خرید رزین اپوکسی چوب

از رزین اپوکسی چوب چه می دانید؟

زمانی که نام اپوکسی چوب را می شنویم، منظور همان رزین اپوکسی است که برای صنایع چوب  فرمول نویسی شده است و درصد ترکیبات آن مخصوص چوب می باشد. اپوکسی چوب نیز از جمله  رزین های دو جزئی است که از رزین و هاردنر تشکیل شده است. کارهای هنری و تزئینی که با رزین و چوب ایجاد شده است  بسیار زیاد شده است و به دلیل زیبایی زیادی که دارد در حال حاضر در بسیاری مکان ها دیده می شود. وسایل تزئینی، میز های تزئین شده با چوب و رزین که بسیار زیبا می باشند از جمله این وسایل هستند.

اپوکسی چوب را باید از مکان های معتبر خرید نمود زیرا این ماده  بسیار حساس است و اگر توسط تولید کنندگانی که استاندارد های لازم را رعایت نکنند تهیه گردد، مرغوبیت  مناسب را نخواهد داشت و اثرات هنری ایجاد شده توسط این اپوکسی چوب  جذاب و زیبا نخواهد بود. نسبت ترکیب شدن دو ماده رزین و سخت کننده بسیار مهم است و برای هر کار و صنعتی این نسبت متفاوت می باشد. بنابراین در زمان خرید رزین اپوکسی به بسته بندی های آن دقت کنید که اولا در رابطه با صنعت چوب باشد و  ثانیا چگونه و با چه درصدی دو قسمت این ماده با هم ترکیب گردند.

در این صنعت با کمک رزین، از چوب های دور ریز  وسایل بسیار زیبا تولید می‌‌‌‌‌‌‌گردد. اپوکسی چوب ماده‌ای است که بعد از اضافه شدن هاردنر به شکل قالبی که در آن قرار گرفته در می آید. در هنگام خرید این ماده باید توجه داشته باشید که همه محصولات با این نام دارای کیفیت یکسانی نمی باشند و با توجه به نوع رزین و کیفیت تولید آن در کارخانه بستگی دارند.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

خرید رزین اپوکسی چوب
خرید رزین اپوکسی چوب

خرید اپوکسی چوب به صورت عمده

معمولا افرادی که از رزین اپوکسی چوب استفاده می کنند حجم بالایی از این ماده را نیاز دارند و درصد کمی از افرادی که در این  حرفه فعال هستند فعالیت هنری فردی و شخصی دارند. بنابراین  برای کار های بزرگی  چوبی و تزئینی نیاز به  حجم بالایی از اپوکسی چوب خواهد بود. خرید عمده بهترین روش برای این افراد می باشد.

عمده فروشی اپوکسی چوب معمولا از طریق تولید کنندگان انجام می شود. تولید کنندگان رزین اپوکسی مخصوص چوب این ماده را به صورت مستقیم به نمایندگی های اصلی خود ارسال می کنند و یا به صورت خرید درب کارخانه به دست مشتریان می رسانند. در این دو حالت  فروش به صورت عمده نیز امکان پذیر است که قیمت برای مصرف کننده به صرفه خواهد بود. خرید اپوکسی چوب را از طریق سایتهای فروشگاهی نیز می توان انجام داد، فقط باید از اعتبار سایت مطمئن باشید تا  محصول با کیفیت و اصل را خرید نمایید و هم در ارسال  محصول مشکلی متوجه خریدار نشود.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی بدلیجات

فروش اپوکسی چوب
فروش اپوکسی چوب

مهمترین خصوصیات اپوکسی چوب چیست؟

زمانی که اپوکسی چوب را خرید می کنید باید با خصوصیات آن آشنا باشید. نحوه آماده کردن این ماده و ترکیب آنها توسط هر سازنده‌‌‌‌‌ای اعلام می گردد تا فرد مصرف کننده  با دقت آن را آماده و در صنعت چوب استفاده نماید. شفاف بودن از مهمترین ویژگی این ماده است زیرا بسیاری از مواد تزئینی  نیاز به این خصوصیت دارند و باید سطح چوبی که رزین روی آن قرار می گیرد به خوبی مشخص باشد. در صورتی این حالت پدیدار می شود که اپوکسی چوب بسیار رقیق و شفاف و بی رنگ  باشد.

در واقع غلظت این ماده باید کاملا محاسبه شده برای صنعت چوب باشد. به رقت این محصول در زمان خرید دقت کنید زیرا حباب ها در رزین های رقیق به راحتی از سطح خارج خواهند شد. اپوکسی چوب باید به خوبی به سطح بچسبد و سطح را محکم و مانند شیشه نماید. دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت  باشد و در صورت برخورد وسیله و یا ضربه به آن دچار شکستگی نگردد. سطح کارهای چوبی که با رزین پوشیده شده کاملا صاف است و می توان آن را سابید و صیقلی نمود. خصوصیاتی که در مورد رزین چوب گفته شد باید به هنگام خرید به آنها توجه شود. این محصول در حجم های مختلفی به فروش می رسد و با توجه به نیاز باید آن را خرید نمود تا از بین نرود زیرا این  محصولات دارای تاریخ مصرف می باشد. از مکانی خرید نمایید که علاوه بر کیفیت محصولات به تاریخ تولید آنها نیز توجه کرده باشند.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی برای زیورآلات

قیمت اپوکسی چوب
قیمت اپوکسی چوب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما