خرید رنگ استخری سفید کاملا ضد آب

رنگ استخری سفید انتخابی برای آب بندی استخر

رنگ استخری سفید به عنوان پوششی بر روی مصالح موجود در استخر مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های استخر می تواند قابلیت های مختلفی  را با  توجه به جنس خود داشته باشند. رنگ استخری سفید معمولا برای آب بندی استخر استفاده می شود و نقش عایق در این محیط است. رنگ استخری سفید علاوه بر جلوه دادن به استخر کاملا ضد آب است و نسبت  مواد دیگری که برای عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

البته می توان از ماده با همین پایه ولی با رنگی متفاوت نیز استفاده  نمود ولی با توجه به نظر کار فرما و کاربرد استخر می توان رنگ استخر را تغییر داد و حتی به هنگام تولید خریدار می تواند رنگ مورد نظر خود را سفارش دهد. رنگ استخری دارای رنگ بندی های مختلفی با توجه به نظر مشتری است و با توجه به تنوع رنگ ها از نظر جنس و عملکرد، می توان رنگ بندی های متنوعی را برای آن در نظر گرفت. رنگ استخری سفید موجب افزایش بازتاب نور در استخر می شود و استخر را بزرگتر نشان می دهد.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ استخری آبی در تهران

خرید رنگ استخری سفید
خرید رنگ استخری سفید

خرید رنگ استخری سفید ساخته شده با مواد مرغوب

برای خرید رنگ استخری سفید باید به مهمترین نکته یعنی  اصل  و مرغوب بودن آن توجه داشته باشید. در صورت استفاده مواد نامرغوب در این رنگ کاربرد های آن تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. مثلا ضد آب بودن رنگ واقعی نخواهد بود و  ممکن است در بخش هایی از رنگ آب بندی به درستی انجام نشود به همین دلیل  برند انتخاب شده و مکانی که از آن خرید انجام می شود بسیار با اهمیت است.

بهتر است از نمایندگی های اصلی خرید انجام شود تا از کیفیت ساخت و اصل بودن مواد مطمئن باشیم. برای تهیه این رنگ در مدت زمان کوتاه بهتر است خرید اینترنتی از طریق سایت های  فروشگاهی صنعت رنگ را تجربه کنید. فروشگاه های مجازی مرتبط با تولید کنندگان مکان های معتبری برای خرید رنگ استخری سفید هستند.

بیشتر بخوانید : فروش عمده رنگ استخری در سراسر کشور

فروش رنگ استخری سفید
فروش رنگ استخری سفید

 

ویژگی های رنگ استخری سفید

رنگ های مختلفی در صنعت رنگ تولید می گردد که دارای تنوع در جنس می باشند و رنگدانه های مختلفی از رنگ ها را می توان در آن محصولات مورد استفاده قرار داد. مثلا رنگ عایق می  تواند دارای رنگ بندی مختلفی باشد و این مساله با توجه به درخواست مشتری متفاوت خواهد بود رنگ استخری سفید دارای کاربرد های مختلفی است ولی بیشتر برای استخر های ورزشی و برای خط کشی این استخر ها استفاده می گردد. رنگ سفید موجب روشن و بزرگ نشان دادن استخر نیز می گردد.

 

رنگ استخری سفید  پوشش یک دست و ضخیمی را بر روی دیواره ایجاد می کند. رنگ استخری  به دلیل ارتباط مستقیم با سیال ها مقاومت بالایی در برابر انواع فشار هیدرولیکی دارد و به دلیل جنس خوب پوسته  نمی شود. معمولا این رنگ در برابر اشعه خورشید هم مقاومت  خوبی دارد. رنگ استخری سفید رنگ خاصی است و باید مراقبت بیشتری بر روی آن انجام شود. نظافت بیشتر و جلوگیری از ایجاد جلبک ازجمله کار هایی است که باید به صورت مداوم برای این رنگ ها انجام شود. زیرا رنگ استخری سفید نسبت به آب  زودتر دچار آلودگی خواهد شد.

همانطور که گفته شد  رنگ استخری که دارای خواص نانو و یا ضد جلبک نیز  باشد می تواند دارای رنگدانه های سفید باشد   که خواص فوق العاده خواهد داشت. رنگ استخری که برای آب بندی استفاده شده، پوشش مقاومی در برابر نفوذ سیال از استخر است. رنگ سفید در استخر همچنین در ترکیب با رنگ های دیگر نیز استفاده می شود.

 

 کاربرد های رنگ استخری سفید

تنوع رنگ استخری به شدت بالا است و علت این تنوع گستردگی کاربرد های استخرها است. رنگ استخری در انواع مختلف استخر ها با کاربرد های مختلف مانند استخر شنا، استخر پرورش آبزیان و یا مخزن آب کشاورزی و شرب مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ استخری سفید می تواند برای مکان های مختلف استفاده شود و این بستگی به  نظر  خریدار و سفارش دهنده دارد. که کاملا ضد آب است می توان نمونه ای از این محصولات باشد و به عنوان عایق در انواع استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. آب بندی استخر از کار های ضروری است که بر ای استخر ها انجام می شود  و روش های مختلفی دارد ولی استفاده از رنگ استخری عایق بسیار مقرون به صرفه است و در زمان کمی قابل انجام می باشد. صرفا موقع  انتخاب رنگ استخری سفید ضد آب باید  دقت کافی را داشته باشید تا از مکان معتبر خرید انجام دهید.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ پلیمری استخر

قیمت رنگ استخری سفید
قیمت رنگ استخری سفید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما