خرید رزین اپوکسی نیمه غلیظ ایرانی و خارجی

انتخاب رزین اپوکسی نیمه غلیظ خارجی یا ایرانی

رزین اپوکسی نیمه غلیظ  یکی از انواع رزین است. علاوه بر این نوع رقیق و غلیظ نیز در بازار وجود دارد. رزین اپوکسی نیمه غلیظ دارای دو بخش است و بعد از اضافه کردن  رزین باید ماده ای به نام هاردنر  به آن اضافه گردد تا از حالت مایع به جامد  تبدیل شود. غلظت های مختلف رزین اپوکسی برای کارهای مختلفی استفاده می شود. هر غلظتی از رزین اپوکسی در مدت زمان مشخصی خشک می گردد و به همین دلیل  کاربرد های مختلفی دارد.

این یک نوع تقسیم بندی برای رزین است و این ماده را می توان از نظر ایرانی و یا خارجی بودن نیز  دسته بندی نمود. رزین اپوکسی نیمه غلیظ ایرانی  و خارجی دارای کیفیت های  مختلفی هستند و از نظر قیمت نیز با هم متفاوت می باشند ولی آنچه مسلم است برند تولید کننده آن است که  قیمت و کیفیت آن را مشخص می کند. ممکن است  برند ایرانی دارای رزین اپوکسی نیمه غلیظ بهتری نسبت به نوع خارجی باشد و بالعکس.

بیشتر بخوانید : خرید عمده رزین اپوکسی هنری

خرید رزین اپوکسی نیمه غلیظ
خرید رزین اپوکسی نیمه غلیظ

انواع  رزین اپوکسی نیمه غلیظ را از بازار  تهیه  کنید

رزین نیمه غلیظ دارای تنوع زیادی در بازار است و  شرکت های متعددی آن را تولید نموده اند. حتی واردات این  محصول از خارج نیز وجود دارد و این نوع رزین را با  نامهای شرکت های خارجی نیز می توانید، تهیه نمایید. برای خرید رزین اپوکسی نیمه غلیظ می توانید به فروشگاههای رنگ و رزین مراجعه نمایید که انواع این محصولات را به فروش می رسانند. فروشگاههای مجازی نیز دارای فروش انواع رزین های اپوکسی هستند و این ماده را در بسته بندی های مختلفی عرضه می کنند.

رزین اپوکسی نیمه غلیظ  زمانی که در محصولات مختلفی استفاده می شود سطح آن را براق و شفاف می کند علاوه بر آن بعد از خشک شدن  بسیار سخت و محکم می شود. و در برابر ضربه نیز مقاومت خواهد داشت. تولید کنندگان این محصول نیز عرضه مستقیمی از این ماده را در کارخانه ها دارند و در صورت  حجم بالای خرید مصرف کنندگان به راحتی می توانند سفارش های بالای خود را به تولید کنندگان بدهند.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی چوب

فروش رزین اپوکسی نیمه غلیظ
فروش رزین اپوکسی نیمه غلیظ

تفاوت های رزین اپوکسی نیمه غلیظ با رزین اپوکسی شفاف

این دو نوع رزین از پایه ای یکسان مانند رزین و هاردنر تشکیل شده است. رزین نیمه غلیظ  در زمان بسیار کمتری خشک می شود این در حالی است که رزین ها رقیق در فرصت بسیار زیادی و به آرامی خشک می گردد. اگر در  محلی که نیاز به  استفاده از رزین وجود داشته باشد و در عین حال ضخامت کار نیز مهم باشد از رزین نیمه غلیظ استفاده می شود. در زمان خرید رزین اپوکسی حتما به غلظت آن توجه داشته باشید تا با کاری که به آن نیاز دارید همخوانی داشته باشد. اگر در کار هایی مانند زیور آلات به تحدب نیاز باشد با کمک این نوع رزین می توان غلظت را در بخشی از کار ایجاد نمود زیرا  رزین با سرعت خشک می گردد و فرصتی برای پخش شدن بیشتر ندارد و دارای غلظت بیشتری است.

رزین اپوکسی نیمه غلیظ از برند های ایرانی و خارجی در بازار موجود است و اساس کار همه به یک صورت می باشد و صرفا در کیفیت با هم متفاوت هستند بهتر است برای خرید این ماده ابتدا اطلاعات دقیق از انواع مختلف آن داشته باشید تا در صورت نیاز به این ماده در کارهای بسیار ظریف و حساس مرغوبترین آن را خریداری نمایید. برای خرید با قیمت مناسب رزین، خرید عمده بهترین روش  خواهد بود. افرادی که از این ماده استفاده مداوم دارند، می توانند در انتخاب و خرید این ماده  راهنمایی کنند و روش بکار بردن آن را در  انواع کار ها توضیح دهند.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی دو جزئی

قیمت رزین اپوکسی نیمه غلیظ
قیمت رزین اپوکسی نیمه غلیظ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما