فروش عمده رنگ استخری در سراسر کشور

فروش عمده رنگ استخری در سراسر کشور چگونه انجام می شود؟

رنگ استخری از رنگ هایی است که توسط شرکت های تولید کننده رنگ تولید شده و توسط مراکز مختلف فروش عمده رنگ استخری در سراسر کشور و همه شهر ها به فروش می رسد. این رنگ ها توسط مراکز متعددی تولید می شود و به ازای هر کدام از این مراکز، برند های معتبر و یا برند های متفرقه وجود دارد. هر کدام از این برند ها می توانند در مراکز فروش عمده رنگ استخری به صورت تکی و عمده به فروش برسند و این عمده فروشی ها نیز هر کدام محصولات خود را به خرده فروشان به صورت تکی و عمده به فروش می رسانند. قیمت فروش عمده رنگ استخری همانطور که می دانید، قیمت پایین تری نسبت به قیمت های مراکز خرده فروشی خواهد داشت که البته باید گفت نمایندگی های فروش رنگ استخری نیز به همین منوال قیمت های پایین تری را نسبت به مراکز متفرقه ارائه خواهند داد. از مسائل مهم این است که با خرید رنگ های استخری غیر از مراکز فروش عمده رنگ ‌استخری و نمایندگی های مربوطه، ممکن است اجناس تقلبی به خریداران عرضه شود که این مسئله باعث می شود رنگ استخری مربوطه فاقد اعتبار بوده و دارای ویژگی های مطلوبی نیز نباشد.

برای خرید محصولی مناسب ابتدا باید شناخت کاملی از برند های متفاوت و تنوع محصولات و اختلاف بین آن ها داشته و سپس به خرید از مراکز معتبر در سطح کشور که به صورت حضوری و غیر حضوری به فعالیت می پردازند، پرداخت. این مراکز معتبر در حالی که دارای اجناس کاملا با کیفیت می باشند می توانند این محصولات را از هر نظر تضمین نموده و نسبت به مرجوع نمودن محصول فروخته شده در صورت راضی نبودن مشتریان خود نیز مسئولیت پذیر باشند. در ادامه مطالب در مورد انواع رنگ های استخری که در مراکز فروش عمده رنگ استخری به فروش می رسند و همچنین ویژگی ها و کاربرد های آن اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد. همچنین در مورد قیمت های این محصولات و مقایسه آن ها با محصولات فیک و تقلبی اطلاعاتی ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: رنگ استخری آبی ، قیمت و توضیحات محصول

فروش عمده رنگ استخری تهران
فروش عمده رنگ استخری تهران

 

ویژگی های رنگ استخری در مراکز فروش عمده رنگ استخری

در مراکز فروش عمده رنگ استخری، محصولات متنوعی به فروش می رسند که این محصولات دارای ترکیبات بسیار با کیفیتی با انواع درجه بندی می باشند. رنگ های استخری با کیفیت که توسط شرکت های تولید کننده معتبر به تولید می رسند با توجه به داشتن متقاضیان بسیاری در سراسر کشور، محصولات خود را به صورت فروش عمده رنگ استخری به نمایندگی های مربوط به خود داده و آن ها نیز در همه شهر ها، به فروش محصولات خواهند پرداخت. رنگ های استخری تولید شده دارای ترکیبات رزین اپوکسی در خود می باشند که این ترکیبات می توانند باعث ویژگی الاستیکی، چسبندگی و کشسانی رنگ های استخری شوند.

ساختار این رنگ ها بر پایه آب ساخته شده است و کاملا ضد آب می باشند. برای رد نشدن هیچ مولکول آبی از بین این ماده، فناوری نانو نیز در این بین در تولید آن ها دخالت داشته و به همین دلیل فضای بین مولکولی رنگ ها به حدی کوچک است که هیچ مولکول آبی قادر به عبور از آن ها نخواهد بود. با توجه به روش ساخت این رنگ ها، کاملا در برابر حرارت مقاوم بوده و به دلیل این که بر پایه آب ساخته شده و حلال آن ها آب است قابل اشتعال نیستند. این رنگ ها همچنین در برابر سرمای هوا شکننده و پوسته نخواهند شد و در برابر تغییرات دمایی که در طی سال اتفاق می افتد در برابر انبساط و انقباض کاملا مقاومت می نمایند.

علاوه بر این که رنگ های استخری قادر هستند انواع سازه های هیدرولیکی با جنس هایی مانند بتن، کاشی، سنگ، سیمان، گچ، فلز و هر چیزی را عایق و ضد آب کنند، می توانند سطوح دیگری مانند لوله ها، سقف های شیروانی، دیوار ها و هر چیز دیگری را نیز خاصیت ضد آبی ببخشند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده علاوه بر این که رنگ های استخری را با رنگ آبی  و طیف های مختلف آبی در می آورند، رنگ های سفید را نیز تولید می کنند و علاوه بر آن با سفارش خریداران به مراکز فروش عمده رنگ استخری، تولید کنندگان رنگ های دیگری را طبق درخواست مشتری خواهند ساخت.

بیشتر بخوانید: قیمت رنگ استخری ضد جلبک

فروش عمده رنگ استخری شیراز
فروش عمده رنگ استخری شیراز

دیگر خصوصیات رنگ های استخری در مراکز فروش عمده رنگ استخری

از ویژگی های دیگری که می توان برای رنگ های استخری نام برد این است که آن ها قادر هستند در برابر اشعه های مضر خورشید، از سازه های هیدرولیکی و خود، محافظت نموده و دچار تغییر نشوند ضمن این که از رشد جلبک ها، خزه و میکروارگانیسم های فتوسنتز کننده که در آب راکد و نور خورشید به خوبی رشد می کنند جلوگیری کرده و رشد آن ها را به وقفه ای طولانی خواهد انداخت.

در نتیجه می توان بعد از مدت طولانی که شاهد رشد آن ها خواهیم شد، با ترمیم دوباره و یا استفاده از محصولات‌ بی رنگ استخری تولید شده توسط مراکز فروش عمده رنگ استخری، به سازه هیدرولیکی جان دوباره ای بخشیده و شاهد از بین رفتن این موجودات باشیم. زیرا در سازه هایی مانند استخر، سونا و جکوزی که در تماس مستقیم با پوست انسان به خصوص کودکان هستند میکروارگانیسم هایی وجود دارند که توانایی ایجاد بیماری های پوستی را در انسان خواهند داشت. به طور کلی می توان عنوان کرد که رنگ های استخری دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشند و تا حدودی کار ترکیبات شیمیایی را انجام خواهند داد.

البته ترکیبات شیمیایی مانند کلر ها که در آب های راکد به آب شرب و غیر شرب اضافه می شوند به هیچ وجه نمی توانند آسیبی به رنگ های استخری برسانند و این از خصایص رنگ های استخری می باشد. از ویژگی های دیگر این رنگ ها استفاده به صورت بسیار آسان و با قلم مو های معمولی است و هر کسی می تواند از این رنگ ها برای سازه خود استفاده کرده بدون این که هیچ تخصصی در زمینه رنگ آمیزی داشته باشد. رنگ های استخری به دلیل این که هیچ گونه مزه، بو و طعمی ندارند و هم این که کاملا بدون ترکیبات شیمیایی و سموم مختلف می باشند، می توانند در منابع بزرگ و کوچک آب شرب استفاده شوند و همچنین می توان از آن ها در استخر های کشاورزی و پرورش آبزیان برای عمل ایزولاسیون استفاده نمود‌. به همین علت رنگ های استخری جزء ترکیباتی هستند که دوستدار محیط زیست می باشند و آسیبی به محیط زیست نخواهند رساند.

فروش عمده رنگ استخری
فروش عمده رنگ استخری

قیمت رنگ های استخری در مراکز فروش عمده رنگ استخری

رنگ های استخری بر حسب شرکت هایی که به تولید آن ها پرداخته است دارای قیمت های متنوعی می باشند. زیرا هر شرکت تولیدی برای تولید محصولات خود بودجه خاصی را در نظر گرفته و طبق آن ترکیبات مورد نظر برای تولید محصولات خود را تهیه نموده و به تولید آن ها می پردازد. به همین دلیل قیمت محصولاتی که طبق تعرفه های شرکت های مختلف به فروش می رسند گوناگون بوده و هر کدام به نحوی با یکدیگر تفاوت دارند. اما به دلیل رقابت هایی که بین تولید کننده های مختلف صورت می گیرد قیمت های آن ها به یکدیگر نزدیک بوده و هر کدام سعی می کنند میزان قیمت محصولات خود را به پایین ترین حد برسانند تا فروش بیشتری عاید آن ها شود.

البته برای فروش بیشتر باید علاوه بر کاهش قیمت های خود کیفیت های محصولات را ثابت نگه داشته و یا آن را ارتقا ببخشند. اجناس تقلبی نیز خود را به عرصه فروش این شرکت های معتبر رسانده و سعی می کند با نازل ترین قیمت ممکن فروش بالایی را برای خود به ارمغان بیاورد که باید گفت این محصولات تقلبی کاملا فاقد کیفیت بوده و هیچ گونه تضمینی برای آن ها وجود نخواهد داشت. از شرکت های مهم تولید کننده که محصولات خوبی نیز تولید می کنند می توان به رنگ‌ استخری شیراز، اصفهان و تهران و همچنین نمونه های خارجی اشاره نمود.

رنگ استخری ضد جلبک عمده
رنگ استخری ضد جلبک عمده

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما