خرید کاهگل ضد آب شیراز

عایق رطوبت از ویژگی اصلی کاهگل ضد آب شیراز

کاهگل ضد آب شیراز در هر مکانی که مورد استفاده قرار بگیرد  در برابر رطوبت مقاوم خواهد بود و به همین دلیل دارای ماندگاری بالایی بعد از نصب بر روی دیوار است. در حال حاضر همه افراد به دنبال محصول با کیفیت هستند و این عقیده در مورد تمام ابزار و وسایل زندگی صادق است. یعنی اگر به دنبال پوششی برای نمای ساختمان باشند ترجیح می دهند که از نظر ماندگاری و نمای ظاهری دارای کیفیت و زیبایی بالایی باشد. پوششی مانند کاهگل ضد آب شیراز چندین خصوصیت ویژه که برای پوشش های ساختمان  لازم و ضروری است را دارد و به همین دلیل به سرعت بعد از وارد شدن به بازار در میان محصولات صنایع رنگ و پوشش های ساختمان جای خود را باز نمود.

کاهگل ضد آب شیراز به دلیل شباهت های ظاهری که با کاهگل سنتی و قدیمی دارد داری مشتریان زیادی است. افراد زیادی  علاقه به بافت های سنتی دارند، ولی مواد قبلی که برای تهیه کاهگل استفاده می شود برای ساختمان مدرن بکار نمی رود و ایرادهایی که در مواد قدیمی وجود دارد در بافت کاهگل ضد آب شیراز وجود ندارد. مهمترین دلیل بعد از ظاهر کاهگل ضد آب بودن کاهگل شیراز است که مانع از نفوذ آب به داخل آن می شود و اگر در نمای بیرونی قرار بگیرد بر اثر بارندگی، آب به داخل آن نفوذ نمی کند.

کاهگل ضد آب شیراز اگر دچار کثیفی شود، می توان با آب دیوار را شستشو داد. این ماده به صورت خمیر است و از پلیمر تشکیل شده است. در چند سال اخیر انواع کاهگل صنعتی بسیار  زیاد تولید شده اند و این نشان دهنده محبوبیت در میان مردم است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل رامهرمز پلیمری نانو

خرید کاهگل ضد آب شیراز
خرید کاهگل ضد آب شیراز

ترمیم بافت های سنتی با کاهگل ضد آب شیراز

بافت های سنتی که شهرهای مختلف وجود دارند دارای ارزش های گردشگری بسیاری است و اشخاصی در حال بازسازی این  ساختمان ها هستند روش های ترمیم متفاوت است و بستگی به ساختمان و مصالح استفاده شده در آن دارد. ساختمان هایی که پوشش کاهگل دارند به سرعت تخریب می شوند و نیازمند ماده ای هستند که  لایه ضخیمی را روی دیوار ایجاد نماید.

کاهگل ضد آب شیراز یکی از کاهگل های صنعتی است که به راحتی بر روی کاهگل های تخریب شده قدیمی قرار می‌گیرد و شباهت های زیادی از نظر رنگ و ظاهر دارد. اگر رطوبت به این بافت برخورد کند خراب نمی شود و برای مدت طولانی ماندگاری دارد و این برای بافت هایی که نیاز به نگهداری دارند بسیار مناسب است.

کاهگل ضد آب شیراز در برابر اشعه های خورشید نیز محکم و استوار است و دچار فرسودگی نمی شود. اگر فشار یا ضربه ای بر روی آن وارد شود دچار تخریب نمی گردد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل صنعتی با ارسال هر روزه به سراسر کشور

فروش کاهگل ضد آب شیراز
فروش کاهگل ضد آب شیراز

کاهگل ضد آب شیراز در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این ماده مانند ملات بر روی دیوار های باغ ها و یا رستوران های سنتی کشیده می شود و چون رنگ های متنوعی دارد برای هماهنگی با دکور های مختلف کاربردی می باشد. در ساختمان های مدرن نیز در بخش دکور ساختمان از این ماده استفاده می گردد.

کاهگل های مصنوعی چون دارای اجرای آسانی در ساختمان ها هستند گزینه اکثریت  افراد می باشند و در  فضاهای باز هم به دلیل قرار گرفتن در برابر  گرما و سرما و رطوبت هیچ خرابی ندارند و  به همین دلیل بسیار مورد توجه می باشند. در زمان خرید این محصول به نام تجاری و اصل بودن آن دقت نمایید .زیرا نام های مشابهی در بازار وجود دارند که تقلبی می باشند.این ماده آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و کاملا سازگار با طبیعت می باشند. قیمت این ماده  با توجه به  تمام  ویژگی های  مثبتی که دارند، مناسب است.

کاهگل ضدآب شیراز همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان فارس از جمله : فیروز آباد ، خفر ، جهرم ، کازرون ، اقلید ، نی ریز ، ممسنی ، داراب ، بوانات ، کوار ، خرم بید ، لار ، لامرد ، فسا ، استهبان ، خرامه ، سروستان ، آباده ، اوز ، مرودشت و… می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب تهران

قیمت کاهگل ضد آب شیراز
قیمت کاهگل ضد آب شیراز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما