فروش رنگ اکریلیک وستا در رنگ های متنوع

مهمترین خصوصیات رنگ اکریلیک وستا

رنگ اکریلیک وستا رایج ترین نوع رنگ در بازار صنایع است که در دسته؛ لوازم طراحی و هنری و معماری، ابزار طراحی و نقاشی, گواش و آبرنگ و رنگ اکرلیک و رنگ روغن, قرار می گیرند. رنگی است که با ظهور در عصر حاضر محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان و نقاشان پیدا کرده است. رنگ وستا برای این منظور استفاده می شود که به راحتی می تواند آن را روی سطوح مختلف استفاده کرد.

رنگ اکریلیک وستا در دسته رنگ های تیوپی قرار دارد  و بار رنگ ساختمانی کاملا متفاوت است، قابلیت اتصال به بسیاری از سطوح را دارند و می توان از مواد دیگری برای اصلاح ویژگی های آنها استفاده کرد. از این نوع رنگ می توان بر روی کاغذ، بوم و طیف وسیعی از مواد دیگر نیز استفاده کرد، اما استفاده از آنها در چوب های مهندسی شده مانند فیبر بورد با چگالی متوسط، ​​به دلیل ماهیت متخلخل آن می تواند مشکل ساز باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت رنگ اکریلیک وستا در رنگهای مختلف

خرید رنگ اکریلیک وستا
خرید رنگ اکریلیک وستا

در این موارد توصیه می شود، ابتدا سطح مورد نظر را با یک سیلر مناسب آب بندی شود. رنگ اکریلیک وستا را می توان در لایه های نازک بکار برد تا جلوه هایی ایجاد کند که شبیه آبرنگ ها و سایر وسایل مبتنی بر آب باشد. همچنین می توان از آنها برای ساختن لایه های ضخیم رنگ بر روی سطوح نیز استفاده کرد. از رنگ اکریلیک وستا می توان در وسایل سرگرمی مانند قطار، ماشین، خانه و مدل های انسانی استفاده کرد. افرادی که چنین مدل هایی را ایجاد می کنند از رنگ وستا برای ساختن ویژگی های صورت، بر روی عروسک ها استفاده می کنند.

رنگ اکریلیک وستا به دو حالت براق یا مات تولید و برای مصرف به بازار فروش عرضه می شود، اگرچه رنگ اکریلیک نیمه مات بیشتر از سایر مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد و متداول است، اما این برند رنگ های اکریلیک را در طیف وسیعی تولید و برای نمایش و فروش در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

رنگ اکریلیک وستا از نوع حرفه ای معمولا در برابر واکنش های شیمیایی، آب، نور، گرما و … مقاوم بوده و بیشترین رنگدانه را در خود جای داده است و این امکان را برای نقاشان به وجود آورده تا سطحی زیبا و مناسب برای آنها به وجود آورد. رنگ های اکریلیک معمولی نیز دارای ویژگی های کاری مشابه با اکریلیک های حرفه ای هستند، اما با غلظت رنگدانه های پایین تر، فرمول های کم هزینه تر و رنگ دانه های موجود کمتر.

 

مراکز عرضه کننده رنگ اکریلیک وستا
مراکز عرضه کننده رنگ اکریلیک وستا

 

مهمترین مزیت رنگ اکریلیک وستا

خرید رنگ اکریلیک مناسب می تواند یک کار دشوار باشد. شما باید فاکتورهای زیادی مانند پایداری، لرزش، ماندگاری، قیمت و غیره را فاکتور بگیرید تا بدانید که آیا آن رنگ ارزش خرید را دارد یا نه. رنگ اکریلیک وستا رنگی است که تمامی این فاکتورها را دارد و می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

اگر شما خلق و خوی ندارید که یک رنگ مناسب انتخاب کنید و همه مارک ها و انواع مختلف را با هم مقایسه کنید، به جای مناسبی آمدید. ما این کار سخت و دشوار را برای شما انجام دادیم! ما چندین مارک از رنگ های اکریلیک را امتحان کرده و آزمایش کرده ایم و بهترین آن را مشخص کرده ایم.

رنگ اکریلیک وستا از بهترین و با کیفیت ترین رنگ های اکریلیک در بازار به شمار می رود که در طیف های مختلفی تولید می شود، قیمت مناسب و به صرفه آن در کنار کیفیت فوق العاده بالا باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند.

 

مراکز فروش رنگ اکریلیک وستا
مراکز فروش رنگ اکریلیک وستا

 

 از مهمترین مزیت رنگ اکریلیک وستا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر شرايط آب و هوای نامناسب
  • قیمت مقرون به صرفه
  • سهولت اجرا و پایداری طولانی
  • قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح
  • ضد اشعه UV
  • قابل ارائه در طیف رنگ های گوناگون
  • دارای چسبندگی بسیار بالا بر سطوح نما و نیز قابلیت پوشش بسیار خوب
  • رنگ اکریلیک وستا به دلیل نفوذ پذیری بالایی که دارد، مانع تجمع بخار در پشت سطوح می شود.
  • قابلیت شست و شو
  • این نوع رنگ ترک بر نمی دارد، پوسته نمی کند و از زیر سازی جدا نمی شود
  • ضد کپک و قارچ بوده و فضاهای مختلفی می توان از آن استفاده کرد
  • مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی مانند، اسیدی و قلیایی اتمسفر و نیز نمک های دارد
  • و …

اگر به دنبال رنگی ارزان قیمت هستید که کیفیت بالایی داشته باشد، می توانید رنگ اکریلیک وستا را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در نظر بگیرید. رنگ های وستا از کیفیت عالی برخوردار هستند. آنها به طرز شگفت انگیزی پر جنب و جوش هستند و در طیف های بسیار بالایی برای مصرف کننده ارائه می شود.

البته باید گفت که سبکی و میزان نفوذ مدل های مختلف رنگ اکریلیک وستا از یکدیگر متفاوت است اما در کیفیت آن شکی نیست بدون شک آنها جزو باکیفیت ترین رنگ ها به شمار می روند. آنها همچنین به طور مساوی و دقیق مخلوط می شوند که باعث می شود سطح رنگ کاری شده به طور یکنواخت رنگ شود.

خرید و فروش رنگ اکریلیک وستا
خرید و فروش رنگ اکریلیک وستا

 

مراکز عرضه کننده رنگ اکریلیک وستا

رنگ ها به خصوص رنگ اکریلیک وستا از محصولات با ارزش و مهم در بازار صنعتی به شمار می رود که کاربرد زیادی در رنگ کاری بوم نقاشی، کاغذ، مقوا، پارچه و … دارد. به همین دلیل مراکز متعددی در کشورمان اقدام به عرضه انواع مختلف رنگ وستا می کنند تا این محصول را با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده برساند.

شرکت ها و کارخانجات ایرانی با بیش از نیم قرن سابقه در عرصه تولید و فروش رنگ توانسته اند تا حدودی نیاز های مشتریان و بازار داخلی را در این زمینه تامین کنند. شرکت ها و کارخانجات ایرانی با در نظر گرفتن سیاست های اقتصادی توانسته اند به پیشرفت چشمگیری در بازار داخلی دست پیدا کنند و انواع رنگ های اکریلیک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید کنند.

شرکت های تولید کننده و نیز عرضه کننده رنگ اکریلیک وستا در کشورمان با داشتن نیروی کار مجرب و کارآزموده و با داشتن دستگاه های پیشرفته و به روز در سال های اخیر توانسته اند رضایت مشتریان خود را در زمینه فروش این محصول جلب نماید، آنها با ارائه انواع خدمات به مشتریان خود مانند؛ فروش با نازلترین قیمت و ارائه ضمانت نامه برای خرید های عمده توانسته اند بازار داخلی را مال خود کنند.

مراکز فروش رنگ اکریلیک وستا در کشورمان کم نیست و در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک مشغول به کار هستند. مراکز فروش رنگ وستا در شهرهای تهران، همدان، رشت، اصفهان، تبریز از معروفیت خاصی برخوردارند و اکثر تولیدات خود را به صورت عمده به فروش می رساند.

بیشترین خریداران رنگ اکریلیک وستا در کشور مراکز دولتی، خصوصی و شرکت های ساختمان سازی هستند. امروزه به دلیل کاربرد بالای رنگ اکریلیک وستا، بازار خرید و فروش آن نیز بسیار داغ است.

قیمت رنگ اکریلیک وستا
قیمت رنگ اکریلیک وستا

 

قیمت به روز رنگ اکریلیک وستا

قیمت رنگ اکریلیک وستا بسته به کیفیت محصول و رنگدانه های موجود در آن و نیز غلظت آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت به روز رنگ وستا شما می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید و طیف های مختلف آن را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی به قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید.

اما توجه داشته باشید که امروزه به دلیل فروش‌های آنلاین و تغییر گرایش مردم از خرید سنتی به آنلاین، بسیاری از شرکت‌ها تولید کننده رنگ اکریلیک وستا، آن را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند و حتی این محصولات را با قیمت‌های ارزان تری‌تری به مشتریان به فروش می‌رسد، به دلیل این که در این نوع روش فروش واسطه ها حذف می شوند و خریدار کالا را مستقیم از کارخانه یا تولیدی خریداری کرده و درب منزل یا مقصد مشخص شده تحویل می گیرند. به این طریق شما می توانید به لیست قیمت انواع رنگ اکریلیک وستا در بازار به راحتی دسترسی داشته باشید.

با توجه به زیاد شدن تقاضا برای خرید رنگ اکریلیک وستا به سبب کاربرد و کیفیت خوب آن. قیمت فروش و به روز این نوع رنگ را می‌توانید از راه‌های مختلفی تهیه‌کرده مانند سایت‌های اینترنتی، نمایندگی‌های معتبر، فروشگاه‌های عرضه کننده، تولیدی‌ها و کارخانجات.

قیمت خرید رنگ اکریلیک وستا
قیمت خرید رنگ اکریلیک وستا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما