شده در متن های بالا، استفاده شده و تا حدودی می تواند ایجاد جلبک و خزه ها را روی سطح آب و داخل آن به وقفه اندازد. برای کارایی بیشتر این رنگ ها اول رنگ استخری را استفاده می ‌کنند و پس از آن به صورت یک لایه از رنگ استخری ضد جلبک استفاده خواهند کرد که آن نیز مانند رنگ استخری هیچ گونه مواد سمی نداشته و برای سلامت پوست خطر ایجاد نخواهد کرد.

برای برطرف کردن جلبک ها و خزه ها و همچنین سایر میکروارگانیسم ها در داخل محیط های آبی و سطوح سازه های هیدرولیکی از این رنگ ها به وفور استفاده می شود. همانطور که می دانید رنگ استخری از رنگ هایی است که عایق کاملی در برابر آب و رطوبت خواهد بود.

فروش رنگ استخری ضد جلبک
فروش رنگ استخری ضد جلبک

 

روش کار رنگ استخری ضد جلبک

برای این که رنگ استخری ضد جلبک را بتوان روی سطوح مختلف استفاده نمود، ابتدا باید سطح سازه های هیدرولیکی به صورت کامل تمیز و خشک شود. سپس اگر رنگ استخری روی سطوح از قبل وجود نداشته باشد و یا دارای مشکلی باشد، رنگ استخری را روی سطوح مختلف به دقت به وسیله غلطک یا قلم مو استفاده می شود و پس از آن بعد از خشک شدن این لایه، یک لایه از رنگ استخری ضد جلبک را کار خواهند کرد. رنگ استخری ضد جلبک در رنگ های مختلفی تولید می شود و می توان گفت تنوع رنگی رنگ استخری ضد جلبک از رنگ استخری بسیار بالاتر می باشد و به هر رنگی می توان آن را استفاده نمود. حتی نوع بی رنگ آن نیز موجود می باشد که در این صورت رنگ استخری آبی یا سفید رنگ نمایان خواهد شد.

از مزایایی که این رنگ ها دارند این است که به راحتی می توان آن ها را روی سطوح مختلف کار کرده بدون این که احتیاج به وسیله های گران قیمت و یا ابزار خاصی باشد و فقط می‌ توان با یک قلم مو یا غلتک به این کار پرداخت. از مزیت این روش نسبت به مصالح ساختمانی مانند قیر گونی، ایزوگام و غیره این است که قیمت آن بسیار پایین بوده و احتیاج به افراد متخصص در این زمینه نخواهد داشت. وقتی این رنگ روی سطوح استخر و یا محیط های دیگر کار شود طبیعتاً بعد از مدتی شاهد رشد جلبک ها و خزه ها و میکروارگانیسم های دیگر در سطوح سازه ها و یا سطح آب خواهیم بود که البته از مزیت ‌های این رنگ های استخری ضد جلبک این است که به دلیل لیز بودن و سطح صافی که ایجاد می کند هیچ گونه جلبک و خزه ای روی آن نمی ‌توانند بمانند و در صورت باقی ماندن نیز به راحتی با آب شسته می شوند و هیچ آثاری از جلبک و خزه ها روی آن باقی نخواهد ماند.

 

رنگ استخری ضد جلبک عمده
رنگ استخری ضد جلبک عمده

انواع قیمت رنگ استخری ضد جلبک

به طور کلی می ‌توان گفت رنگ استخری ضد جلبک در انواع مختلفی تولید میشود که شامل رنگ های استخری ضد جلبک پایه آب  و رنگ های استخری ضد جلبک بر پایه حلال و همچنین رنگ های استخری ضد جلبک بر پایه مواد ساخته شده توسط تکنولوژی نانو می باشد که هر کدام مخصوص کارایی مناسب خود می باشند و دارای کاربرد های گوناگونی هم هستند. ولی به طور کلی کاربرد اصلی آن ها جلوگیری از ایجاد خزه، جلبک و میکروارگانیسم ها می باشد. صرف نظر از این ها رنگ های استخری ضد جلبک بر اساس نوع برند نیز تقسیم می ‌شوند و بر اساس آن ها نیز دارای قیمت های گوناگونی هستند البته اندازه بسته بندی های رنگ های استخری ضد جلبک با یکدیگر تفاوت دارد و بر اساس این تفاوت ها آن ها را قیمت گذاری می‌ کنند و به فروش می ‌رسانند.

بهتر است برای نتیجه گرفتن بیشتر از رنگ هایی استفاده شود که دارای کیفیت های بالاتری می باشند و همچنین برند آن ها شناخته شده تر باشد. همچنین برای این که اطمینان خاطر بیشتری از این رنگ ها داشته باشید سعی کنید آن ها را از مراکز معتبری تهیه نموده و استفاده نمایید. نکته مهم تر این که می ‌توان با متخصصین در این امر مشورت نموده و طبق نظر آن ها به خرید رنگ های استخری ضد جلبک مناسب با سازه هیدرولیکی مورد نظر خود بپردازید و همچنین هنگام خرید این گونه رنگ ها باید طبق سایز محیط مورد نظر خود به خرید تعداد کافی این رنگ ها بپردازید. این رنگ ها توسط کارخانه های تولید رنگ متعددی ساخته شده و به بازار عرضه می شود و بر اساس برند آن ها قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است. البته اندازه این رنگ ها نیز در قیمت آن ها بی تاثیر نیست.

خرید رنگ استخری
خرید رنگ استخری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

  1. سلام وقت بخیر برای استخری که لایه ایزوگام کاری شده میشه رنگ استخری بزنم یا خیر چون قبلاً استفاده کردم رنگو پس داده

    • سلام وقتتون بخیر
      بهتر هست از مواد زیر کار مثل پرایمر استفاده شود یا از رنگهای عایق دو جزئی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما