خرید رنگ آکریلیک ضد آب با ضمانت

خرید رنگ آکریلیک ارزان و با کیفیت

امروزه خرید رنگ آکریلیک نسبت به رنگ روغنی و پلاستیک سهم بسیار بیشتری را در بازار داشته به نحوی که حتی نقاشان نیز میل کمتری به استفاده از رنگ روغنی و پلاستیک که بخاطر کیفیت و مرغوبیت پایین رنگ پلاستیک و سمّیت و بوی تند و زننده رنگ روغن است.

رنگ آکریلیک نیز به تنهایی به معنای داشتن محیطی زیباتر و بادوام ­تر نیست بلکه باید در خرید رنگ آکریلیک دقت کافی به خرج دهید چرا که امروزه تولید کنندگان زیادی در بازار هستند که هر کدام فرمولاسیون تولید خاص خود را داشته و در صورتی که با اصول خرید رنگ آکریلیک آشنا نداشته باشید و از طرفی هم قادر نباشید تا رنگ آکریلیک مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهید قطعا به مشکل برخواهید خورد و هزینه ­ای که بابت خرید رنگ و دستمزد نقاش پرداخته­ اید به هدر خواهد رفت.

گروه رنگ فرداد با امکان خرید رنگ آکریلیک ارزان ولی با کیفیت تضمینی و ارائه نمونه تست برای اطمینان حاصل پیدا کردن نسبت به مرغوبیت مواد ساخت اولیه در بازار ایران سهم زیادی از فروش رنگ آکریلیک را به خود اختصاص داده و به فروشگاهی معتبر در نزد مشتریان تبدیل شده است.

برای اطلاعات بیشتر از رنگ اکریلیک و ویژگیهای آن به سایر مقالات سایت مراجعه فرمایید.

خرید رنگ آکریلیک را باید با اطلاعات کافی و دقت به نکات ریز و درشتی که در ادامه بیان خواهیم کرد انجام دهید تا بتوانید متناسب با نیاز و هدف خود نتیجه ­ی مدنظر را دریافت کنید. پس اگر هم اکنون قصد خرید رنگ آکریلیک را دارید، ابتدا توصیه می­ کنیم این مقاله را مطالعه کنید و سپس برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

خرید رنگ آکریلیک
خرید رنگ آکریلیک با کیفیت و ارزان

 

نکات خرید رنگ آکریلیک

همانطور که گفتیم خرید رنگ آکریلیک همراه با نکاتی است که برخی از این نکات بسیار حائز اهمیت هستند و چک کردن آنها به منظور اطمینان از کیفیت رنگ خریداری شده کاملا الزامی است. پس به سراغ اصل مطلب می­رویم تا ببینیم نکات خرید رنگ آکریلیک چه مواردی هستند:

  • 1. بسته بندی محکم: فارغ از اینکه بسته به نوع کار و هدف خود چه بسته بندی را باید انتخاب کنید به عنوان مثال رنگ آکریلیک مخصوص نقاشی بر روی بوم به شکل تیوبی است و انواع مورد نیاز رنگ آمیزی ساختمان به شکل سطل است، اما مهم­تر از این موارد که نیازی به دقت کردن ندارد، بسته بندی محکم و غیر قابل نفوذ است چرا که جریان داشتن هوا سبب افت کیفیت رنگ آکریلیک خواهد شد.
  • 2. غلظت مناسب: حتما چک کنید که رنگ آکریلیک خریداری شده غلظت کافی داشته باشد. به عنوان مثال در خرید رنگ آکریلیک برای نقاشی بر روی بوم غلظت زیاد رنگ آکریلیک بسیار مهم است تا رنگ بر روی بوم سرازیر نشود و به عبارتی گران روی خوبی داشته باشد در صورتی که برای رنگ آمیزی دیوار غلظت زیاد رنگ مورد نیاز نیست پس در خرید رنگ آکریلیک حتما به این نکته دقت داشته باشید.
  • 3. خرید از برند: برندهای داخلی و خارجی برای خرید رنگ آکریلیک توصیه می­شوند تا مطمئن باشید هیچ ناخالصی در آن بکار نرفته است. وجود ناخالصی در مقدار کم پس از گذشت چند سال از رنگ آمیزی خود را نشان خواهد داد.
  • 4. رقت زیاد: در برخی موارد بسته به سطح مورد نیاز باید در خرید رنگ آکریلیک، نوع بسیار رقیق را انتخاب کنید پس فرم جوهری آن توصیه می­شود اما در صورتی که در حالت عادی بیش از حد آب به رنگ آکریلیک اضافه کنید، دانه ­های رنگ پخش شده و تشکیل بلور خواهد داد.
  • 5. انواع مورد نیاز سلیقه ­ای: انواع مات، نیمه براق و براق برای خرید رنگ آکریلیک وجود دارند که صرفا نوع براق چون انعکاس نور بیشتری نسبت به نوع نیمه براق و مات دارد زیبایی و درخشندگی بیشتری هم دارد اما هیچ تأثیری در دوام و ماندگاری رنگ آکریلیک ندارد. پس در خرید رنگ آکریلیک اگر جنبه زیبایی نیز بسیار مهم است نوع براق بهتر است.
  • 6. نوع مختص نما: به هیچ وجه برای صرفه جویی در هزینه خرید رنگ آکریلیک، نوع مناسب برای فضای داخلی را برای فضای بیرونی استفاده نکنید چرا که فرم مناسب فضای بیرونی دارای فرمولاسیون خاصی است که سبب مقاومت رنگ در برابر نور V خواهد شد.
  • 7. مادر رنگ: برای تغییر رنگ پایه آکریلیک باید آن را با رنگ مادر ترکیب کرد اما نکته بسیار مهم در خرید رنگ آکریلیک این است که رنگ مادر آن نیز باید از نوع آکریلیک باشد پس هم برای صرفه جویی در هزینه­ ها از مدل پلاستیکی استفاده نکنید و هم با صرف هزینه­ ی بیشتر و با تصور اشتباه کیفیت بالاتر، رنگ مادر روغنی تهیه نکنید چرا که در هر صورت ساختار رنگ آکریلیک از بین خواهد رفت.
  • 8. نوع سطح: همانطور که در خرید رنگ آکریلیک باید به فرمولاسیون آن دقت کنید تا مناسب با فضای بیرونی یا داخلی باشد در خرید رنگ آکریلیک برای سطوح چوبی، فلزی، شیشه ­ای، بتنی و غیره نیز حتما توجه داشته باشید که فرمولاسیون آن مناسب سطحی باشد که قصد رنگ آمیزی آن را دارید.
خرید رنگ آکریلیک
خرید رنگ آکریلیک متناسب با نیاز و کاربری مورد نظر

 

خرید رنگ آکریلیک با کیفیت و مرغوب

خرید رنگ آکریلیک را می­توانید به شکل­ های مختلف انجام دهید که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند پس بهتر است که بسته به شرایط خود شیوه­ ی مناسب را انتخاب کنید:

  • خرید از وب سایت کارخانه تولیدی یا عرضه کننده:

خرید از وب سایت کارخانه تولیدی همیشه مقرون به صرفه ­ترین شیوه است اما به شرطی که خرید عمده نیاز داشته باشید در غیر این صورت امکان خرید خرد از وب سایت کارخانه امکان پذیر نیست. در صورتی که به عرضه کننده یا فروشگاه اینترنتی اطمینان کافی داشته باشید و یا کاربران رضایت خاطر از خرید داشته ­اند برای خرید خرد و عمده گزینه فوق العاده ­ای است. در این زمینه گروه رنگ فرداد با سال­ها تجربه فروش و عرضه و همچنین رضایت بالای مشتریان روشی بسیار امن برای خرید رنگ آکریلیک محسوب می­شود.

  • خرید حضوری از نماینده رسمی:

خرید رنگ آکریلیک از نماینده رسمی کارخانه تولیدی نیز گزینه بسیار عالی است که امکان خرید به صورت خرد و عمده نیز وجود دارد. در هر صورت در خرید از نماینده رسمی حتما کارت نمایندگی را چک کنید تا نسبت به ادعای فروشنده اطمینان پیدا کنید.

  • خرید از فروشگا­ه­های رنگ:  خرید حضوری از فروشگاه­های رنگ نیز گزینه ­ی بعدی برای خرید رنگ آکریلیک است اما به دلیل اینکه قیمتی بالاتر از سایر مراکز داشته و در صورت عدم شناخت، امکان خرید رنگ آکریلیک نامرغوب نیز وجود دارد چندان توصیه نمی­شود.

توجه داشته باشید که خرید رنگ آکریلیک به صورت اینترنتی هم در وقت و هزینه رفت و آمد صرفه جویی می­کند و هم اینکه امکان مقایسه قیمت­ها و پیدا کردن فروشگاه معتبر بسیار راحت ­تر است. گروه رنگ فرداد از جمله مراکز فروش رنگ اکریلیک در ایران است که ضمن ارائه­ ی قیمت­هایی مقرون به صرفه، کالایی بسیار با کیفیت نیز عرضه می­کند.

 

امروزه خرید رنگ آکریلیک با توجه به داشتن ویژگی­هایی همچون:

  • بدون تولید بو هنگام بکارگیری بر روی سطوح
  • کاربردهای گسترده
  • محکمی و دوام بالا
  • استحکام بالای رنگ
  • پایه آب بودن
  • تنوع رنگ زیاد
  • قیمت پایین­تر

و غیره نسبت به رنگ­های قدیمی­تر روغنی و پلاستیک بسیار بیشتر بوده و همچنان نیز در حال افزایش است. با خرید رنگ آکریلیک بدون نیاز به هیچ نوع رنگ دیگری تمامی سطوح خود را زیباتر از قبل کنید.

خرید رنگ آکریلیک قابلیت شستشوی 100% ندارد و براقی آن به مانند رنگ روغنی نیست اما با رعایت نکات نگهداری رنگ و همچنین کمی کاهش سطح انتظارات می­توانید تمام خواسته ­های خود را با خرید رنگ آکریلیک برآورده کنید.

قیمت خرید رنگ آکریلیک بسته به جنس مواد اولیه، مرغوبیت متریال سازنده، فرمولاسیون و درصد ترکیب بکار رفته، نوع شرکت سازنده و نوسانات ارزی و غیره متغیر است و نمی­توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت لذا همیشه به مشتریان عزیز توصیه می­شود تا برای خرید رنگ آکریلیک مورد نظر خود و اطلاع دقیق قیمت­ها کافیست با کارشناسان پشتیبانی ما تماس حاصل کنید.

گروه رنگ فرداد آماده ­ی عرضه­ ی انواع رنگ آکریلیک برای هر سطح و هر نوع کاربری با بهترین قیمت به فعالیت خود ادامه می­دهد چرا که شعار قیمت کمتر، فروش بیشتر و رضایت بیشتر مشتری و فروش بیشتر محصولات را سرلوحه­ ی کاری خود قرار داده است.

خرید رنگ آکریلیک
خرید رنگ آکریلیک بهترین گزینه برای رنگ­های ساختمانی و سطوح مختلف

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما