فروش رزین پلی یورتان به قیمت کارخانه

فروش رزین پلی یورتان، بهترین رزین بازار با کاربردهای گسترده

فروش رزین پلی یورتان برای کسانی که قصد دارند از کفپوش­های قدیمی مانند کاشی، سرامیک و غیره استفاده کنند توصیه می­شود تا این موارد قدیمی و نامناسب را کنار گذاشته و در عوض از رزین پلی یورتان به عنوان یک کفپوش صنعتی استفاده کنند که نه تنها زیبایی فوق العاده بالایی دارد بلکه مزیت­ها و کاربردهای آن نیز بسیار زیاد هستند.

منظور از رزین در فروش رزین پلی یورتان یعنی زنجیره­های مولکولی بسیار بزرگ که یا طبیعی ساخته می­شود و یا به کمک روش­های سنتزی که در هر صورت کاربردها و مزایای گسترده­ای دارد که یکی از انواع آن رزین پلی یورتان است.

در صنایع مختلف وقتی صحبت از کفپوش­های مختلف بر پایه ­ی رزین­های گوناگون می­شود، دو موضوع اساسی مطرح است: اولین مورد ویژگی­ها و دومین مورد کاربردهاست. در واقع هنگام فروش رزین پلی یورتان باید این دو مورد مشخص شوند تا صنایع مختلف که بازار هدف محسوب می­شوند کاملا متوجه شوند که چرا باید این نوع رزین را انتخاب کنند و به عنوان مثال چرا نباید رزین دیگری مانند اپوکسی را بخرند و مورد بعدی کاربردهای گسترده­ ی آن است تا فروش رزین پلی یورتان به بازار هدف مناسب برسد.

 

در ادامه مشخص خواهیم کرد که مزایای گسترده­ و بسیار زیاد این نوع رزین­ها سبب شده تا فروش رزین پلی یورتان با وجود قیمت نسبت بالای آن، سهم بسیار زیادی در بازار کفپوش­ها و رزین ­های صنعتی داشته باشد هر چند می­توانید با انتخاب فروشگاه اینترنتی معتبر و یا نمایندگی­های فروش مجاز، شاهد فروش رزین پلی یورتان به قیمت کارخانه هم باشید.

در مقالات دیگر سایت در مورد رزین اپوکسی شفاف بخوانید.

فروش رزین پلی یورتان، بهترین رزین بازار با کاربردهای گسترده
فروش رزین پلی یورتان حد و مرزی در بازار هدف ندارد

ویژگی­های بی نظیر و طبیعتا نرخ بالای فروش رزین پلی یورتان

چنانچه نسبت به استفاده از کفپوش­های قدیمی نظرتان عوض شده ولی کماکان به دنبال جایگزین مناسبی می­گردید که از رزین قابل اعتماد و فوق العاده­ای تشکیل شده باشد پیشنهاد می­کنم به ویژگی­هایی که در ادامه بیان می­کنیم توجه داشته باشید تا متوجه نرخ بالای فروش رزین پلی یورتان در بازار داخلی شوید.

  1. تنوع در رنگ و طرح

شاید در نگاه اول مزیت آنچنان بزرگی به نظر نرسد اما فروش رزین پلی یورتان محدود به یک صنعت نیست و بسیاری از صنایع از آن استفاده می­کنند که باید بسته به نوع کاربری خود، از رنگ و طرح خاص و مناسب آن استفاده کنند به عنوان مثال فروش رزین پلی یورتان برای سالن­های ورزشی و بیمارستان­ها قطعا با رنگ و طرح متفاوتی صورت می­گیرد! که چنانچه تنوع رنگ و طرح بالا نباشد، چه بسا خرید آن نیز کنسل شود.

 

2. کاهش آلودگی

قطعا مسأله­ ی بهداشت و تمیزی هر نوع رزینی بسیار مهم است و از این حیث چون رزین پلی یورتان جاذب بسیار ضعیف آلودگی است به همین دلیل شاهد رشد شدید آن بر روی سطوح نخواهید بود.

3. انعطاف پذیری

فروش رزین پلی یورتان را باید مدیون انعطاف پذیری بالای آن هم دانست که از عوامل مؤثر در کاربردهای گسترده­ی آن هم هست.

4. ضد ضربه و خراش

مهم­ترین علتی که فروش رزین پلی یورتان را در محیط­های ورزشی مانند سالن­ها بالا برده این است که تا چندین سال و در صورت مراقبت کافی تا همیشه کفپوش آنها در برابر وارد شدن ضربه، ساییده شدن و حتی خراش مقاومت بالایی داشته و کارکرد خود را از دست نمی­دهد.

5. ضد UV

مهم­ترین علتی که برای فروش رزین پلی یورتان در محیط­های سرباز یا بیرون می­توان نام برد قابلیت مقاومت نشان دادن نسبت به نور خورشید است که در بسیاری از رزین­ها چنین قابلیتی دیده نمی­شود.

6. دچار خوردگی نمی­شود

رزین پلی یورتان یعنی مقاومت در برابر مواد شیمیایی تاخوردگی برای آن رخ ندهد. البته باید دقت داشته باشید که این میزان سقفی دارد ولی تا حد زیادی قابل قبول است و در صنایع شیمیایی فروش رزین پلی یورتان بالا بوده که نشان از کفایت میزان مقاومت این نوع رزین می­باشد.

7. ضد باکتری

به دلیل ساختارها و پیوندهای شیمیایی که در رزین پلی یورتان وجود دارد، باکتری­ها و میکروب­های بیماری زا جذب آن نمی­شود و این یعنی هم ضدعفونی کردن آن کار بسیار ساده­ای است و هم در اثر کثیفی بیماری زایی نخواهد داشت این مسأله در محیط­های بهداشتی و یا صنعتی که آلودگی­های جانبی نیز دارند بسیار مهم بوده و فروش رزین پلی یورتان را در آنها نیز بالا برده است.

ویژگی­های بی نظیر و طبیعتا نرخ بالای فروش رزین پلی یورتان
فروش رزین پلی یورتان در صنایع با آلودگی صوتی بالا بخاطر آکوستیک بودن
  • 8. براقی سطح

براقی این نوع رزین باعث شده زیبایی آن در کنار تنوع بالای طرح و رنگ بسیار بالاتر رود.

9. یکپارچگی

از دیگر مزیت­های رزین پلی یورتانی یکپارچگی آنها هنگام پیاده سازی و استفاده بر روی سطوح است که هم کیفیت کاری و هم استفاده از آن را بالاتر می­برد.

10. ضد صوت:

چنانچه فروش رنگ پلی یورتان با عرضه­ی ویژگی آکوستیک همراه نبود قطعا به چنین فروش بالایی دست پیدا نمی­کرد مخصوصا در محیط­هایی با سر و صدای بالای دستگاه­ها، چون اگر رزین بکار رفته در کفپوش­ها نتواند خاصیت ضد صوتی و انعکاس دهندگی پایینی ایفا کند، آلودگی صوتی بسیار آزار دهنده­ای ایجاد می­کند.

11. مقاومت و دوام فوق العاده

ویژگی بسیار مهمی که هر رزینی باید داشته باشد مقاومت و دوام بالاست که سبب می­شود نیاز به تعمیر و بازسازی مجدد آن بسیار کاهش یابد.

12. مقاومت شیمیایی بالا

دلیل عرضه و فروش رزین پلی یورتان در کارخانه­های ساخت مواد شیمیایی این است که رزین پلی یورتان از لحاظ ساختاری می­تواند نسبت به طیف زیادی از مواد شیمیایی و شوینده مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

13. نصب و تعمیرات راحت

علاوه بر اینکه فروش رزین پلی یورتان به قیمت کارخانه بسیار برای فرد خریدار مناسب خواهد بود، نصب راحت آن نیز از هزینه­های جانبی کم خواهد کرد. همچنین هر قسمتی از این رزین بر روی سطوح آسیب ببیند نیاز به تعویض و بازسازی کل آن نیست و همان قسمت را می­توانید تعمیر کنید.

14. آسیب نرسیدن به محیط زیست

امروزه برای به حداقل رساندن مضرات رزین پلی یورتان به محیط زیست نوع پایه آب آن روانه­ی بازار شد که ضمن حفاظت از محیط زیست میزان فروش رزین پلی یورتان را هم بشدت افزایش داد.

ویژگی­های بی نظیر و طبیعتا نرخ بالای فروش رزین پلی یورتان
فروش رزین پلی یورتان در صنایع بیمارستانی و مشهور شدن آن به رزین بیمارستانی و بهداشتی

کاربردهای فروش رزین پلی یورتان

اکنون متوجه شدید که فروش رزین پلی یورتان به دلیل داشتن چه ویژگی­های گسترده­ای است اما شاید کمی با این موضوع آشنا شده­اید که کدام صنایع بیشترین سود را از خرید این نوع رزین به عنوان پوشاننده سطوح کف و غیره به عنوان کفپوش از آن می­برند:

  1. مکان­هایی با نکات بهداشتی بسیار بالا

از جمله ویژگی­های رزین پلی یورتان خاصیت جذب کم آلودگی و ضد میکروبی آن بود و به همین دلیل هنگام فروش رزین پلی یورتان برای صنایع بیمارستانی (اتاق عمل و Clean Room)، صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و حتی کشتارگاه­ها، از آن به عنوان رزین بهداشتی هم یاد می­شود که به عنوان یک کفپوش بهداشتی کاربرد دارد.

2. صنایع ورزشی و تجاری

رزین پلی یورتان چون نسبت به اشعه­ی UV مقاومت خوبی از خود نشان می­دهد به همین دلیل در محیط­های باز نیز کاملا مناسب است و چون می­توان بر روی آن خط کشی­های مختلف با طرح و رنگ مشابه یا متضاد انجام داد، فروش رزین پلی یورتان را با کاربرد کفپوش در صنایع ورزشی (سالن ورزشی، ورزشگاه، باشگاه بدنسازی)، پاساژ و ساختمان­های تجاری و حتی برخی فضاهای آموزشی بالا برده است. همچنین این سطوح در معرض ضربه، رفت و آمد و سایش بالایی هستند و همچنین نباید لغزنده باشند به همین دلیل رزین پلی یورتان بهترین گزینه است.

3. پارکینگ­ها

رزین پلی یورتان خاصیت لغزندگی ندارد و همچنین محدودیت کاربرد خاصی هم بر روی سطوح بتنی، فلزی، موزاییکی، آسفالتی و حتی چوبی و سنگی هم ندارد به همین دلیل، مدیران مجموعه­های ساختمانی مسکونی و تجاری و حتی خانه­های شخصی ترجیح می­دهند بجای اینکه کف را بازسازی کنند، از رزین پلی یورتان به عنوان کفپوش و رنگ استفاده کنند تا هم هزینه­ها به شدت کاهش پیدا کند و هم دوام بسیار بالایی داشته باشد لذا شاهد فروش رزین پلی یورتان در این بخش هم هستیم که معمولا نوع تک جزئی آن بیشتر مورد استفاده است.

کاربردهای فروش رزین پلی یورتان
فروش رزین پلی یورتان به عنوان تاپ کوت یا روکش رویی در پارکینگ­ها
  • 4. انجام طراحی­های 3D

از ویژگی­های چشمگیر رزین پلی یورتان می­توان به کاربرد و کیفیت فوق العاده بالای آن در طراحی و تصویرسازی­های پرسپکتیو یا اصطلاحا سه بعدی اشاره کرد که معمولا برای کف حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه و دیوار تقاضای خرید وجود دارد. ضمنا توجه داشته باشید که عرضه و فروش رزین پلی یورتان با تضمین عایق آبی و حرارتی و همچنین صوتی است.

5. لایه­ های رنگی

از ترکیب رزین پلی یورتان دو جزئی (یعنی ترکیب رزین با هاردنر برای خشک و سفت شدن رنگ) با حلال آبی می­توان رنگ­های پلی یورتان دو جزئی تولید کرد که برای رنگ کردن پل عابر پیاده، کشتی­، لایه­ی فوقانی پوشش­های حفاظتی، وسایل و ابزارآلات کشاورزی و خودروسازی، روکش داخلی دبه­های رنگ (البته رنگ کوره­ای هم کاربرد دارد)، سکوهای نفتی و غیره استفاده می­شود. لذا بازارهای هدف فروش رزین پلی یورتان حد و مرز نمی­شناسد.

در این مطلب به معرفی رزین پلی یورتان و بیان ویژگی­های آن پرداختیم و طبیعتا هر ویژگی و مزیتی که برای این رزین وجود داشته باشد قطعا در سطوح و مکان­های بکار رفته هم مشهود خواهد بود. با توجه به ویژگی­های بیان شده کاربردهای مختلف آن را بیان کردیم که طبیعتا قیمت فروش رزین پلی یورتان بسته به نوع صنایع هدف و کاربرد و حتی نوع کارخانه­ی تولیدی متغیر است اما می­توانید با انتخاب فروشگاه­های اینترنتی معتبر و وابسته به کارخانه­های تولیدی و حتی نمایندگی­های فروش، به قیمت کارخانه خریداری کنید و این یعنی حذف واسطه­ها و افزایش قیمت بی رویه است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

کاربردهای فروش رزین پلی یورتان
فروش رزین پلی یورتان و کاربرد آن در قالب رنگ در ترکیب با هاردنر یا سخت کننده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما