خرید عمده ی رنگ آکریلیک براق

خرید رنگ آکریلیک براق، رنگی بسیار با کیفیت و قیمت مناسب

در چند سال اخیر که خرید رنگ آکریلیک براق به دلیل مزایای گسترده­ی آن رواج زیادی پیدا کرده است، شرکت­های تولیدی آن نیز به تناسب تقاضای ایجاد شده در بازار شکل گرفته و سعی در عرضه­ی خدمات و تولید رنگ آکریلیک در انواع مختلف مات، نیمه براق و براق با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب دارند.

در بین انواع رنگ آکریلیک، خرید رنگ آکریلیک براق در بازار سهم بیشتری را به خود اختصاص داده و همین امر سبب شد تا در این مقاله به طور کامل به این نوع رنگ بپردازیم. اما قبل از اینکه نسبت به خرید رنگ آکریلیک براق اقدام کنید قطعا باید اطلاعات کاملی درباره­ی آن داشته باشید تا هم مطمئن باشید با توجه به انتظارتی که از یک رنگ ساختمانی دارید می­تواند خواسته­ های شما را برآورده کرده و هم اینکه مزایا و معایب آن برای شما به اندازه­ی کافی جلب کننده هست یا خیر.

همچنین در این مقاله قصد داریم گستره­ ی راهنمایی خود را حتی به مراحل پس از خرید رنگ آکریلیک براق نیز گسترش داده و نحوه­ ی مصرف آن را نیز به شما آموزش دهیم. در نهایت نیز روش­های تشخیص میزان مرغوبیت رنگی که انتخاب کرده­اید را به شما آموزش خواهیم داد تا متحمل هزینه ­های اضافی نشوید. کلیه­ ی مطالبی که در این مقاله خواهید خواند تأیید شده بوده و بهتر است برای خرید رنگ آکریلیک براق بکار برده و هنگام خرید نیز در ذهن داشته باشید.

برای اطلاع از لیست قیمت رنگ آکریلیک به سایر مقالات سایت مراجعه فرمایید یا با ما در تماس باشید.

خرید رنگ آکریلیک براق، رنگی بسیار با کیفیت و قیمت مناسب
خرید رنگ آکریلیک براق مناسب برای اکثر سطوح و مقیاس­های خانگی و صنعتی

کاربردهای مورد انتظار از خرید رنگ آکریلیک براق چه مواردی هستند؟

یکی از سؤالاتی که در ذهن هر فرد برای خرید رنگ آکریلیک براق شکل می­گیرد این است که کاربردهای این نوع رنگ چیست؟ یا به عبارتی در کجا می­توان از این نوع رنگ آکریلیک استفاده نمود؟ سپس با اطلاع پیدا کردن از آن متوجه خواهید شد که آیا با هدف خرید شما مطابقت دارد یا خیر.

  1. چنانچه هدف شما از خرید رنگ آکریلیک براق استفاده از آن در نمای ساختمان یا در بخش­هایی است که نورگیری بالایی دارند، باید بگوییم که رنگ مناسبی را انتخاب کرده­اید چرا که اساسا رنگ آکریلیک از هر نوعی مقاوم به اشعه ­ی UV است.
  2. به دلیل براق بودن زیبایی و کیفیت نهایی کار قطعا بالاتر از نوع نیمه براق و مات خواهد بود لذا برای مواردی که قصد خلق هنرنمایی در منزل دارید بسیار کاربردی است.
  3. ادارات دولتی و شهرداری­ها خرید رنگ آکریلیک براق را برای رنگ ترافیکی اتوبان­ ها انجام می­دهند مانند قسمت­هایی که خطوط منقطع یا خطوط کنار گاردریل باید رسم شوند. چون مقاومت بالایی نسبت به UV دارد.
  4. کاربرد گسترده­ی این نوع رنگ در منازل و جایگزین اصلی رنگ­های پلاستیک و مات است.
  5. برای رنگ زدن استخر خانه­ی خود نیز می­توانید از این نوع رنگ استفاده کنید.
  6. چنانچه دیوار یا سطح کار شما بتنی، آجری، گچی یا حتی فلزی است نگران نباشید چرا که با خرید رنگ آکریلیک براق نیاز به تغییر سطح نداشته و بر روی کلیه­ی سطوح قابل پیاده سازی است.
کاربردهای مورد انتظار از خرید رنگ آکریلیک براق چه مواردی هستند؟
با خرید رنگ آکریلیک براق تقریبا هر کاربردی را می­توان انتظار داشت

مزایای خرید رنگ آکریلیک براق چیست؟

در مطلب قبلی متوجه شده­اید که آیا این نوع رنگ مناسب خرید هست یا خیر. اما باز هم ممکن است این سؤال پیش بیاید که شاید رنگ­های دیگری نیز در بازار موجود باشند که قابل کاربرد در موارد فوق هم باشند پس چرا خرید رنگ آکریلیک براق را توصیه می­کنیم؟ در ادامه مزایای این نوع رنگ را با یکدیگر بررسی می­کنیم تا با دلایل آن آشنا شوید:

  1. شستن سطوح رنگ آمیزی شده: یکی از انتظارات و خواسته­هایی که خانم­ها از رنگ خانه­ی خود دارند این است که قابلیت شستشو داشته باشد. به هر حال پس از مدتی دیوار خانه به هر دلیلی کثیف شده و به تمیز کردن نیاز پیدا می­کند. زمانی می­توانید دیوار را با خیال راحت با یک دستمال مرطوب تمیز کنید که رنگ دیوار قابلیت شستشو داشته باشد. با خرید رنگ آکریلیک براق این امکان برای شما فراهم است. این مزیت مخصوصا برای زوج­هایی که بچه­ی شیطونی داشته باشند بسیار حائز اهمیت است و نیاز نیست نگران باشند.
  2. نمای خانه: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده این است که دیوارهای فضایی که نورگیری زیاد دارند به دلیل تابش بیشتر اشعه­ی خورشید به آنها، در طی زمان به آنها آسیب وارد می­سازد یا چنانچه بخواهید با خرید رنگ آکریلیک براق آن را در نمای ساختمان بکار ببرید لازم است که تا حد زیادی نسبت به نور UV مقاومت داشته باشد که خوشبختانه این قابلیت نیز در این نوع رنگ وجود دارد.
  3. سایش ناپذیری: خرید رنگ آکریلیک براق به معنای عدم آسیب پذیری در برابر سایش بوده و در برابر این عامل خارجی نیز از خود مقاومت نشان می­دهد.
  4. عدم نیاز به زیرسازی خاص و پیچیده: چنانچه قبلا رنگ مات و روغنی استفاده کرده باشید می­دانید که نیاز به زیرسازی خاص دارند تا امکان رنگ زدن سطح شما فراهم شود و این یعنی تمامی سطوحی قابلیت رنگ خوردن نخواهند داشت. اما با خرید رنگ آکریلیک براق نگران این موضوع نباشید. چنانچه سطح شما فلزی، چوبی، آجری، سیمانی و حتی بتنی هم باشد هیچ مشکلی نداشته و به راحتی می­توانید روی آنها را طبق دستورالعمل رنگ آمیزی کنید.
  5. کاملا سالم و بی خطر: یکی از بزرگ­ترین عیب­هایی که به رنگ روغنی وارد است بوی بسیار بد آن است که ناشی از استفاده از حلال برای حل کردن و رقیق ساختن رنگ است به همین دلیل برای کسانی که در حین رنگ کاری ساختمان در آنجا زندگی هم می­کنند بسیار سخت خواهد بود. همچنین همین مزیت سبب می­شود تا در مقیاس صنعتی و کلان نیز کارگران کمتر اذیت شده و به محیط زیست نیز آسیبی وارد نشود. دلیل عمده­ی مزیت خرید رنگ آکریلیک براق نیز همین عدم نیاز به حلال و حل شدن آن با آب است.
  6. قیمت مناسب: با اینکه قیمت خرید رنگ آکریلیک براق نسبت به نوع مات و نیمه براق بالاتر است اما با وجود مزایای گفته شده نسبت به رنگ روغنی بسیار ارزان­تر است.
  7. تمیزی راحت گرد و غبار از روی سطح: گاهی اوقات تنها نیاز دارید که گرد و غبار سطح را پاک کنید و برای اینکار نیازی به دستمال مرطوب هم ندارید اما نگران سخت پاک شدن گرد و غبار هستید. با خرید رنگ آکریلیک براق این مژده را به شما می­دهیم که به راحتی این نوع تمیزکاری مقدور است.
  8. طول عمر بالا: قطعا طول عمر و مقاومت کلی رنگ خریداری شده برای شما اهمیت دارد تا هر چند سال یکبار نیاز به ترمیم و رنگ آمیزی مجدد پیدا نکنید. همچنین چنانچه مجبور باشید قوطی­های رنگ تا مدت زمان زیادی نگهداری کرده و پس از آن استفاده کنید هم مشکلی ندارید. کافی است پس از خرید رنگ آکریلیک براق طبق دستورالعمل شرکت آن را در دمای 5 تا 35 درجه قرار دهید. با این کار تا 30 ماه قابل نگهداری است.
  9. تنوع بالای رنگ: اگر هنگام خرید رنگ آکریلیک براق تنوع و تعداد بالای رنگ برای شما مهم است نگران نباشید چرا که این نوع رنگ جوابگوی تمامی سلیقه­هاست.
  10. ضد ترک: با خرید رنگ آکریلیک براق نگران ترک خوردن رنگ­ها و یا پوسته پوسته شدن آن نیز نخواهید بود.
مزایای خرید رنگ آکریلیک براق چیست؟
با خرید رنگ آکریلیک براق نگران تنوع نباشید

چه نکاتی را باید هنگام خرید رنگ آکریلیک براق رعایت کرد؟ نحوه­ ی مصرف چگونه است؟

اکنون که به یکی از مشتریان رنگ آکریلیک و علاقه مندان آن تبدیل شده ­اید بد نیست نکاتی را هنگام خرید رنگ آکریلیک براق در ذهن خود داشته باشید تا محض اطمینان بیشتر تجربه­ ی خوبی کسب کنید:

  1. اگر بین اینکه خودتان رنگ را خریداری کنید یا به نقاش واگذار کنید مردد هستید، ما گزینه­ی دوم را پیشنهاد می­کنیم. در هر صورت نقاش تجربه­ی بیشتری در خرید انواع رنگ مخصوصا خرید رنگ آکریلیک براق که در بازار با استقبال بی نظیری مواجه شده خواهد داشت.
  2. چنانچه درب قوطی­های حاوی رنگ شل باشند یا ضربه خورده باشند به نحوی که امکان ورود هوا وجود داشته باشد مطمئن باشید که کیفیت خود را از دست داده است.
  3. چنانچه خودتان قصد محاسبه­ی مقدار رنگ مورد نیاز را دارید در جریان باشید که به ازای هر 5 متر مربع، 1 کیلوگرم رنگ نیاز خواهید داشت. پس به اندازه نسبت به خرید رنگ آکریلیک براق اقدام کنید.

نحوه­ ی مصرف:

اگر تا اینجا نکاتی که گفته شده را رعایت کرده باشید قطعا بهترین رنگ آکریلیک براق را خریداری کرده­اید اما برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید کافی نیست بلکه نحوه­ی مصرف یا رنگ آمیزی نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. چنانچه قصد داشته باشید پس از خرید رنگ آکریلیک براق خودتان رنگ آمیزی کنید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. نسبتی که بین آب و رنگ آکریلیک وجود دارد باید بین 15 تا 20% باشد. به عبارت دیگر به ازای یک لیتر رنگ آکریلیک براق، 15 تا 20% آن باید آب اضافه شود تا میزان رقیق شدگی مناسب باشد. توجه داشته باشید که اگر میزان آب بیش از حد باشد رنگ خیلی شل شده و روی سطح ثابت نخواهد شد و چنانچه کمتر باشد، به خوبی روی سطح پخش نمی­گردد.
  2. دومین نکته پس از خرید رنگ آکریلیک براق هنگام استفاده از آن این است که اگر دیوار برای اولین بار رنگ می­شود نیاز به پرایمر ندارید در غیر این صورت باید پرایمر نیز خریداری شود.
  3. سطح مورد نظر باید کاملا خشک باشد در غیر این صورت رطوبت سقف یا دیوار نسبت بین رنگ و آب را بر هم خواهد زد.
  4. پس از خرید رنگ آکریلیک براق توجه داشته باشید که محیط یا فضای شما هنگام کار نباید رطوبتی بالای 80% یا دمایی بالاتر از 30 و کمتر از 15 درجه داشته باشد.
  5. نمای ساختمان قبل از رنگ آمیزی با رنگ آکریلیک براق حتما باید با فشار قوی آب شسته شود.
  6. به هیچ وجه همراه با خرید رنگ آکریلیک براق، قلم مو نخرید. بهترین گزینه غلتک است در غیر این صورت جای قلم مو بر روی دیوار خواهد ماند.
چه نکاتی را باید هنگام خرید رنگ آکریلیک براق رعایت کرد؟ نحوه­ ی مصرف چگونه است؟
نکات خرید رنگ آکریلیک براق مخصوصا به صورت عمده بسیار مهم و لازم الاجرا هستند

چطور بدانیم رنگ آکریلیک براق خریداری شده کیفیت داشته است؟

برخی نکات را هنگام خرید رنگ آکریلیک براق برای شما ذکر کردیم تا حتما در ذهن داشته باشید. علاوه بر این وقتی رنگ آمیزی سطح هم به پایان می­رسد نشانه ­های مرغوبیت و کیفیت بالای رنگ خریداری شده وجود دارند. به عنوان مثال رنگ قبلی دیوار اصلا نباید به چشم بیاید، هیچ اثر موجی روی دیوار وجود نداشته باشد و حباب دار شدگی نیز بر روی سطح بوجود نیاید.

خرید رنگ آکریلیک براق بسیار مهم است چرا که در صورت نداشتن کیفیت کافی یا بکارگیری آن در جاهایی که قابلیت استفاده ندارد، نه تنها سرمایه­ ی شما را از بین می­برد بلکه نتیجه­ی دلخواه را نیز دریافت نخواهید کرد. مخصوصا برای کسانی که به فکر خرید عمده­ی رنگ آکریلیک براق و استفاده از آن در صنعت هستند.

در خرید رنگ آکریلیک براق به صورت عمده لازم است تمامی نکات بالا را رعایت کنید در غیر این صورت هزینه­های سنگینی را متحمل خواهید شد. ضمن اینکه به دلیل افزایش تقاضا، تولیدی­های این نوع رنگ­ها با کیفیت­های مختلف زیاد شده و فرد باید بتواند به خوبی نوع مرغوب را تشخیص داده و بهترین نوع را خریداری کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

چطور بدانیم رنگ آکریلیک براق خریداری شده کیفیت داشته است؟
روش­های متنوعی برای اطمینان از کیفیت هنگام و پس از خرید رنگ آکریلیک براق وجود دارند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما