قیمت رنگ استخری آبی در تهران

چگونگی طبقه بندی رنگ استخری آبی

رنگ استخری  با توجه به اینکه از چه موادی تشکیل شده است و  چه پایه حلالی دارد، متنوع است  و هر کدام از این ترکیبات می تواند  دارای رنگ آبی باشد. مثلا اگر رنگ استخری  پایه حلال شیمیایی یا پایه حلال آبی داشته باشد می تواند دارای رنگ آبی باشد.

قیمت رنگ استخری آبی نیز وابسته به مواد و ترکیبات تشکیل شده آنها می باشد. هر نوع رنگ استخری برای هر مکانی مناسب نیست و باید به هنگام خرید علاوه بر قیمت رنگ استخری آبی به  ترکیبات  رنگ و  جنس مصالح استفاده شده در محیط  مورد نظر دقت شود.  دقت داشته باشید که برای استخر هایی که در مصالح آنها از بتن استفاده شده است استفاده از رنگ استخری آکریلیکی آبی مناسب نمی باشد و یا رنگ استخری آبی که از جنس اپوکسی  باشد برای دیواره هایی که از سیمان سفید در مصالح آن استفاده شده است مناسب نخواهد بود. بنابراین برای مکان های مختلف با تنوعی از قیمت رنگ استخری آبی  رو برو هستیم و تنها با مشاوره گرفتن می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

زمانی که از یک رنگ خاص مانند رنگ آبی برای رنگ آمیزی استخر ها نام برده می شود منظور ذرات و ملکول های رنگ آبی است که در کنار ترکیبات دیگر رنگ قرار گرفته است، با سفارش مشتری هر ترکیب رنگ می تواند دارای پیگمنت های متفاوتی مانند سبز نیز باشد ولی معمولا برای استخر ها رنگ آبی در نظر گرفته می شود. رنگی  که  دارای مقدار زیادی ترکیبات پلیمری است و در خود مقدار بسیاری رزین را جای داده است با توجه به جنس و مقدار رزین قیمت رنگ استخری آبی متفاوت خواهد بود و این رنگ به عنوان یک پوشش عایقی بر روی دیواره و کف استخر است.

انواع رنگهای استخری مانند رنگ اکریلیک یا اپوکسی  هم برای  استخر هایی با ارتفاع های متفاوت استفاده می شود. معمولا رنگ آبی برای لایه های پوششی استخر استفاده می شود و عمدتا از جنس پلیمر  است و رزین های متفاوتی در این پوشش بکار می رود. قیمت رنگ استخری آبی با  مقدار و  نوع رزین بکار رفته در این رنگ ارتباط مستقیم دارد.

بیشتر بحوانید : فروش عمده رنگ استخری در سراسر کشور

قیمت رنگ استخری آبی ضدجلبک
قیمت رنگ استخری آبی ضدجلبک

ویژگی های رنگ استخری و قیمت  رنگ استخری آبی

قبل از اینکه رنگ استخری آبی را برای محیط مورد نظر  انتخاب و خرید نمایید باید دقت داشته باشید که قصد رنگ آمیزی  چه محیطی را دارید و با داشتن اطلاعات  کافی از محیط می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و با مقایسه قیمت رنگ استخری آبی در مراکز فروش مختلف بهترین قیمت را انتخاب نمایید. ارتباط مستقیمی بین ویژگی های این رنگ استخری و قیمت رنگ استخری آبی  وجود دارد و اگر تمام شرایط یک رنگ ایده آل را داشته باید  قیمت رنگ استخری آبی نیز افزایش خواهد یافت. زمانیکه این رنگ چندین عمل را با هم انجام می دهد مثلا  هم پوشش مناسبی بر روی دیواره ها است و به عنوان عایق استخر هم عمل می کند  و یا در برابر اشعه یو وی هم مقاومت دارد و به راحتی دچار فرسودگی نخواهد شد. قیمت رنگ استخری آبی با این شرایط بسیار بیشتر از زمانی است که مصرف این رنگ به عنوان یک پوشش ساده بر روی دیواره باشد.

قیمت رنگ استخری آبی زمانی که این رنگ دارای مواد ضد جلبک باشد و موادی برای جلوگیری از رشد جلبک ها به آن اضافه شودافزایش خواهد یافت. ترکیبات نانو نیز می تواند افزایش دهنده قیمت رنگ استخری آبی باشد و به منظور بهبود کیفیت رنگ ها ترکیبات  رنگ ها به  موادی با ابعاد نانو تبدیل می شود که  تاثیر زیادی به افزایش قیمت  رنگ ها دارد.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ استخری ضد جلبک

قیمت رنگ استخری آبی نانو
قیمت رنگ استخری آبی نانو

بهترین قیمت رنگ استخری آبی در تهران

مراکز فروش رنگ استخری در سراسر ایران و بویژه در تهران زیاد است و اغلب این مراکز در فضای مجازی دارای سایت های فروشگاهی می باشند. به همین دلیل می توانید برای دریافت اطلاعات کافی از نوع رنگ و قیمت آنها به صورت حضوری و یا اینترنتی  اطلاعات کافی را دریافت نمایید و با مقایسه قیمت ها بهترین قیمت را برای خرید خود انتخاب نمایید.

تفاوت قیمت  ها اغلب به دلیل مواد و ترکیبات تشکیل دهنده آنها می باشد. قبل از استفاده از رنگ باید زیر ساخت آن کاملا آماده باشد و کار هایی مانند تمیز کردن یا لایه برداری بر روی دیواره و کف استخر انجام شود. می توان بهترین قیمت رنگ استخری آبی را در تهران خریداری نمود زیرا بسیاری از نمایندگی های  بزرگ شرکت ها در تهران هستند و بدون واسطه  این  محصولات را به دست مشتریان می رساند. با خرید اینترنتی نیز می توان با قیمت پایین تر از بازار محصول مورد نظر را خریداری نمود زیرا واسطه های فروش در این روش خرید از میان برداشته می شوند.

بیشتر بخوانید : رنگ استخری نانو ، قیمت و اطلاعات فنی 

قیمت رنگ استخری آبی آنتی باکتریال
قیمت رنگ استخری آبی آنتی باکتریال

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما