فروش رزین اپوکسی چوب کاملا شفاف

بزرگ ترین مراکز فروش رزین اپوکسی چوب

رزین اپوکسی چوب بسیار شفاف است و برای پوشاندن سطح بیرونی چوب مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان خرید رزین اپوکسی چوب باید به این نکته دقت شود که رزین دارای دو بخش رزین و هاردنر است و بخش رزین این محصول به تنهایی قابل استفاده نخواهد بود. محصولات بسیار زیادی در صنعت چوب  توسط رزین اپوکسی چوب روکش می شوند و این ماده توانایی محکم نمودن سطح چوب را دارد و از ورود و نفوذ آب و حرارت جلوگیری می کند. رزین ها از نظر غلظت به چندین نوع تقسیم می شوند.

معمولا انواع شفاف آن برای وسایلی که از جنس چوب هستند بکار می روند زیرا سطح زیرین کار باید به خوبی قابل مشاهده باشد. فروش این نوع رزین برای صنایع چوب زمانی اقتصادی خواهد بود که صنایع در خرید این ماده ضرر نکنند و قیمت این ماده برای آنها به صورت  جزئی محاسبه نشود. در مراکز فروش بزرگی که دارای انواع غلظت های رزین هستند هر نوعی از رزین را می توان انتخاب و خرید نمود. این مراکز انواع برند های مختلف رزین اپوکسی چوب بازار را دارند و برای هر کاری می توان از محصولی متناسب با آن استفاده کرد. خود این ماده دارای خلوص های مختلفی است و برای کارهای متفاوتی استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی نیمه غلیظ ایرانی و خارجی

خرید رزین اپوکسی چوب
خرید رزین اپوکسی چوب

فروش رزین اپوکسی چوب به صورت کاملا گسترده به شهرستان ها

رزین اپوکسی چوب دارای نمایندگی های بسیار زیادی در سراسر ایران است. این ماده به دلیل مصرف زیاد دارای فروش بسیار بالایی است و تولید کنندگان داخلی  و واردکنندگان در حال تامین نیاز بازار می باشند. شهرهایی از ایران که دارای نمایندگی نمی باشند به راحتی از طریق مراکز اصلی در شهر هایی مانند تهران این محصول را خرید می کنند و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی هر مقداری از رزین اپوکسی چوب را که نیاز داشتند تهیه می نمایند.

فروش رزین اپوکسی چوب  با توجه به امکانات بسیار زیادی که وجود دارد برای اکثر شهر های کشور امکان پذیر است و  انتقال آن  به راحتی انجام می شود و هر حجمی از سفارش نیز پذیرفته خواهد شد. مراکز اینترنتی که خریداران برای خرید این محصول  جستجو می کنند، دارای اطلاعات کاملی از این ماده هستند و انتخاب از بین محصولات مختلف رزین بسیار ساده است. اگر اطلاعات کاملی از رزین اپوکسی و طریقه مصرف و کاربردی که هر نوع رزین دارد را نداشته باشید، می توانید با مشاورین  سایت های فروشگاهی تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : خرید عمده رزین اپوکسی هنری

فروش رزین اپوکسی چوب
فروش رزین اپوکسی چوب

ویژگی های رزین اپوکسی چوب چیست؟

رزین اپوکسی چوب زمانی که بر روی چوب قرار می گیرد، به مدت یک روز زمان می برد تا سطح آن خشک گردد البته سختی کامل این ماده زمانی است که مدت  یک هفته از قرار گرفتن روی چوب بگذرد. این ماده دارای چسبندگی بسیار زیادی است. رزین اپوکسی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر مواد مختلف مانند اسید ها و بازها است. اگر تحت فشار و ضربه نیز قرار بگیرد خراب نخواهد شد. اگر روی میز چوبی که با رزین پوشیده شده آب ریخته شود رطوبت به درون آن نفوذ نخواهد در واقع عایق رطوبت می باشد. این پوشش به راحتی کثیف نمی شود و می توان آلودگی ها را به سرعت پاک نمود.

رزین اپوکسی چوب دارای  غلظت های مختلف با درصد  شفافیت های متفاوت است  به همین دلیل می توان از آنها  در کار های مختلفی استفاده نمود. فروش این محصول در مکان های مختلفی امکان پذیر است، ممکن است در نمایندگی های اصلی باشد یا در فروشگاههای رنگ این محصول در اختیار خریداران قرار داده می شود. بهتر است خرید را از مکان هایی که  محصولات با تاریخ  مصرف دارند انجام دهید.

بیشتر بخوانید : رزین و هاردنز را از کجا تهیه کنیم

قیمت رزین اپوکسی چوب
قیمت رزین اپوکسی چوب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما