قیمت رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

رزین اپوکسی شفاف بی رنگ مناسب برای کارهای هنری

پایه اصلی رزین اپوکسی شفاف بی رنگ، رزین اپوکسی و هاردنر می باشد. این ماده دارای انواع مختلفی با فرمولاسیون متفاوت می باشد که هر کدام برای  فعالیتی  خاص مناسب است. در واقع  با تجربیات بدست آمده و پوشش هایی که از غلظت های مختلف رزین اپوکسی بدست می‌آید، آن را برای صنایع گوناگون قابل استفاده می کند. رزین اپوکسی شفاف بی رنگ همانطور که از نامش مشخص است برای کار های تزئینی و هنری که  نیاز به شفافیت زیاد   دارند بسیار مناسب است. زیرا سطح زیرین کار به خوبی  نمایش داده می شود.

زمانی که وسیله های تزئینی یا دکور تولید می شود برای اینکه پایداری و طول عمر زیادی داشته باشد به ماده ای که  مقاومت کار را افزایش دهد نیاز است. رزین اپوکسی شفاف بی رنگ نمونه‌‌‌‌‌‌ای از یک ماده نگهدارنده و پایدار کننده این گونه وسایل است که در عین زیبایی بخشی به کار طول عمر آن را افزایش می دهد. رزین اپوکسی که در صنایع مختلفی استفاده می شود می تواند غلظت های مختلفی داشته باشد و به رقیق، غلیظ و نیمه غلیظ  تقسیم می گردد. خصوصیات  دیگری نیز در  رزین اپوکسی شفاف بی رنگ وجود دارد که آن را برای  کار های زینتی و  بدلیجات مناسب نموده است.

 

این ماده به خوبی  صیقل داده می شود و هیچگونه خشی روی آن بوجود نمی آید. در صورتی که ضربه ای به آن وارد شود  دچار شکستگی نخواهد شد. حتی از رزین اپوکسی شفاف بی رنگ در کفپوش ها نیز بکار می رود. استفاده از این ماده بر روی انواع سطوح بلا مانع است و  چسبندگی خوبی را بر روی انواع  موادی که در سطح ها وجود دارد، ایجاد می کند. به عنوان مثال این ماده در  میز های رزینی شکیل بکار می رود.

رزین اپوکسی شفاف بی رنگ نسبت به مواد تشکیل دهنده و  فناوری هایی که در تولید آن بکار می رود،  مناسب است. علاوه بر آن نسبت به ویژگی های بارزی که این ماده در صنایع بسیار کاربردی دارد، باقیمت  مناسبی به دست مشتریان می رسد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی بدلیجات

خرید رزین اپوکسی شفاف بی رنگ
خرید رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

قیمت رزین اپوکسی در بازار های اینترنتی

مراکز خرید و فروش اینترنتی برای تمام مواد و محصولات در انواع حوزه ها به صورت چشمگیری رشد نموده است و  فروش رزین اپوکسی شفاف بی رنگ  نیز این موارد مستثنی نیست. این ماده را از فروشگاه هایی که به صورت مجازی فعالیت می کنند و اغلب بی واسطه محصول را از تولید کننده به دست مشتریان می رسانند، خرید نمایید. در صورت خرید  اینترنتی  قیمت ها با قیمت های موجود در بازار تفاوت فاحشی خواهد داشت. برای خرید  مناسب این محصول در صنایع گوناگون ابتدا بهترین مرکز خرید  را انتخاب نمایید و در زمان خرید  بررسی دقیقی  بر روی محصول انتخابی و توضیحات آن داشته باشید. زیرا رزین اپوکسی ماده ای حساس است و باید  غلظت مناسب را برای  کار  خود  خرید نمایید.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی در تهران

فروش رزین اپوکسی شفاف بی رنگ
فروش رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

تاثیر غلظت رزین بر قیمت این محصول

رزین اپوکسی دارای غلظت های متفاوتی است و بنابر انواع غلظت ها دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد. مثلا رزین اپوکسی شفاف بی رنگ از نظر قیمت کاملا با نوع غلیظ فرق دارد. بسته بندی های مختلفی نیز برای انواع غلظت ها وجود دارد مثلا رزین اپوکسی شفاف بی رنگ دارای حجم های مختلفی در بسته بندی های فروش می باشد. قیمت های هر کدام از آنها با هم فرق دارد. بهتر است با توجه به مقدار مصری که در کار خود دارید خرید کنید زیرا این ماده  تاریخ مصرف دارد و بعد از مدتی خراب می گردد. مواد اولیه بکار رفته در  این محصولات  تاثیر مستقیم بر قیمت می گذارد و  برند تولید کننده نیز می تواند موجب افزایش قیمت گردد زیرا با خرید هر کدام از این مواد از شرکت های مختلف متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد.

هر چقدر کیفیت رزین اپوکسی شفاف بی رنگ بیشتر باشد  اثر نهایی کار  به شدت زیبا  خواهد بود  و ایرادات کار به صفر خواهد رسید. بنابراین  درصدی که برای غلظت بر روی بسته بندی رزین اپوکسی نوشته می شود با توجه به تولید کننده فرق خواهد داشت و به همین دلیل در هنگام خرید  به تمام موارد اشاره شده دقت و توجه نمایید. رزین اپوکسی شفاف بی رنگ در صنایعی که  نمایش سطوح زیرین  مهم و ضروری باشد پر مصرف می باشد و امروزه  کاربرد های بسیار فراوانی از آن به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی چوب در انواع غلظت ها

قیمت رزین اپوکسی شفاف بی رنگ
قیمت رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما