فروش رنگ کنیتکس با مناسب ترین قیمت

مواردی مهم درباره فروش رنگ کنیتکس

امروزه در صنعت مدرن رنگ ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. افرادی که شغلشان با رنگ مرتبط است، و به اصطلاح فروشنده رنگ ها هستند باید اطلاعات مهمی از فروش رنگ کنیتکس بدانند تا با قرار دادن اطلاعات کافی در اختیار خریداران و مشتریان آن ها را به سمت و سویی مهم ببرند که بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند. امروزه رنگ ها اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند.

به این منظور که زیبایی و باشکوه بودن را به همراه خود دارند. به همین جهت افراد برای نمایی زیبا و چشم انداز چشم گیر از رنگ هایی استفاده می کنند که قیمت مقرون به صرفه برای آن ها داشته باشد. می‌دانیم که در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون و طراحی داخلی و بیرونی ساختمان ها امروزه می‌توان از بسیاری از موارد برای زیباتر نشان دادن آن ها استفاده کرد. اما مسئله خیلی مهمی که حائز اهمیت است هزینه و قیمت این موارد است. معمولاً رنگ های کنیتکس با کاربرد و زیبایی خاص و جلوه بسیار زیبایی که دارند، می‌توان آن ها را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کرد و از زیبایی ظاهری آن ها لذت برد. برای فروش رنگ کنیتکس لازم است مواردی را رعایت کرد تا فروشی موفق تر به همراه داشته باشیم.

از جمله این موارد می‌توان به دانستن ویژگی ها، کاربرد، مزایا و معایب آن ها اشاره کرد در ادامه به ویژگی های این نوع رنگ ها می پردازیم با ما همراه باشید. رنگ های کنیتکس از دسته رنگ هایی هستند که می‌توان از آن ها هم برای نمای داخلی و هم برای نمای بیرونی ساختمان ها استفاده کرد. از مزایای بسیار مهم و حائز اهمیت این رنگ ها می توان به خاصیت عایق بودن این نوع رنگ ها هم در برابر صدا و هم در برابر گرما اشاره کرد. مهم ترین دلیلی که می توان استفاده از رنگ های کنیتکس را پیشنهاد داد، صرفه ی اقتصادی  این نوع رنگ ها است.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ کنیتکس تهران

فروش رنگ کنیتکس فرداد
فروش رنگ کنیتکس فرداد

 

ساختارهای کنیتکس که باید برای فروش رنگ کنیتکس دانست

بافتی که این رنگ ها دارند از الیاف و گاهاً پنبه استفاده شده است. به همین علت بسیاری از افراد فکر می‌کنند به دلیل الیاف و پنبه ای که در این نوع رنگ ها استفاده شده است، این رنگ ها قابلیت اشتعال زایی و حریق دارند اما اینگونه نیست و بر عکس در این نوع رنگ ها از خاصیت ضد آتش زا استفاده کرده اند. پیشنهاد ما به کسانی که در قسمت فروش رنگ کنیتکس فعالیت می‌کنند این است که به مشتریان و خریداران این رنگ توصیه می‌کنند که حتماً برای مواردی مانند بازسازی، از این رنگ ها استفاده بکنند.

اما بهتر است که آن ها را به داشتن مشاور و کسانی که درباره رنگ ها، جنس رنگ ها و تمامی مواردی که باید در این باره دانست ماهر هستند و اطلاعات کافی دارند کمک بگیرند، تا کاری تمیز و زیبا در نهایت به دست آورند. معمولا مسئولان فروش رنگ کنیتکس می توانند تمامی کاربرد های استفاده از این رنگ ها را در اختیار مشتریان قرار بدهند. به عنوان مثال از این رنگ می توانند بر تمامی سطوح مانند سطوح زبر، سطوح صاف، سطوح بتنی، سطوح گچی و دیگر سطوح مختلف استفاده کنند. از رنگ هایی که میتوان برای تغییر دادن رنگ های کابینت فلزی استفاده کرد به شرط آنکه کابین استفاده شده از قبل دچار رنگ آمیزی های برجسته نباشد، زیرا که این نوع رنگ ها خود دچار برجستگی هایی هستند و در صورت وجود برجستگی های قبلی نمی توان از آن استفاده کرد و زیبایی ظاهری کابینت را از آن می گیرد.

مسئولان فروش رنگ کنیتکس باید بدانند که از چه وسیله ای برای استفاده کردن از این رنگ ها استفاده می کنند. معمولاً سوال می شود که آیا می‌توان این رنگ ها را با غلتک و یا فرچه استفاده کرد؟! پیشنهاد ما به شما این است که از پمپ های مخصوص برای زدن این رنگ استفاده بکنند. چون که رنگ را به شکل یکسان و یک دست به روی سطح پخش می کنند. اما در مواردی که سطح مورد نظر شما کوچک باشد می‌توان از غلتک های مخصوص به این رنگ ها استفاده بکنید.

فروش رنگ کنیتکس تهران
فروش رنگ کنیتکس تهران

دسته بندی برای فروش رنگ کنیتکس

در صورت استفاده از غلتک ها بهتر است با مسئولان فروش رنگ کنیتکس مشورت داشته باشید زیرا آن ها می توانند شما را به درستی راهنمایی کنند و به نتیجه دلخواه برسانند. هنگام فروش رنگ کنیتکس باید به تمامی دسته ها و انواع و اقسام آن تسلط کامل را داشت. و آن را در اختیار مشتری قرار داد تا طبق اطلاعات به دست آمده بتوانند تصمیم گیری و در نهایت رنگ مورد نظر خود را تهیه کنند. رنگ های کنیتکس علاوه بر عایق صدا و عایق حرارتی که دارند به دلیل برجستگی ها و بافت های سلولزی که در آن ها نهادینه شده است، جلا و زیبایی خاص می بخشند. این رنگ ها در سه دسته مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. مانند رنگ کنیتکس پلاستیکی، رنگ کنیتکس روغنی و رنگ کنیتکس اکرولیک. رنگ های کنیتکس پلاستیکی همانطور که از نام آن پیدا است جنس پلاستیکی مانند دارند و آن هم به علت این است که این رنگ ها با حلال آب ساخته شده است.

ویژگی مهمی که رنگ های پلاستیکی دارند تنها در سرعت خشک شدن آن ها است. این رنگ ها به هیچ وجه برای نمای ساختمان استفاده نمی شوند زیرا خاصیت ضد آب ندارند و مقاومتی در برابر آب و حرارت ندارند. در هنگام لکه شدن آن ها نمی ‌توان آن ها را شست و شو داد. بهتر است قبل از استفاده از رنگ های کنیتکس پلاستیکی محل مورد نظر را از هرگونه آلودگی پاک کرد و تقریباً سطح را با سمباده های زبر تمیز کرد و به عبارتی سطح مورد نظر را آماده رنگ پذیری قرار داد. سپس از رنگ های پلاستیکی برای آن استفاده کرد البته زدودن سطح قبل از رنگ کردن از هر گونه آلودگی برای تمامی رنگ ها الزام است. اما برای رنگ های پلاستیکی حتماً بهتر است آن ها را از آلودگی پاک کرد. تمام رنگ های پلاستیکی در برابر آب مقاوم نیستند. اما رنگ های روغنی چه در رنگ های روغنی کنیتکس و چه در رنگ های روغنی دیگر حلال استفاده شده در این نوع بنزین است.

فروش رنگ کنیتکس اصفهان
فروش رنگ کنیتکس اصفهان

توضیحات نهایی در مورد انواع رنگ ها برای فروش رنگ کنیتکس

به دلیل وجود بنزین در رنگ روغنی خاصیت اشتعال پذیری و در مواردی ممکن است موجب آتش‌سوزی بشود. به همین علت است که هنگام استفاده از این نوع رنگ های روغنی بهتر است تا زمان خشک شدن از مراقبت بالا و ویژه ای برخوردار باشند. این رنگ ها به علت روغنی بودن و مقاومت بسیار بالایی که در برابر جریان آب و هوا دارند می‌توان از این رنگ ها استفاده کرد. حتی در راهرو ها و لابی به دلیل اینکه رفت و آمد در آن جا زیاد است، ممکن است موجب آلودگی و کثیفی شود به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر آب دارند می توان از این نوع رنگ ها استفاده کرد. آخرین دسته از رنگ ها رنگ های اکرولیک هستند. این رنگ ها هر دو ویژگی های رنگ پلاستیکی و رنگ روغنی را به همراه دارند. به دلیل اینکه رنگ های آکریلیک در واقع تشکیل شده از رنگ های پلاستیکی و رنگ های روغنی هستند حلال به کار رفته شده در این نوع رنگ ها هم آب است و هم بنزین به همین علت است که نام آن شلیک را برای آن نهاده ‌اند. این رنگ ها مقاوم در برابر آب هستند و به دلیل وجود حلال آب زمان کمتری برای خشک شدن آن ها نیاز است.

مسئولان فروش رنگ کنیتکس برای نمای ساختمان رنگ اکرولیک کنیتکس را به خریداران و مشتریان خود پیشنهاد می ‌کنند. چرا که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه و بسیار پایینی که دارد به دلیل برجستگی های بسیار بالا موجب زیبایی و جلوه خاص ساختمان می‌شود. رنگ های اکرولیک کنیتکس در طیف های مختلف رنگی و فراوانی وجود دارد. رنگ های کنیتکس معمولاً در دو دسته کنیتکس های ذره درشت و ذره ریز تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مسئولان فروش رنگ کنیتکس برای نمای بیرونی ساختمان رنگ کنیتکس دانه درشت و برای نما های داخلی ساختمان دیوارهای داخلی ساختمان مثل راهرو ها، لابی‌ ها و مواردی از این قبیل کنیتکس دانه ریز را به مشتریان خود پیشنهاد می ‌کنند.

فروش رنگ کنیتکس شیراز
فروش رنگ کنیتکس شیراز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما