فروش کاهگل جم ضدآب قابل اجرا در همه نوع آب و هوا

فروش کاهگل پلیمری جم قابل اجرا در همه شرایط آب و هوایی

این مقاله می‌خواهد در خصوص کاهگل جم با شما عزیزان صحبت کند. اگر بخواهیم تصویر ذهنی از این محصول برای شما عزیزان ایجاد کنیم، می توانیم بگوییم که همان شکلی را دارد که در کاهگل های سنتی ما آن را می توانیم ببینیم. با این تفاوت که کار کردن با آن ده‌ها برابر راحت‌تر از شیوه سنتی می باشد. یکی از علت‌های آن، این است که این محصول بسیار سبک است و شما به راحتی می توانید با کاهگل ضد آب جم کار کنید. شما می توانید از کاهگل مصنوعی همان انتظار داشته باشید که در کاهگل های سنتی وجود داشت. در کاهگل صنعتی یا همان مصنوعی شما تنوع رنگ را نیز خواهید داشت. در حالی که در نسل قدیمی آن، هم چنین چیزی وجود نداشت.

در کاهگل مصنوعی ضد آب بودن یکی دیگر از امتیازات این محصول است. در حالیکه در کاهگل سنتی هم چنین چیزی وجود نداشت و به راحتی با جریان آب کاهگل سنتی از بین می رفت. اما این کاهگل به استثنای این که مقاوم در برابر آب است، می تواند بر روی دیوارها و سطوح مختلف همانند یک عایق عمل کند. عایقی که اجازه نمی دهد سرما و گرما به داخل نفوذ کند. امتیاز بعدی که کاهگل صنعتی را از کاهگل سنتی جدا می کند.

قابلیت اجرای آن روی تمامی سطوح است. سطوحی مانند شیشه، پلاستیک، سیمان، ام دی اف و غیره از سطوح قابل اجرا برای آن می باشند. در واقع این محصول نسبت به نسل قدیمی خود که همان کاهگل سنتی بود، هیچ محدودیتی ندارد و در هر مکانی قابل استفاده است. لذا هیچ کس نمی‌تواند فرق آن را با کاهگل سنتی به لحاظ ظاهری متوجه شود. یکی دیگر از امتیازات کاهگل جم نسبت به نمونه سنتی آن راحتی کار و بی دردسر بودن آن است. این محصول جدید، کثیف کاری ندارد. کاهگل جم از مواد اولیه تولید شده است که به هیچ عنوان در آن ها از مواد شیمیایی استفاده نشده است. و کاملاً مطابق با طبیعت و دوستدار محیط زیست است. یعنی اگر مقداری از آن روی زمین بریزد، به خاک تبدیل می شود. این امتیازی است که طراحان آن به خاطر آیندگان در تولیداتشان به کار برده اند.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب قابل اجرا توسط بنا و سیمانکار

خرید کاهگل جم
خرید کاهگل جم

سایر خصوصیات کاهگل جم

قابلیت کاهگل جم بسیار بالا بوده  است.. به همین خاطر می توان روی آن اشکال هندسی، خط های برجسته و طرح هایی با گچ اعمال کرد. از این نظر کاهگل جم برای شما هیچ گونه محدودیتی ندارد. وقتی در بنایی از کاهگل مصنوعی استفاده می شود. به خاطر تداعی کردن حس قدمت و همچنین سنتی بودن آن، آرامشی باورنکردنی به صاحبان این مکان انتقال می دهد.

سازه های جدید به دلیل استفاده طرح های امروزی تولید شده از سنگ و فلز دنیای ما را بسیار سرد کردند. ما می توانیم با استفاده از کاهگل جم، گرمای قدیمی و صمیمی خانه های ایرانی را بازگردانیم. به‌قدری قابلیت های کاهگل مصنوعی بالاست که از آن برای ترمیم سازه های باستانی که امروزه به دلیل بی‌توجهی تخریب شده‌اند، استفاده می‌کنند. مقرون به صرفه بودن و کار کردن راحت با آن مزید بر علت آن شده است. لذا از این محصول بی نظیر بیشتر استفاده خواهد شد. در بین کاهگل های مصنوعی، کاهگل جم از قابلیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل نانو شیراز بدون واسطه

فروش کاهگل جم
فروش کاهگل جم

خرید کاهگل جم

شما می توانید کاهگل جم را از سرتاسر مراکز فروش در شهر تهیه فرمایید. با استفاده از کاهگل های جم می توانید در حیاط های خود حال و هوایی از گذشته را به وجود آورید. شما می توانید برای اعمال کاهگل جم بر روی سطوح دلخواهتان متحمل زحمت زیادی نشوید و فقط با یک قلمو و یا به شکل پاشش، آن را روی سطوح اجرا کنید. مقاومت و ماندگاری بسیار بالای کاهگل جم باعث شده است که شما یک بار هزینه کنید و تا مدت ها و سال ها از آن لذت ببرید. انعطاف پذیری بسیار بالا و قیمت مناسب و همینطور اجرای سریع و چسبندگی فوق‌ العاده‌ و مقاوم به شرایط جوی مختلف و همینطور بهداشتی و ایمنی بودن آن و از همه مهمتر نداشتن هیچگونه گرد و غباری باعث شده است که کاهگل جم انتخابی مناسب و متمایزی باشد.

از دیگر امتیازات آن که در مشخصات فنی این محصول نهفته است، می‌توان به فرم فیزیکی کاهگل جم که خمیری شکل است، اشاره کرد. در خصوص تنوع رنگ باید به شما بگویم که بنا به سفارش شما عزیزان قابل تغییر است. زمانی که برای خشک شدن و قابل استفاده بودنش باید سپری شود، چیزی معادل یک ساعت است. لذا خشک شدن نهایی آن حداکثر یک روز است. طبق محاسبه‌ ی متخصصین هر یک کیلو از حجم آن را می شود، برای سه متر مربع استفاده کرد. امیدواریم که شما هم به کیفیت راحتی و آرامش تان اهمیت بدهید. و از کاهگل جم در خانه هایتان، محل کارتان و ساختمان هایی که دارید، استفاده کنید.

کاهگل جم همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : بوشهر ، کنگان ، برازجان ، گناوه ، عسلویه ، دلوار ، خورموج ، بیدخون ، دیلم ، نخل تقی ، دیر ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کاهگل نانو با ضمانت 5 ساله

قیمت کاهگل جم
قیمت کاهگل جم

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

    • سلام بزرگوار وقتتون بخیر
      میزان مصرف محصول بستگی به سطح زیر کار داره. در صورتیکه سطح زیر کار سیمان پلاستر باشه، 10 کیسه برای 30 متر مربع کافی هست. اما در صورتیکه سطح زیر کار آجر یا بلوک باشه تقریبا 15 کیسه برای چنین متراژی نیاز هست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما