خرید رنگ کنیتکس قابل شستشو

نحوه خرید رنگ کنیتکس قابل شستشو

رنگ های کنیتکس از رنگ هایی هستند که دارای نمونه های داخلی و خارجی می باشند و در داخل کشور می توان در فروشگاه های متعددی برند های مختلفی از این رنگ ها را یافت. رنگ های کنیتکس از نظر حساسیت به آب به دو نوع رنگ کنیتکس قابل شستشو و رنگ کنیتکس غیر قابل شستشو تقسیم می‌شوند. از نظر کلی نیز می توان رنگ هایی که کنیتکس را به سه نوع تقسیم نمود رنگ کنیتکس از نوع پلاستیکی روغنی و یا اکریلیک می باشند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختص خود هستند. برای خرید هر کدام از آن ها به ویژه رنگ کنیتکس قابل شستشو می توان به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور رجوع کرده و پس از انتخاب رنگ مناسب خود را خریداری نمایید. همچنین نمایندگی هایی در کشور وجود دارد که رنگ های کنیتکس مختلف با برند های متفاوتی را به خریداران عرضه خواهند کرد.

هر کدام از رنگ های کنیتکس که با برند های مختلف داخلی و خارجی به فروش می رسند دارای قیمت های متفاوتی بوده و از درجه کیفی مختلفی نیز برخوردار می باشند. همچنین علاوه بر فروشگاه های مختلف در سراسر کشور و رنگ فروشی ها برای خرید رنگ کنیتکس قابل شستشو می ‌توان به مراکزی مراجعه کرد که به صورت غیر حضوری و یا مجازی به فروش این رنگ ها خواهند پرداخت. در این مراکز سایت ‌هایی وجود دارد که نمونه های رنگ های کنیتکس و رنگ های دیگر را به نمایش گذاشته و آن ها را به فروش خواهد گذاشت.

همچنین اطلاعاتی در مورد این رنگ ها و تاریخ تولید و انقضا، ساخت کدام کشور و برند مربوطه و همچنین اندازه آن را روی بسته بندی درج شده است، به نمایش گذاشته تا خریداران به طور کاملی در مورد این رنگ ها اطلاعات داشته و سپس به خرید آن ها بپردازند. نکته مهم در خرید رنگ کنیتکس قابل شستشو این است که اطلاع کاملی در مورد مشخصات این رنگ ها و همچنین برند آن ها داشته باشیم و سپس به خرید آن ها از مرکز معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری بپردازیم.

برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره فروش رنگ کنیتکس به سایر مقالات سایت مراجعه کنید.

فروش رنگ کنیتکس اصفهان
فروش رنگ کنیتکس اصفهان

رنگ کنیتکس قابل شستشو شامل چه رنگ هایی می شوند؟

برای خرید رنگ کنیتکس قابل شستشو ابتدا باید  آن ها را به طور کامل بشناسید و بدانید رنگی که قابل شستشو هست دارای چه  ویژگی ها و کاربرد هایی می باشد و همچنین بدانید رنگ کنیتکس قابل شستشو  زیر مجموعه چه رنگ هایی محسوب خواهد شد. رنگ کنیتکس قابل شستشو زیر مجموعه رنگ ‌هایی حساب می ‌شود که کاملاً به صورت ضد آب می باشند و آن ها را می توان به راحتی با مواد شوینده مختلف شستشو داد. می توان گفت رنگ کنیتکس قابل شستشو صرف نظر از برند و سایز رنگ ها می ‌توانند از نوع رنگ اکریلیکی و رنگ روغنی باشند. هر دو این رنگ ها را می توان برای محیط های مختلفی استفاده نمود زیرا کاملاً در برابر رطوبت شرجی و آب مقاومت کرده و سطح زیرین خود را نسبت به آب حفاظت می نمایند.

این رنگ ها با داشتن ساختار های خاصی مثل استفاده از ساختار نانو در خود مولکول آبی از خود عبور نداده و در نتیجه کاملاً در برابر آب نفوذ ناپذیر هستند. رنگ های کنیتکس قابل شستشوی اکریلیک در ساختار خود دارای ترکیباتی است که می تواند علاوه بر این که با آب در ابتدا حل شود و روی سطوح مختلف استفاده شود. بعد از خشک شدن نسبت به آب کاملا نفوذ ناپذیر بوده و حتی یک مولکول آب را نیز از بین فضای بین مولکولی خود عبور نخواهد داد. این رنگ‌ ها در طیف رنگی متنوع وجود دارند که خریدار می تواند بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از رنگ ها استفاده نماید. رنگ کنیتکس قابل شستشوی اکریلیک در برابر گرما و سرمای هوا و تغییرات جوی کاملاً پایدار بوده و تغییری در ساختار آن ایجاد نخواهد شد.

ضمن این که می تواند از سطح زیرین خود نیز مقاومت به عمل آورده و آن را در برابر تغییرات دمایی حفاظت کند. همچنین برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی های داخلی یک محیط و صرفه جویی در مصرف انرژی یک محیط را به محیطی کاملا ایزوله در طی عمل ایزولاسیون تبدیل می کند ضمن اینکه می‌ تواند در نمای ساختمان ها نیز استفاده شود.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ کنیتکس تهران

فروش رنگ کنیتکس فرداد
فروش رنگ کنیتکس فرداد

انواع رنگ ها که جزء رنگ کنیتکس قابل شستشو می باشند

به غیر از رنگ اکریلیک که جزء رنگ کنیتکس قابل شستشو می باشد رنگ روغنی نیز در این دسته قرار دارد. رنگ های روغنی در ساختار خود دارای حلال آلی بوده و بر پایه بنزین ساخته شده اند. این رنگ ها کاملا غیر قابل نفوذ بوده و مولکول های این رنگ به دلیل ترکیبات خاص خود هیچ گونه مولکول آبی را از خود عبور نخواهند داد و کاملا با آب در فاز جداگانه ای قرار خواهند گرفت.

نکته مهم در این رنگ قابل شستشو این است که می توان در سطوح مختلفی که نسبت به رطوبت حساس بوده استفاده شوند و آن ها را نسبت به آب و رطوبت محافظت نمایند. همچنین این رنگ ها می توانند در نمای ساختمان ها استفاده شده و آن ها را در برابر رطوبت، برف و باران حفاظت نمایند. می توان گفت رنگ کنیتکس قابل شستشو از رنگ هایی است که به آن ها رنگ نما ساختمانی خواهند گفت زیرا بیشترین استفاده ای که دارند در نمای ساختمان ها است. از رنگ های اکریلیک و روغنی برای سطوح فلز، سیمانی، بتن، ماسه، گچ، سرامیک و هر چیز دیگری استفاده خواهند نمود. این رنگ ها در نمای ساختمان ها استفاده می شوند که باید گفت بنای مورد نظر را نسبت به عوامل مختلف محیطی محافظت کرده ضمن این که فضای داخلی آن بنا را نسبت به هدر رفتن انرژی های مربوطه ایزوله خواهند کرد که به آن ایزولاسیون خواهند گفت.

با پرداخت هزینه ناچیز برای این رنگ های قابل شستشو و عایق، علاوه بر این که می توان به ساخت بنای سبک تری انجامید باعث می شود با هزینه ای کمتر از اتلاف وقت و هزینه های بی دلیل جلوگیری نمود. این رنگ ها قابلیت دیگری که غیر از ضد آب بودن دارند این است که آنتی باکتریال بوده و جلوی رشد آن ها را خواهد گرفت. و این که این رنگ ها در برابر اشعه یو وی، انبساط و انقباض ناشی از تغییر دما آسیب های مکانیکی جلوگیری خواهند نمود.

خرید رنگ کنیتکس قابل شستشو
خرید رنگ کنیتکس قابل شستشو

 

نوع رنگی که جزء رنگ کنیتکس قابل شستشو نمی باشند

رنگ های اکریلیک و روغنی همانطور که گفته شد جزء رنگ کنیتکس قابل شستشو هستند ولی رنگ پلاستیکی از رنگ های کنیتکس غیر قابل شستشو می باشد. این رنگ ها دارای خاصیت هایی هستند که باعث شده است در برابر آب آسیب پذیر باشند و کاملاً حل شوند. این رنگ ها بر پایه آب ساخته شده و برای حل کردن آن ها و استفاده نمودن آن ها را نیز با آب مخلوط کرده و رقیق می کنند و سپس مورد استفاده قرار خواهد داد. رنگ های پلاستیکی کنیتکس برای اینکه آسیب نبیند باید در محیط های فاقد رطوبت و شرجی استفاده شوند زیرا این محیط ها می تواند رنگ های روی سطوح مختلف را آسیب ‌پذیر کرده و آن ها را از بین ببرد. بهتر است برای استفاده از رنگ های پلاستیک کنیتکس قابل شستشو آن ها را در محیط هایی که کاملا خشک می باشند و بسته هستند مانند اتاق ها و سالن ها استفاده نمود. این رنگ ها به سرعت خشک می ‌شوند و این یکی از مزایای رنگ های کنیتکس غیر قابل شستشو می باشد و می توان گفت استفاده از این رنگ ها برای نمای ساختمان ها و برای محافظت از سطوح مختلف در برابر اشعه های یو وی و نور خورشید مناسب نیست. برای خرید هر کدام از رنگ ها چه رنگ کنیتکس قابل شستشو و چه رنگ های کنیتکس غیر قابل شستشو باید به مراکز معتبر مراجعه کرده و نسبت به خرید آن ها اطلاعات کاملی را دریافت کرد. برای خرید از مراکز مجازی و یا اینترنتی نیز باید ابتدا مطمئن بودن سایت مورد نظر اطمینان کامل داشت و سپس اقدام به خرید این محصولات شود و هزینه محصول دریافت شده نیز درب منزل پرداخت شود.

 

خرید رنگ کنیتکس تهران
خرید رنگ کنیتکس تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما